Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kan beter.

Toch vind ik het niet slecht ;)

Ja, maar voor dumbells, gewichten, zandzakken, bank etc. betaal je ook toch? En de meeste sportscholen zijn best goedkoop, 15 euro geef je toch overal aan uit.:cab:

Daar heb je een punt.

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kwam dit ineens tegen op Strava. Ga de laatste tijd als een tiet. Elke dag voor het werk en zondagochtend lekker even fitnessen en daarbij nog 1-2 keer hardlopen in de week. Merk dat ik sinds januari

• Net voor het eerst even die 100 kilootjes gedrukt. Nooit echt op kracht getraind dus zo veel boeit een 1 rep max gewicht me niet, maar toch stiekem wel leuk. Zat op setjes van 5x5 met 92.5kg ondertuss

• Het is heel moeilijk om én af te vallen én spiermassa te bouwen. Daarom lees je zoveel over het 'cutten' en 'bulken'.   Met het cutten heb je een fase dat je afvalt om vet te verliezen. Dit

Geplaatst

Ja maar je kan je optrekken, opdrukken, etc etc hardlopen, fietsen, springen en alles.

En dat kost niks.

@BeenC: Ik vind het ook zeker niet slecht hoor, ik droom ervan om het zelf te hebben :oops:

Geplaatst
Ja maar je kan je optrekken, opdrukken, etc etc hardlopen, fietsen, springen en alles.

En dat kost niks.

@BeenC: Ik vind het ook zeker niet slecht hoor, ik droom ervan om het zelf te hebben :oops:

Ik weet niet hoe duur de sportscholen bij jou in de buurt zijn, maar 15 euro per maand is toch niks? Als je het zo bekijkt kan je ook niet eten en leven op water of je kunt ook op het bankje in de park slapen ipv huur te betalen.:cab:

En op de sportschool heb je toch echt meer sfeer dan thuis. Thuis trainen heb ik ook geprobeerd en het lukte echt niet. Ik moet echt het zweet (en andere lichaamsgeuren) om me heen ruiken en de volslanke meiden om me heen zien om optimaal te presteren, maarja, dat ben ik dan ook he.:cab:

Geplaatst

15 euro is inderdaad niet duur. Hier kost het 33 euro in de maand. Maar goed je hebt ook wel gelijk. Thuis is het veel moeilijk om je er toe te zetten dan wanneer je naar de sportschool gaat.

Geplaatst

Met een vriend of met je team gaat het makkelijker. Met meer mensen kan je jezelf er beter toe zetten om te gaan dan in je eentje.

Geplaatst
Ik weet niet hoe duur de sportscholen bij jou in de buurt zijn, maar 15 euro per maand is toch niks? Als je het zo bekijkt kan je ook niet eten en leven op water of je kunt ook op het bankje in de park slapen ipv huur te betalen.:cab:

En op de sportschool heb je toch echt meer sfeer dan thuis. Thuis trainen heb ik ook geprobeerd en het lukte echt niet. Ik moet echt het zweet (en andere lichaamsgeuren) om me heen ruiken en de volslanke meiden om me heen zien om optimaal te presteren, maarja, dat ben ik dan ook he.:cab:

Jij begrijpt mij niet :cab:

15 euro is inderdaad niet duur. Hier kost het 33 euro in de maand. Maar goed je hebt ook wel gelijk. Thuis is het veel moeilijk om je er toe te zetten dan wanneer je naar de sportschool gaat.

Ik betaal 45 euro per maand ofzo. Maar is het wel waard.

Geplaatst

Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar het gaat over spieren ed dus het zal wel :cab:

Gisteren naar een familiebijeenkomst, uren gevoeltbald maar mijn spieren zijn zo stram als wat, en da's best pijnlijk. Straks dezelfde familiebijeenkomst nog eens, dus zal er weer heel wat gevoetbald worden, maar hoe raak ik van die stramme spieren af? :cab: waarschijnlijk gaan we ook wat zwemmen, is dat goed tegen stramme spieren?

Geplaatst

45 euro per maand lees ik hier, dat je dat er voor over hebt zeg :cab: Hier kost het €12,50 en is gewoon een goede sportschool :)

Geplaatst
45 euro per maand lees ik hier, dat je dat er voor over hebt zeg :cab: Hier kost het €12,50 en is gewoon een goede sportschool :)

Zit wel alles bij inbegrepen.

Geplaatst
Zit wel alles bij inbegrepen.

Idd ik betaal er ook redelijk wat voor, maar dan zit alles er wel bij in en niet alleen fitness, maar ook sauna etc. en alle andere activiteiten.

Geplaatst

Ja dat ook.

Vandaag even langs gaan voor een voedsel schema die op maat gemaakt word.

Geplaatst

Vandaag voor het eerst ff gefitnessed, beetje kracht en spiertraining gedaan, vooral dat krachttraining is zwaar voor mij omdat ik nou niet echt sterk gebouwd ben. :cab: Maar was sowieso al een beetje lam omdat ik vanmiddag 2 uur achter elkaar in de hitte gevoetbald heb maarja, kvond het opzich wel redelijk gaan. Twas ook nog maar de eerste keer dus..

Idd ik betaal er ook redelijk wat voor, maar dan zit alles er wel bij in en niet alleen fitness, maar ook sauna etc. en alle andere activiteiten.

Hier is het 31 euro per maand, heb je begeleiding, eigen schema enzo, alle dagen kan je langskomen, zijn ook lessen te volgen, ook een sauna enzo, en vanaf 1 september wordt het 35 euro per maand, krijg je elke keer een gratis (sport)drankje, je mag 1x per week zonnebaden en gratis kinderopvang.

Geplaatst

Ik ben zondag begonnen. Toen deed ik half uurtje fietsen, kwartiertje dat ene cardio-langlauf-gedoe waarmee je ook je armen gebruikt om die 'stokken' zeg maar vast te houden terwijl ze heen en weer gaan :cab: Verder deed ik toen krachttraining voor me schouders en veel buikspieroefeningen. Uiteindelijk was het allemaal een beetje teveel, want nu pas doen m'n schouders en buikspieren bijna geen pijn meer..

gister half uurtje gefietst weer en kwartier training gedaan voor m'n rug, daarna gingen we loos.

Ik ga zo weer fietsen. M'n planning is om zeker 5 dagen in de week een half uurtje te fietsen en dan daarbij krachttraining (borst/buikspier/armen) of training voor de rug te doen. Loopband ook natuurlijk. Misschien dat iemand nog tips voor me heeft, want k ben echt een leet op dit gebied..

Geplaatst

Buikspieren kan je maximaal trainen, die kunnen niet overbelast raken (heb ik ooit gehoord van mijn sportinstructeur). Je kan er wel last van hebben, maar dat is gewoon goed! Dus blijf situps doen en je sixpack is over een maandje al zichtbaar (kan je dan meteen showen op strand aan de dames).

En fietsen, doe je dat voor je conditie of om je spieren warm te maken? Ik ging altijd even roeien voor de fitness om mijn spieren warm te maken. Voor conditie kan je beter gaan hardlopen. Daar train je 4 keer sneller je conditie mee dan fietsen (mijn ervaring).

Verder train nooit met te zwaren gewichten. Je kan beter met lichtere gewichten je workout goed doen, dan met zware gewichten je oefening half en afgeraffeld.

Geplaatst

Afvallen, die gozer is zo fucking dik...

Denk dat hij het gewoon voor de lol doet ofso...

Geplaatst
Buikspieren kan je maximaal trainen, die kunnen niet overbelast raken (heb ik ooit gehoord van mijn sportinstructeur). Je kan er wel last van hebben, maar dat is gewoon goed! Dus blijf situps doen en je sixpack is over een maandje al zichtbaar (kan je dan meteen showen op strand aan de dames).

Over dit stukje heb ik 2 dingen te zeggen:

- Almaar situps doen heeft totaal geen nut. Je spieren moeten na een work-out terug komen op hun oude niveau, dit heet compensatie. Dit duurt ongeveer 24 uur. Maar omdat je beter wilt en gaat worden door een work-out kom er super-compensatie, dit fenoneem duurt 48 uur. Je moet er dus eigenlijk altijd voor zorgen dat je om de dag dezelfde spiergroep weer trained.

- Als je nu begint met sit-ups zal je waarschijnlijk niet binnen een maand het resultaat zien. Dit komt omdat bij mannen het vet zich nou eenmaal ophoopt rondom de buikstreek. Als je echt blokjes wilt zul je er ook voor moeten zorgen dat hier weinig vet zit door middel van het veranderen van je eetpatroon (het vet zit er niet voor niks) of door meer te gaan sporten om de calorieën te verbranden.

Geplaatst

Shit man dat duurt te lang ik heb nog ongeveer 5 weken om mn buikje weg te werken joh :5 Vrijdag vakantie, dus dan gelijk wat rondjes park lopen en sit ups enzo want anders moet ik mn buik inhouden, ja daag.