Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Netjes, goed bezig. Let alleen op dat je niet vermoeid raakt. Vermoeid => Teveel inspanning.

Over mijn resultaten,

Op de loopband rende ik eerst 3 minuten op een snelheid van 9.0.

Nu Ren ik 7 Minuten op 9.0.

Bankdrukken van 12x10 Kilo naar 8x20 kilo.

Barbell Curl van 12x10 kilo naar 10x15 kilo.

Squat 12x10 Kilo naar 12x20 Kilo.

En zo nog een paar oefeningen :) Ben er zelf best trots op.

Daarom. Daar let ik ook op. Ben nu wel beter geworden in die renbaan. Kan nu 3 rondes op tempo. Twee rondjes rustig joggen en daarna weer 1 ronde op tempo :) Ik ga denk ik ook bankdrukken doen vanaf morgen. Dan ga ik met een vriend die daar ervaring mee heeft. Ik wil namelijk ook wat gespierder worden, daarom doe ik nu al wat andere apparaten die daar goed voor zijn.

Voortaan is m'n fitness-planning zo: renbaan rondjes joggen en daarna lópen naar FitForFree ipv bus nemen en daar bij FitForFree intensief fietsen en op de loopband wat minuten op snelheid rennen en dan richting krachthonk. Gister ben ik daarmee begonnen en het is me goed bevallen. Vandaag wel wat vermoeid.

Vanochtend ging ik ff wegen en ik weeg nu 83 kg (ben 1.82 m lang). Vorige zomer nog 96 :P Daar ben ik wel erg blij mee. Ik weet wel dat ik vanaf nu moeilijker zal afvallen, ook omdat ik krachttraining doe en m'n spieren dus ook zwaarder gaan wegen. Ik ben iig wel tevreden met m'n vooruitgang. Veel mensen hebben ook gezegd dat ik ben afgevallen en dat is toch een motivatieboost om meer te trainen :)

hoe lang fitness je nu al M0nk?

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kwam dit ineens tegen op Strava. Ga de laatste tijd als een tiet. Elke dag voor het werk en zondagochtend lekker even fitnessen en daarbij nog 1-2 keer hardlopen in de week. Merk dat ik sinds januari

• Net voor het eerst even die 100 kilootjes gedrukt. Nooit echt op kracht getraind dus zo veel boeit een 1 rep max gewicht me niet, maar toch stiekem wel leuk. Zat op setjes van 5x5 met 92.5kg ondertuss

• Het is heel moeilijk om én af te vallen én spiermassa te bouwen. Daarom lees je zoveel over het 'cutten' en 'bulken'.   Met het cutten heb je een fase dat je afvalt om vet te verliezen. Dit

Geplaatst

3 maandjes, ongeveer, waarvan ik pas 2 maandjes ofzo echt kracht training doe.

Die progressie die ik daar had neergezet is van 4 weken geleden.

13 Kilo is best veel gek. Echt veel. over een paar maandjes als jij zo doorgaat met een goede voeding is er ook wel weer wat vanaf hoor. Zolang je niet opgeeft kan je niet verliezen.

Ik probeer zelf nog iets van 13 kilo eraf te trainen. Gaat langzaam, maar ik ga het wel halen.

Geplaatst

Ik woog eerst 78 kilo, en in 3 weken ofzo ben ik bijna 5 kilo afgevallen. Puur door op m'n eten te letten :)

Geplaatst

Daarom. Ik was al wat kilo's afgevallen vanaf augustus t/m mei, omdat ik gewoon veel meer bewoog. Ik at nog steeds kapotveel bij KFC/deTurk/Maccie etc. maar ik bewoog ook veel. Sinds een maand eet ik nu geen vet voedsel meer, maar nog alleen thuis. Ik eet nu ook maar 3/4 x per dag. Geen chips, ijs etc. meer. Ja, behalve waterijs. Nu weeg ik dus 83 kg. Dit ga ik zeker wel vol kunnen houden voor de komende maanden. Dat, in combinatie met goed trainen en sowieso wel bewegen (buiten voetballen, lopen naar stad en dergelijke) zal lijden tot nog meer kilo's verliezen :)

Geplaatst
Ik woog eerst 78 kilo, en in 3 weken ofzo ben ik bijna 5 kilo afgevallen. Puur door op m'n eten te letten :)

Let dan iets beter op je eten ;) Want nu verbrand je ook spier, in plaats van alleen vet.

Geplaatst

Nou kijk, je kan, Maximaal 1 kilo vet per week verliezen. 3 weken = 3 Kilo, jij zit aan de 5. Dat betekent dus dat ongeveer 2 kilo ergens anders vandaan komt.

Geplaatst

Dat verschilt natuurlijk ook per persoon he. Je kunt niet zeggen dat je maar maximaal 1 kilo vet kan verliezen in een week. Iedereen is anders.

Geplaatst

Nee verschilt niet. Want iedereen heeft ongeveer bij dezelfde vermindering van calorieen op wat ze dagelijks nodig hebben, een effect dat hongersnood heet.

Geplaatst
  • Auteur

Monk, jij bent 19 en je bench is 20 kilo? Ben je heel tenger gebouwd, nooit bewogen oid? Want dat lijkt me wel heel erg weinig. Misschien moet je gewoon is veel meer proberen, vaak houden mensen zichzelf tegen omdat ze denken dat het te zwaar is. Wat doe je aan rug oefeningen? Want ik zie alleen borst en armen!?

Geplaatst

Zo, 2 weken geleden deed ik 1 minuut op 11 km/u en waren me benen daarna wel btje kapot, maar na 2 weken renbaan etc. deed ik dernet rustig 5 minuten op 11 km/u. Me benen voelde ik niet eens, alleen was ik wel fucking duizelig omdat ik niks gegeten en gedronken (behalve wat thee) had. Dat was dus een stupid move van mijn kant. Morgen sta ik wél vroeger op en zal ik goed ontbijten om vervolgens weer de 11 km/u aan te gaan :) Ik doe nu ook gewichten. Begin redelijk bescheiden met 8 kg. Ik zal voorlopig ook niet meer dan 8 doen, omdat ik eerst m'n spieren wil vormen alvorens ik zwaardere kilo's zal doen.

Geplaatst

Bij mij in de buurt ligt een fitnesscentrum, Topfit genaamd. Daar stimuleert men kinderen vanaf dertien jaar om te komen fitnessen. :)

Op eigen initiatief ben ik gaan informatie maar mijn ouders gaan niet overstag. :(

Geplaatst
Ik doe nu ook gewichten. Begin redelijk bescheiden met 8 kg. Ik zal voorlopig ook niet meer dan 8 doen, omdat ik eerst m'n spieren wil vormen alvorens ik zwaardere kilo's zal doen.

Het is ook belangrijk dat je de oefening goed doet. Meestal denk je wel dat je zwaarder aankan maar dan voer je de oefening niet meer helemaal goed uit. Dat je hem helemaal correct uitvoert is veel belangrijker dan het aantal kilo's.

Geplaatst
Monk, jij bent 19 en je bench is 20 kilo? Ben je heel tenger gebouwd, nooit bewogen oid? Want dat lijkt me wel heel erg weinig. Misschien moet je gewoon is veel meer proberen, vaak houden mensen zichzelf tegen omdat ze denken dat het te zwaar is. Wat doe je aan rug oefeningen? Want ik zie alleen borst en armen!?

Mja Ik heb idd nooit echt zo heel veel bewogen en het is ook weinig. Meer kan ik trouwens echt niet.

Dat was alleen wat ik zo een beetje kon opnoemen uit me hoofd. Ik trek me ook op met tegen gewicht van 45 kilo (Weeg 88 ). En doe nog iets maar dat weet ik niet uit me hoofd hoe dat heet.

Maargoed over paar maandjes kan ik vast het dubbele.

Geplaatst
  • Auteur
Bij mij in de buurt ligt een fitnesscentrum, Topfit genaamd. Daar stimuleert men kinderen vanaf dertien jaar om te komen fitnessen. :)

Op eigen initiatief ben ik gaan informatie maar mijn ouders gaan niet overstag. :(

Als het cardio is is het terecht.. Krachttraining is niet aan te raden voor 18, alhoewel sommige mensen het wel vanaf 16 doen.

Geplaatst

Kracht is echt zeker niet aan te raden als je onder de 16 bent, verre van zelfs. Is niet goed voor je algemene ontwikkeling van je lijf waardoor je oa. niet goed kan uitgroeien.

Geplaatst

Ik zal donderdag even mijn schema kopieren. Weet nu niet precies uit mijn hoofd welke oefeningen ik doe.

Ik werk wel in 2 verschillende spiergroepen.

Ga vanaf volgende week 4x per week fitnessen(was 3x). Verdeeld dus in 2 verschillende trainingstypen.

1: borst, Buik, Triceps, Benen

2: Rug, Biceps, schouders, ???(vergeten)

Deze week ga ik maar 2x fitnessen, om alle oefeningen voor te bereiden qua gewicht etc.

Heb vooral nu nog last van squat oefening 3x15 met 60 kilo, maar dat is omdat ik die oefening lang niet heb gedaan. Met fysiotherapie zat ik namelijk op 90 kilo met 3x15. Maar dat is alweer tijd geleden

Geplaatst
  • Auteur

Squatten kan ik dus echt niet ;e

Maar ben benieuwd naar je schema.. Heb op dezelfde manier getraind de afgelopen maanden, alleen nu in de vakantie red ik het niet om 4 keer te trainen. (50+ uur in de week werken)

Ik deelde alleen benen op, want als je die helemaal doet op 1 dag ga je helemaal kapot. Dag 1: squat, good morning; dag 2: kuiten

Geplaatst
Squatten kan ik dus echt niet ;e

Maar ben benieuwd naar je schema.. Heb op dezelfde manier getraind de afgelopen maanden, alleen nu in de vakantie red ik het niet om 4 keer te trainen. (50+ uur in de week werken)

Ik deelde alleen benen op, want als je die helemaal doet op 1 dag ga je helemaal kapot. Dag 1: squat, good morning; dag 2: kuiten

Squaten is opzich niet moeilijk, je moet alleen echt goed op je houding letten.

Zoals benen recht houden, knieen niet over je voeten heen en dan gaat het bijna vanzelf.

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik kan de beweging ook wel, maar ik vind het maar niets.. :p Heb ook snel dat ik mn knieen overbelast, iig zo voelt het dan, alsof ie verdraait. Ga na de zomer maar weer beginnen met squats, dan gewoon minstens 2 keer per week, 20 herhalingen met 30 kilo ofzo.

Ga trouwens ook de vierdaagse lopen volgend jaar, dus gaat meer om spierconditie dan om massa in mn benen.

Geplaatst

Vandaag met bankdrukken 25 kilo x8 :) dat is 25 kilo gewichten en ongeveer 15 kilo stang.

Barbell Curl zit ik op de 20 Kilo x8.

Squat 30 kilo x 12

Optrekken 8x met tegengewicht van 40 Kilo.

Military press 9x 10 kilo.

Ook dat je moet zitten zoals je roeit zeg maar en dat je dan een kabel naar je toe moet trekken en dan gewicht heft. Daar zit ik op de 9x 50 Kilo.

Geplaatst
  • Auteur

Als ik het zo kan beoordelen ben je behoorlijk uit balans, je rug en biceps zijn sterker dan de rest!?

En wat bedoel je met optrekken met tegengewicht?

390px-Marine_Pull-ups.jpg

Dat is optrekken, als je dat met 40 kilo tegengewicht doet ben je ongekend sterk.. Of hoe bedoel jij dat?

Geplaatst

Kijk je staat dan op een plateau en aan dat plateau zit een kabel met gewicht. Als je bv 88 weegt (wat ik weeg) en tegengewicht van 40. Dan trek ik 48 Kilo omhoog. Snap je.

Ja het is volgens mij ook niet in balans, mja.

Geplaatst

Ik heb denet even gelopen. Volgens mij 8 rondjes, kan ook 9 zijn, rond een voetbalveld in 12 minuten. Wel aardig dacht ik zo:)

Geplaatst
  • Auteur
Kijk je staat dan op een plateau en aan dat plateau zit een kabel met gewicht. Als je bv 88 weegt (wat ik weeg) en tegengewicht van 40. Dan trek ik 48 Kilo omhoog. Snap je.

Ja het is volgens mij ook niet in balans, mja.

Ken die oefening niet maar goed :p

Ik heb veel te weinig tijd om te trainen door werk, donderdag weer ff :D