Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kwam dit ineens tegen op Strava. Ga de laatste tijd als een tiet. Elke dag voor het werk en zondagochtend lekker even fitnessen en daarbij nog 1-2 keer hardlopen in de week. Merk dat ik sinds januari

• Net voor het eerst even die 100 kilootjes gedrukt. Nooit echt op kracht getraind dus zo veel boeit een 1 rep max gewicht me niet, maar toch stiekem wel leuk. Zat op setjes van 5x5 met 92.5kg ondertuss

• Het is heel moeilijk om én af te vallen én spiermassa te bouwen. Daarom lees je zoveel over het 'cutten' en 'bulken'.   Met het cutten heb je een fase dat je afvalt om vet te verliezen. Dit

Geplaatst

Blijven oefenen gewoon. Al begin je met vijf per avond en/of ochtend, is toch een beginnetje en als je ouder wordt kun je altijd, wanneer gewenst, naar de fitness gaan. Zie nu trouwens ook al van die mannetjes van 14-16 gek doen in de fitness, is helemaal niet goed voor je ivm dat je dan nog behoorlijk in de groei bent.

Geplaatst

Net terug van de sportschool, was weer ff lekker.

Ik kan echt niet opdrukken joh. Na twee keer opdrukken (geen grappen :cab:) krijg ik last van mn spieren bij mn oksels :cab:

Doe er nu 3x2, en om de dag 1 erbij. Dus 3x3, 3x4,3x5, 3x6, 3x7 en mocht het te makkelijk gaan met 1 rep erbij, doe er dan 2, of 3 (3x4, 3x6, 3x8 etc).

Ik ga weer ff m'n 30 x opdrukken + 8 minutes abs doen :)

1x 30 amper effect. 3x 30, of 3x 25 boekt zoveel meer resultaat.

Geplaatst
Ik ga weer ff m'n 30 x opdrukken + 8 minutes abs doen :)

gebruik dan deze voor je borst spieren

Killer work out

Heb hem vanmorgen 4x gedaan met gewichten van 7,5kg, voel het nu nog een beetje maar langer ging echt niet. Vanaf maandag ga ik weer 4x per week fitnessen in de sport school en dan ben ik hopelijk eind oktober klaar voor de landmacht.

Geplaatst

Bij mij zitten ook van die ventjes in de klas die dit soort onzin allemaal doen terwijl ze in de groei zitten. Vinden ze stoer. Ik geef er niks om, ik kan niet eens opdrukken :cab:

Geplaatst

Ik doe het ook niet omdat het "stoer" is, maar omdat ik graag naar de KMA(Militaire Academie) wil. Een goed fysiek is daar een must, dus dan moet het dus wel. Ik heb absoluut niet het lichaam van een bodybuilder, dat wil ik ook niet. Sterker nog ik zit nog onder mijn laagste gewichtsgrens(1.77 en 62kg). Ik hoop door fitness nog paar kilo aan te komen, en wat sterker te worden.\ om door de keuring heen te komen.

Geplaatst

Als jij 4x in de week gaat fitnessen dan ben jij eind oktober wel een heel eind gekomen.

Geplaatst

Het moeilijste word het volhouden, nu zit ik in de vakantie dus heb ik niks te doen qua teamsport. Maar ik stel nu mijn eigen belang boven het team belang dan ga ik wel tot en met oktober op de bank beginnen en daarna weer basisplek.

Geplaatst

Vorig seizoen heb ik gevoetbald, maar ik weet nog niet wat ik aankomend seizoen ga doen, hockey of voetbal. Bij voetbal kom ik waarschijnlijk in een 3e of 4e elftal met maar een paar mensen die ik ken. Bij hockey kom ik waarschijnlijk in het 2e met een kleine kans om halverwege over te gaan naar het 1e en die mensen ken ik al vrij lang(heb 9 jaar gehockeyd(heb bij een andere club ook nog jaar gevoetbald) voordat ik vorig jaar ging voetballen)

Geplaatst
Bij KT verbrand je 48 uur lang door.. Als je je voeding aanpast en je krijgt er een vetpens van dan pas je je voeding niet goed aan. Vrienden van mij doen aan Sterkste man trainingen en die zijn ook echt niet vet maar eten wel 7000 kcals per dag.

Heb jij het lichaam van de sterkste man van dit moment wel is gezien? Die heeft geen strak buikje hoor, daar hangt best wel wat vet overheen maar jij vergelijkt ook appels met peren want een goed lichaam willen en de ambitie hebben om sterkste man t/wereld te worden is wel 'n verschil qua training/voeding

Geplaatst

Nee. Eigenlijk is de voeding hetzelfde. Alleen meer omdat spieren groter worden ;)

Geplaatst

Zo vandaag weer beginnen, over 10 minuten ga ik eindelijk weer fitnessen :thumb:

Geplaatst
Ik doe het ook niet omdat het "stoer" is, maar omdat ik graag naar de KMA(Militaire Academie) wil. Een goed fysiek is daar een must, dus dan moet het dus wel. Ik heb absoluut niet het lichaam van een bodybuilder, dat wil ik ook niet. Sterker nog ik zit nog onder mijn laagste gewichtsgrens(1.77 en 62kg). Ik hoop door fitness nog paar kilo aan te komen, en wat sterker te worden.\ om door de keuring heen te komen.

Als je alleen gaat fitnessen op wat kilo's aan te komen zal het echt niet makkelijk zijn. Als je echt wat kilo's aan wilt aankomen kan je beter ook beginnen met wat meer te eten.

Geplaatst
Nee. Eigenlijk is de voeding hetzelfde. Alleen meer omdat spieren groter worden ;)

Echte monster-bodybuilders krijgen gedeeltelijk veevoer en absoluut geen proteineshakes. Daarentegen is een proteineshake voor en na het fitness goed voor je spierontwikkeling en massa als je gewoon een leuk lichaam wilt hebben

Geplaatst
Als je alleen gaat fitnessen op wat kilo's aan te komen zal het echt niet makkelijk zijn. Als je echt wat kilo's aan wilt aankomen kan je beter ook beginnen met wat meer te eten.

Doe ik ook, helpt alleen nog niet veel. Ik kijk het een maand aan en als ik dan niet of nauwelijks ben aangekomen ga ik met een dietiste praten o.i.d. over hoe ik het beste mijn voeding kan plannen. Dan stel ik gewoon een schema op en ga me er ook aan houden. Ik eet wel direct na de training van die peperkoek om de verbrande calorieen er meteen weer bij te eten zodat ik in iedergeval niet afval .

Geplaatst
  • Auteur

Proteineshakes is over het algemeen wel voor de wat serieuzere trainer hoor.. En als je er teveel van neemt wordt je een vetklepje.

@ Kjeld, wtf is peperkoek? En wat eet je zoal op een dag?

Geplaatst
Proteineshakes is over het algemeen wel voor de wat serieuzere trainer hoor.. En als je er teveel van neemt wordt je een vetklepje.

@ Kjeld, wtf is peperkoek? En wat eet je zoal op een dag?

peperkoek4.JPG

Geplaatst

Ik probeer elke dag 200 keer op en af te doen met mijn armen met gewichten van 10 kg , maar soms doe ik dat ook niet omdat ik dan verslaafd ben aan fm08 en wil niet van de pc af

Geplaatst

ffkes een vraagje.

Is er een verschil tussen opdrukken met je vuisten of met de vlakke hand?

Of doen die mensen die met de vuisten dat omdat ze het stoer vinden?

Lijkt me niet echt verschil, want áls ik opdruk dan gaat het makkelijker met vuisten.