Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik weet niet hoe je er nu uitziet. Maar als je nu een dikke bierbuik hebt heb je aan het einde van de vakantie geen blokjes. Voor blokjes moet je toch veel buikspieroefeningen doen en goed op je eten letten. Zorgen dat je vetpercentage laag wordt.

ben niet dik :D ben ne gewone jonge, ma niet met blokjes ;) xD

op mijn eten let ik al wel een tijdje,

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kwam dit ineens tegen op Strava. Ga de laatste tijd als een tiet. Elke dag voor het werk en zondagochtend lekker even fitnessen en daarbij nog 1-2 keer hardlopen in de week. Merk dat ik sinds januari

• Net voor het eerst even die 100 kilootjes gedrukt. Nooit echt op kracht getraind dus zo veel boeit een 1 rep max gewicht me niet, maar toch stiekem wel leuk. Zat op setjes van 5x5 met 92.5kg ondertuss

• Het is heel moeilijk om én af te vallen én spiermassa te bouwen. Daarom lees je zoveel over het 'cutten' en 'bulken'.   Met het cutten heb je een fase dat je afvalt om vet te verliezen. Dit

Geplaatst

Ik snap niet wat al die mensen hebben met een sixpack. Een ontieglijk dunne kerel heeft ook een sixpack, dat is toch ook niet mooi? Als je er goed uit wil zien moet je gewoon je armen (vooral schouders) en je rug trainen, dat geeft je een veel beter look dan een sixpack.....

Geplaatst
Is 5 dagen in de week teveel trainen? Ik bedoel 3 dagen alleen kracht training boven lichaam. En de andere 2 dagen half uur/3 kwartier cardio...

Moeten nog wat vetjes af hehe...

Hangt volledig af van je schema en je doel. Ik train 6 dagen in de week en wil zelfs tot 7 gaan, zolang je een goed gebalanceerd schema hebt en je lichaam het trekt is er niks aan de hand.:)

Geplaatst
Ik heb heel lang 3 dagen full body gedaan, nu doe ik split schema.

Ma+do borst/benen/triceps

Di+vr rug/schouders/biceps

Woensdag cardio

Is dit niet te zwaar voor je? Vooral als je donderdag borst hebt gepakt kan je de volgende dag je schouders niet optimaal trainen lijkt me. Ik doe nu

1 dag: borst+triceps

2 dag: rug+biceps

3 dag: schouders+benen+(trapezium)

Buik doe ik tussendoor en dit werkt echt optimaal.

Geplaatst
Ik snap niet wat al die mensen hebben met een sixpack. Een ontieglijk dunne kerel heeft ook een sixpack, dat is toch ook niet mooi? Als je er goed uit wil zien moet je gewoon je armen (vooral schouders) en je rug trainen, dat geeft je een veel beter look dan een sixpack.....

totally agree :)

Geplaatst
  • Auteur
Is dit niet te zwaar voor je? Vooral als je donderdag borst hebt gepakt kan je de volgende dag je schouders niet optimaal trainen lijkt me. Ik doe nu

1 dag: borst+triceps

2 dag: rug+biceps

3 dag: schouders+benen+(trapezium)

Buik doe ik tussendoor en dit werkt echt optimaal.

Mwoah heb er nooit echt problemen mee.. Is wel zwaar maar daar hou ik wel van.

Doe bijvoorbeeld op maandag:

Bench

Squat

Flyes

Lunges

Dips

Dinsdag:

Pull-up

Militairy Press

Deadlift

Dumbell side raise

Upright row

Barbell Curl

Zoiets :)

Geplaatst

Wat dacht je van de Combinatie. Dat ziet er nog beter uit. Alleen sixpack? Nee. Alleen schouders + armen + borst? Ja dat kan wel.

Vandaag weer ff 500 calorietjes verbrand via Cardio. Morgen denk ik weer doen. Volgende week nieuw schema.

Geplaatst

Sportscholen zijn commerciele dingen waar je onnodig voor betaalt. Je kan hetzelfde resultaat bereiken zonder sportschool maar gewoon thuis of in de natuur.

Geplaatst

Mja ik wissel ook af. Loopband, Cross trainer, soms fiets, etc.

Geplaatst

Hoe train je het best schouders/borst/rug zonder sportschool?

Geplaatst
Hoe train je het best schouders/borst/rug zonder sportschool?

Op deze pagina kun je ergens een trainingsschema downloaden waar je volgens mij geen sportschool voor nodig hebt ;)

Geplaatst

Dat is meer conditioneel en niet zozeer gericht op pure kracht. Ik ben conditioneel toppie, niks vet alleen graag wat meer kracht..

Geplaatst

Valt me op dat hier best wel veel lui aan fitness/kracht training enzo doen, echt bijna niemand hier die ik ken doet het.

Geplaatst
Dat is meer conditioneel en niet zozeer gericht op pure kracht. Ik ben conditioneel toppie, niks vet alleen graag wat meer kracht..

Dan gewoon optrekken, opdrukken, sit-ups enz., dat werkt volgens mij heel goed.

Geplaatst

Dan zul je toch echt naar de sportschool moeten. Je kunt best optrekken en opdrukken, maar op een gegeven moment raak je het gewend en heb je toch echt zandzakken en/of gewichten aan een riem nodig om progressie te maken. Dumbells heb je sowieso nodig om je armen goed te pakken. Je kunt net zo goed naar de sportschool.:cab:

Geplaatst

Maar dan betaal je extra, terwijl het niet essentieel is om naar de sportschool te gaan om progressie te boeken.

Ik heb zelf met zo'n gozer gepraat van de Korps Commando Troepen (zwaarste opleiding in het leger), en die zei dat sportscholen eigenlijk niet veel meer waren dan opgeblazen dingen door de commercie. Hij was enorm breed/sterk enzo maar was nooit naar de sportschool geweest.

Geplaatst

Dat gespierde lichaam van Daniel Craig komt ook niet van de sportschool.

xinsrc_2421104122055328859611.jpg

Niet heel erg gespierd, maar toch.

Geplaatst
Maar dan betaal je extra, terwijl het niet essentieel is om naar de sportschool te gaan om progressie te boeken.

Ik heb zelf met zo'n gozer gepraat van de Korps Commando Troepen (zwaarste opleiding in het leger), en die zei dat sportscholen eigenlijk niet veel meer waren dan opgeblazen dingen door de commercie. Hij was enorm breed/sterk enzo maar was nooit naar de sportschool geweest.

Ja, maar voor dumbells, gewichten, zandzakken, bank etc. betaal je ook toch? En de meeste sportscholen zijn best goedkoop, 15 euro geef je toch overal aan uit.:cab: