Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mijn voorkeur voor België was de Paranoiacs, maar da's een kwestie van stijl ;c

Same (y)

Ik volg het elk jaar omdat dat zowat de gewoonte is. Nu al die Oostblok-landen erbij zijn gekomen is het een politiek zooitje geworden. Ook heeft de kwaliteit van de muziek plaats moeten maken voor de act zelf...(zie bv. Ierland, schandalig dat zoiets mag meedoen..)

• Antwoorden 115
  • Weergaven 146
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Nee Sebas, dat heet vriendjespolitiek. ;)

Jonge, Nederland en Belgie pijpen elkaar ook altijd hard hoor.

T3_5dkFZZPk

Servie, jwz

Wordt trouwens weer tijd dat wij gaan meedoen, maja nu hebben we San Marino al gestuurd :m:

Fck, dat nummer van Turkije pwnt echt de pan uit, heb meteen gedownd he, jwz 88013632je0.png

Ohja, bovendien vind ik dat Nederland DJVT moet afvaardigen, wedden dat Watskeburt hoge ogen slaat 88013632je0.png88013632je0.png88013632je0.png

Bosnie:

EJekvU3lLhI

88013632je0.png

Geplaatst
Vreemde bewoording, maar wat je zegt klopt. Maar twee landen die op elkaar stemmen weegt natuurlijk nooit op tegen al die Oostblokkers die op elkaar stemmen. Stel dat je de punten van Servië moest doen:

1. Wit-Rusland

2. Oekraine

3. Rusland

4. Macedonië

5. Kroatië

...

9. Duitsland

...

12. Frankrijk.

Bij wijze van spreken. ;) Daarom kijk ik het de laatste jaren ook niet meer.

Geplaatst

Klopt, maja dan moet je vrienden maken ...

Uberdedupergoedidee: als Vlaanden nu apart gaat, Walonie, Friesland en Nederland kunnen die in ieder geval meedraaien in de top 5 als ze allemaal op elkaar voten, jwz 88013632je0.png ... wie niet kan zingen, moet slim zijn 88013632je0.png

Geplaatst

Nee, wie niet kan zingen moet oprotten.

Geplaatst

Als je heel eerlijk bent Sebas, moet je toegeven dat er natuurlijk heel veel sprake is van vriendjespolitiek tussen de landen uit het Oostblok. Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met het songfestival soort liedjes, maar toch zonde dat het niet eerlijk gaat.

Geplaatst

Er zitten best wel goede liedjes tussen, maar als die kalkoen-freak nou een Oostblokker was geweest, kon je de winnaar al bepalen. ;)

Geplaatst
Als je heel eerlijk bent Sebas, moet je toegeven dat er natuurlijk heel veel sprake is van vriendjespolitiek tussen de landen uit het Oostblok. Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met het songfestival soort liedjes, maar toch zonde dat het niet eerlijk gaat.

Goh tuurlijk is dat er. Ik dol maar wat man :cab:

Geplaatst

Ik ben al jaren trouw fan van de berggeiten uit Andorra, ik verwacht ook dit jaar niets minder dan de eerste plaats.

Geplaatst

het valt me voorlopig nog mee... al lijkt Estland op Spider Pig met twee van die vage mannetjes en bordjes met eten :S

Ik ga gewoon alle landen hier opnoemen die zo'n vage act hebben...die gaan waarschijnlijk allemaal door ;) het publiek vond België wel goed volgens mij!

Estland

Ierland

Azerbeidzjan en kunnen nog een beetje zingen ook :p

Slovenië...gaat ook wel door denk ik

Bosnië was dit? zeg niet dat zij door gaan!

Geplaatst

Die zangeres van Griekenland :love:

Nederland gaat niet door denk ik, wel redelijk nummer enzo mja, daar red je het niet meer mee.

Satyr heeft op Finand gestemd zeker? :p

Geplaatst

Vandaar dat jullie altijd 12 punten geven aan de Turken :thumb:

Geplaatst

Waarom in godsnaam zijn Polen en Israël door... Kutliedjes en nou niet bepaald oostblok:S

Ik had trouwens ff voorspelt wie er door zouden gaan, had er toch zeven goed...

Geplaatst

Stond die video nog online ... oeps :oops:

88013632je0.png88013632je0.png88013632je0.png

@Piet; Houd je snater :@ ... dat zeg je ook alleen weer omdat ik over Servie/Turkije begin ;e 88013632je0.png

Geplaatst

Het is toch wat, Tegenwoordig kijken ze niet meer na de liedjes maar is het meer vriendjespolitiek. Ik keek het eerder ook maar sinds dat vorig jaar die monsters wonnen is het voorbij, het slaat nergens meer op. Hind vond ik niet zo'n mooi liedje hebben maar omdat de rest ook niet echt wat was dacht ik dat ze nog wel door ging. Dus niet.

Volgend jaar gewoon niet meer meedoen of Marco Borsato erheen sturen of Nick en Simon;)

Geplaatst
Het is toch wat, Tegenwoordig kijken ze niet meer na de liedjes maar is het meer vriendjespolitiek. Ik keek het eerder ook maar sinds dat vorig jaar die monsters wonnen is het voorbij, het slaat nergens meer op. Hind vond ik niet zo'n mooi liedje hebben maar omdat de rest ook niet echt wat was dacht ik dat ze nog wel door ging. Dus niet.

Volgend jaar gewoon niet meer meedoen of Marco Borsato erheen sturen of Nick en Simon;)

Dat is dus állemaal te normaal. Dat zag je gisteravond maar weer eens. Althans in de samenvattingen zag je de vaagste dingen ;e

Ik zeg; Jeugd van tegenwoordig. Tientje leggen dat die wél de finale halen ..

Geplaatst

We sturen gewoon van Velzen, een lilliputter moet uit medelijden toch wel enkele stemmen binnen kunnen slepen?

Geplaatst

Ik zeg; Jeugd van tegenwoordig. Tientje leggen dat die wél de finale halen ..

dat is nog geen slecht idee :P of stuur Brainpower, Partysquad, etc. en Marco zou ook nog niet zo'n slecht idee zijn, als ze voortaan de B sterretjes maar eens thuislaten..

Geplaatst
Stond die video nog online ... oeps :oops:

88013632je0.png88013632je0.png88013632je0.png

@Piet; Houd je snater :@ ... dat zeg je ook alleen weer omdat ik over Servie/Turkije begin ;e 88013632je0.png

Tis meer de manier waarop en tegenwoordig zitten er 20 smilies in elk bericht? Vroeger had je meer niveau.

Geplaatst

En terecht dat Nederland eruit ligt, vond het eerlijk gezegd echt matig. Maargoed, hopelijk zitten er morgen in de andere halve finale wat leuke nummertjes.

Finland heeft trouwens weer zo'n rockliedje wat ik erg hoog zie eindigen.

Ik kijk ieder jaar eigenlijk wel naar het Songfestival sommige liedjes vind ik erg leuk, ik heb nog altijd een aantal liedjes op mijn PC staan van de afgelopen jaren.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]