Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
En terecht dat Nederland eruit ligt, vond het eerlijk gezegd echt matig. Maargoed, hopelijk zitten er morgen in de andere halve finale wat leuke nummertjes.

Finland heeft trouwens weer zo'n rockliedje wat ik erg hoog zie eindigen.

Ik kijk ieder jaar eigenlijk wel naar het Songfestival sommige liedjes vind ik erg leuk, ik heb nog altijd een aantal liedjes op mijn PC staan van de afgelopen jaren.

HARD ROCK HALLLEEEEEEEEEEELUUUJAAAAAAAAA:banana::naughty:

• Antwoorden 115
  • Weergaven 146
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wat een zwak nummer van Finland... ik had iets van "Yes, weer iets metal-achtig" maar dit was gewoon een slecht afkooksel ervan... djeezes.

Geplaatst

Maar ze gaven wel een goed optreden, kan je vele anderen niet zeggen:whistle:

mijn favoriet is Bosnie, vind het wel iets hebben:p Andere favoriet is Bulgarije dat donderdag komt

Geplaatst

Haha die van Ierland was echt monster joh :-D

Trouwens, DJVT, waarom niet? :cab:

Geplaatst

Van mij mag Frankrijk winnen, best chill nummer. Ook Bosnië had een leuk melodietje. Al de rest vind ik tot nu toe zever in pakskes.

Geplaatst
  • Auteur

Fucked up dat Nederland eruit ligt, had het ze wel gegund....gezien de andere nummers helemaal, trouwens best leuk liedje van Turkije :oops:

Geplaatst

Ik vind het ook een goed nummer hoor Umut :cab: ... boeiend, als je het leuk vind, niks mee :). Bosnie pwnt ook de pwn uit, en Servie is ook mooi (y)

Geplaatst

Man we moeten deze shit gewoon boycotten. Elke clown die mee doet en uit Oost-Europa komt zit zo ongeveer wel gebakken. Elke serieuze inzending (Nederland, Noorwegen die ook door de vakjury moest worden gekozen) maakt toch geen kans. Het niveau is sowieso aan het stagneren de laatste jaren maarja, sommige dingen waren wel hilarisch, met name die Ierse kalkoen, maar dit geeft tevens het niveau aan, beetje jammer.

Geplaatst

Afschaffen dat Euro songfestival... Al die Oostbloklanden stemmen op elkaar!!

Geplaatst
  • Auteur
Afschaffen dat Euro songfestival... Al die Oostbloklanden stemmen op elkaar!!

Ik denk dat omdat jij het nu zegt ze het meteen gaan doen ;)

Geplaatst
Ik denk dat omdat jij het nu zegt ze het meteen gaan doen ;)

Wat is het nut van je mening geven als je dit soort reacties krijgt?

Geplaatst

Het niveau is gewoon te laag, sinds die monsters uit Finland hoopt iedereen succes te boeken met een 'originele' act dat het niet meer origineel wordt. Hierdoor gaat ook de kwaliteit van de muziek zwaar naar beneden.

Geplaatst

Toch vind ik dat er ook vandaag een aantal goede liedjes tussen zitten. En vandaag zie je dat er ook genoeg West Europese teams doorkunnen.

Geplaatst

inderdaad, alleen wel jammer dat Bulgarije niet door is, was nog een van de betere Oost Europese liedjes. Was temminste modern en van deze tijd in tegenstelling tot die lelijke piraat uit Letland;e

Geplaatst

Naar het schijnt was die kalkoen van Ierland een protestliedje tegen de vriendjespolitiek in Oost-Europa ..

Geplaatst

Ik weet niet wat iedereen klaagt maar bijna alle liedjes die door zijn vind ik terecht, en dat Nederland niet door is snap ik. Dat vond ik nu echt een schijtnummer met een schijtoptreden. Bosnie, heeft trouwens een gruwelijke song de finale in gekregen, tering je zou die kerel maar zijn.

Verder zie ik zelfs Armenie als kanshebber, want dat Qele Qele is opzich best chill.

Geplaatst

Bosnie's liedjes is masterlijk:D

Qele Qele is wel een kanshebber aangezien ze sowieso 10/12 punten krijgen van Georgie, Azerbijan, Nederland, Belgie, Duitsland. Maar als ze wil winnen moet ze wel beter zingen want tering het was echt bijna niet om aan te horen in die eerste halve finale

Geplaatst

Die Spanjaarden toch :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Voor mij mag Ukraine (:<) of Azebeidzjan (of zoiets) winnen:mrgy:

Geplaatst

Ik vond die reggeaton van spanje wel leuk maar dat zal de balkan wel niet waarderen.

Geplaatst

Servie pwnt gewoon de pan uit, Bosnie was nog beter en Turkije ook nice :).

Ik vond Spanje juist het toppunt van triestheid.

Je kan veel zeggen maar wat is het toch een aantal ripp-off nummers zeg, Polen, Engeland, Duitsland, Griekenland e.d ... ;e dat is gewoon een Amerikaanse Hollywood Diva/Sukkel die zingen ;e

Finland/Spanje/Azerbijdjan moeten gewoon worden gediskwalificeerd, dus één van die zal wel winnen 88013632je0.png

Ik vraag me ook echt af of het een goed iets is dat alle landen bijna in Engels gaan.

Geplaatst

Ik vond Frankrijk het beste, ook Rusland, Noorwegen, Bosnië en Oekraïne waren wel nice.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]