Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Haha Spanje is :-D

Griekenland en nog zo'n ander land zijn :love:

Naja, even die korte stukjes op een rij gezien, want Family Guy was nog niet begonnen.

• Antwoorden 115
  • Weergaven 146
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Turkije gaat nice, Bosnie niet, Servie matig :(

Songfestival is voor vrouwen en homo's.

Nee, voor degene die het leuk vinden. Nerd ;e

Geplaatst
Turkije gaat nice, Bosnie niet, Servie matig :(

Nee, voor degene die het leuk vinden. Nerd ;e

Dat zeg ik ;e

Geplaatst

Rot dan op hier.

Gelukkig heeft Griekenland niet gewonnen, wat een zeiklied zeg.

Geplaatst

Ik zag Griekenland winnen en dacht al: "oh nee hè". Gelukkig is het Rusland, ben er niet blij mee, maar hij kan wel goed met z'n kopstem zingen :p(voor de mensen die het niet weten dat pieptoontje zegmaar :p). Die schaatser had ik trouwens eerder ook wel een gave act zien doen...

Had trouwens liever Noorwegen(5de) of Verenigd Koninkrijk(laatste) gezien...

Geplaatst

Omg:cab: Daar luistert een hond nog niet naar.

Griekenladn moest winnen vidn ik.

Geplaatst

Mijn moeder zei jaren geleden een keer dat ze al sinds haar 10e ofzo naar het songfestival keek, dus ik ging dat ook maar even kijken:

ZHkkTqZ3InE

En toen kwam dit langs ;e opgestaan en gezworen die onzin nooit meer te kijken.

Geplaatst

Die kan ik me ook nog wel heugen, een jaartje of tien geleden denk ik zo. Wat een baggerlied trouwens en zo vals als de nacht.

Geplaatst

die was voor mijn tijd :p

Nederland was trouwens 13e in de halve finale, België 17e...

Geplaatst

Ik ben ook pas 16 hoor. ;c Maar dat lied is gewoon traumatische ervaring ofzo geweest man, dat ik het daarom nog weet.

Geplaatst

Vond het matig, Rusland was kut en bovendien mocht ik die dude echt niet, wat een zelfingenomen persoon zeg, in zn dressingroom posters van zichzelf ophangen ;e.

Turkije deed het goed, nice, Servie ook, Griekenland vond ik trouwens helemaal niks, beetje rip-off standaard Billboard Hot 100 nummertje, wel een redelijk leuk meisje opzich.

Beter verbannen ze Engeland, wát een kutnummer zeg, sérieus he. Azerbijdjan vond ik ook niks.

Over die voting en dat alle Oostbloklanden op elkaar stemmen heb ik eens goed opgelet. Remko kwam met een theorie dat al die landen het voor de rest verpesten, vind ik niet en de wijze van voting is ook heel begrijpelijk:

Oekraiene, Letland, Wit-Rusland Moldavie e.d gaven veel punten aan Rusland, logisch toch aangezien dit vroeger bij Rusland hoorde en er nog veel Russen wonen?

Ijsland gaf al hun punten aan Denemarken, goh ook logisch aangezien het in feite bij Denemarken hoort.

Bosnie, Servie, Montenegro en Kroatie ook logisch want al die landen zitten vol met inwoners van elkaar.

Als Nederland zou scheiden van Friesland en ze zouden bij meedoen is het ook tientje leggen dat Nederland veel punten aan Friesland zou geven en andersom. Geen valse shit maar gewoon logica. Als mensen dit niet hadden willen zien had Joegoslavie niet moeten worden gesplitst en Rusland ook niet.

Dat zeg ik ;e

Beter zeg je dan niks want je kletst uit je nek. Mannen moeten zeker in de kroeg (of misschien in jou geval snackbar gezien je nick) zitten en bier drinken 8) :biertje: of niet? Songsfestival, bah dat is toch voor vrouwen en homo's :@

Stoer hoor ;e, mja misschien is het wel zo stoer om jezelf te zijn en voor jezelf uit te maken waar je aan meedoet/voor kiest. Zonder commentaar op keuzes van andere te leveren. Ik kijk songfestival, boeiend? Ik vind dat leuk, ik ben geen wijf en ook geen homo, dag patricius (y)

Geplaatst

Dat er mensen zijn die dit volgen..

Geplaatst
En mensen die een post over dit homo gebeuren maken die langer is dan de hele pagina..

:mrgy:

Geplaatst

Die van Griekenland en Oekraine waren inderdaad :love:

Echt kut dat Rusland heeft gewonnen, wat een eng mannetje is die Dima Bilan

EDIT: lees net trouwens dat Hind 13e is geworden in haar halve finale, met maar 27 puntjes

Geplaatst
Als mensen dit niet hadden willen zien had Joegoslavie niet moeten worden gesplitst en Rusland ook niet.

Nee, want bij zoiets onbenulligs als het verkrijgen van een eigen staat moet je wel aan het Eurovisie Songfestival denken :cab:

Bij de weg:

22-5-2008 16:01:07 Glenn - Glennialiteit [c=6]Sebas. Fiorentina (*)[/c] | Forza Viola! Pablo Osvaldo! Adesso Champions jij gaat vanavond zeker het Songfestival weer kijken?

22-5-2008 16:01:36 [c=6]Sebas. Fiorentina (*)[/c] | Forza Viola! Pablo Osvaldo! Adesso Champions Glenn - Glennialiteit nee? :cab: en hoe bedoel je met wéér? ;e

22-5-2008 16:01:50 Glenn - Glennialiteit [c=6]Sebas. Fiorentina (*)[/c] | Forza Viola! Pablo Osvaldo! Adesso Champions jij keek dinsdag ook

22-5-2008 16:01:57 Glenn - Glennialiteit [c=6]Sebas. Fiorentina (*)[/c] | Forza Viola! Pablo Osvaldo! Adesso Champions tenminste, als ik in dat topic lees

22-5-2008 16:01:57 Glenn - Glennialiteit [c=6]Sebas. Fiorentina (*)[/c] | Forza Viola! Pablo Osvaldo! Adesso Champions :cab:

22-5-2008 16:02:45 [c=6]Sebas. Fiorentina (*)[/c] | Forza Viola! Pablo Osvaldo! Adesso Champions Glenn - Glennialiteit je bedoelt die 10 sec tijdens het zappen? ;e! Ik heb néver het songfestival gezien, dit jaar ook niet, jesus cab. Ik kijk alleen op YouTube welke liedjes Servie enzo afvaardigen, maar ik ga het echt niet op tv kijken

Vrij scherpe analyse dan, Bassie :cab:

Geplaatst

Sebas: De Ruud Gullit van het Eurovisie Songfestival

Geplaatst
Heeft die ook 23 nationaliteiten dan?

Hehe, nee, die analyseert wedstrijden zonder ze daadwerkelijk gezien te hebben. :thumb:

Geplaatst

@Glenn;

Mja, gisteravond keek ik dus wel

Heeft die ook 23 nationaliteiten dan?

Oh? :)

Geplaatst

Hyperbool. ;c

Zoals ik al zei; boycotten. Doen die Italianen toch ook? (Sebas?)

Die meid van Griekenland was wel amusant en het nummer van Spanje was geniaal. ;e Verder weinig gezien.

[YOUTUBE]udVl4XNx4PM&[/YOUTUBE]

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]