Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sowiezo heb je geen leven als je het Songfestival kijkt. Zo'n corrupt programma. Hang de mongool uit en je hebt kans op de overwinning. Trouwens ik vond een jaar of 2 geleden die Finnen wel erg briljant _O_ Verder hoorde ik vanmorgen dat die aap van Rusland voor de 2e keer mee deed?

Edit: Ja dus

7TMpWKNKX_w

Dit liedje vind ik dan wel beter dan dat nummer van gisteren, die zag ik op het journaal langs komen.

• Antwoorden 115
  • Weergaven 146
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nee man die Finnen waren raar, echt, volgens mij is dat hele land gewoon zo raar.

Sowiezo heb je geen leven als je het Songfestival kijkt

Waarom niet dan? Dat puntengedoe enzo is echt saai maar kvind het wel leip om te zien welke liedjes er allemaal zijn enzo.

Geplaatst

Leip ;e

Je gaat toch niet het songfestival kijken als jezelf flink kan feesten? Weet niet hou oud jij bent maar de interesse van mij ligt niet echt meer bij het Songfestival.

Geplaatst
Leip ;e

Je gaat toch niet het songfestival kijken als jezelf flink kan feesten? Weet niet hou oud jij bent maar de interesse van mij ligt niet echt meer bij het Songfestival.

17, dan nog, ben gewoon benieuwd welke debielen weer op komen dagen enzo.

Geplaatst

Naja daar heb je wel gelijk in ja, maar het jammerlijke is dat die debielen dus wel door komen. Kwaliteit gaat gewoon niet meer door. Je kunt zeggen wat je wilt maar Hind heeft een goede stem. Volgend jaar moeten ze gewoon iets geks sturen maar ja, Nederland doet dat toch niet.

Geplaatst
Naja daar heb je wel gelijk in ja, maar het jammerlijke is dat die debielen dus wel door komen. Kwaliteit gaat gewoon niet meer door. Je kunt zeggen wat je wilt maar Hind heeft een goede stem. Volgend jaar moeten ze gewoon iets geks sturen maar ja, Nederland doet dat toch niet.

Idd, vond het idd vaag dat zij niet doorging. Die Sirusho vind ik normaal wel goed klinken, maar gisteren was ze ook niet echt lekker bezig volgens mij. En om het over die debiele piraten enzo nog maar niet te hebben.

Geplaatst
Hyperbool. ;c

Zoals ik al zei; boycotten. Doen die Italianen toch ook? (Sebas?)

Die meid van Griekenland was wel amusant en het nummer van Spanje was geniaal. ;e Verder weinig gezien.

Mja, meedoen is er niet bij nee, zoieso, Italiaanse muziek is vaak meesterlijk qua zang/emotioneel gehalte (niet altijd) die wil je daar niet zien afgekraakt omdat het niet 'extrovert/gek/carnaval' genoeg is :cab:

Ik snap nog steeds niet waarom Rusland won, zo goed waren ze niet nosmile.gif

Geplaatst

Slechts een klein deel gezien toen we bij de oma op bezoek waren (die was 80 geworden, en na het feest op restaurant nog bij haar thuis taart gaan eten) maar wat ik zag bij de puntentellingen waren zo kleine stukjes af en toe en daar vond ik Griekenland toch wel de beste uit.

B-pIBe_FZ-g

Geplaatst

Gisteren allleen de laatste 2 nummers en de puntentelling gezien. Want daarvoor stond de TV op nederlands elftal (afsluiting met de B).

Maargoed, ik had het Armenie wel gegund. Verder vond ik Ijsland een leuk liedje hebben en vond ik Bosnie geniaal.

@Vitesse88: Die van Zweden had in 1999 al gewonnen als ik het goed had gehoord.

Geplaatst

Erik @ Kwestie van smaak kerel. De ene kan het leuk vinden en de ander niet. Dat wij voetbal leuk vinden is een feit. Maar er zijn mensen die het echt dom vinden dat 22 mannen achter een bal aanrennen op het veld.

Ik zelf heb het niet gezien, geen behoefte aan.

Geplaatst
Leip ;e

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar dat Songfestival was rond 0.00 uur al af. Een beetje feest is dan nog (lang) niet begonnen, maar dat terzijde. :cab:

Heb het trouwens met één oog gevolgd. Hier en daar een nummertje zegmaar tussen wat pauzes door of na het NL elftal zaterdagavond. Vind het best komisch op zich allemaal, concept van de laatste jaren is lachwekkend.

Geplaatst
Vitesse88: Die van Zweden had in 1999 al gewonnen als ik het goed had gehoord.

Hmmm gaat niet zo snel een lampje branden. Vond die van vorig jaar ook wel oke, Servie geloof ik.

Erik @ Kwestie van smaak kerel. De ene kan het leuk vinden en de ander niet. Dat wij voetbal leuk vinden is een feit. Maar er zijn mensen die het echt dom vinden dat 22 mannen achter een bal aanrennen op het veld.

Ik begrijp je punt maar je wil dan toch kwaliteit zien op zo'n festival?

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar dat Songfestival was rond 0.00 uur al af. Een beetje feest is dan nog (lang) niet begonnen, maar dat terzijde. :cab:

Bijna 20 ;) Je kan ook thuis indrinken en daarna gaan stappen ;) En toevallig was dan Oranje gisteren ook op tv dus dat volg je dan sneller.

Geplaatst

Ja, daar doelde ik al op aangezien jij zei dat je het onzin vond dat mensen keken. Terwijl zo'n programma best amusant kan zijn als je toch alleen maar bier drinkt voordat je gaat stappen en Oranje is net af. Maar goed, ik dwaal af.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]