Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 775
  • Weergaven 27,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ben ook fan van Ronnie, maar Carter :thumb: Toffe speler, en maakt er een leuke pot van. Goed hoor.

Murphy-Trump wordt smullen trouwens :<

Geplaatst

Goh, Ding. Stond niet al te best te spelen, maar uiteindelijk toch vrij makkelijk door tegen King: 13-9. Weg ligt open naar de finale nu: kwartfinale tegen Hawkins en halve tegen White/Walden. Andere kant is O'Sullivan/Carter-Bingham tegen Murphy- Trump.

Edit- Laatste sessie Carter-O'Sullivan nu voor de liefhebbers ;) [MENTION=8509]Mathi[/MENTION];

bewerkt door Hansje

Geplaatst
Goh, Ding. Stond niet al te best te spelen, maar uiteindelijk toch vrij makkelijk door tegen King: 13-9.

Toen ik aan het kijken was had Ding juist een prachtige break. Meh, misschien is hij nog een beetje concentratie aan het sparen voor later in het toernooi, mag van hem toch wel minstens de halve finale verwachten met deze tegenstanders. Verder hoop ik dat Murphy en O'Sullivan in de halve finale tegen elkaar moeten. Dat zou een heerlijke pot zijn zeg :<

Geplaatst
Toen ik aan het kijken was had Ding juist een prachtige break. Meh, misschien is hij nog een beetje concentratie aan het sparen voor later in het toernooi, mag van hem toch wel minstens de halve finale verwachten met deze tegenstanders.

Had wel een paar mooie breaks, dat klopt. Probleem was dat Ding niet houdt van lange, tactische frames en daar draaide het, mede door het goede spel van King, wel vaak op uit. Bracht Ding een beetje uit ritme en dan was z'n concentratie weg. Maar uiteindelijk toch zonder al te veel problemen.

Verder hoop ik dat Murphy en O'Sullivan in de halve finale tegen elkaar moeten. Dat zou een heerlijke pot zijn zeg :<

Sowieso eerst Murphy-Trump, en dan Ronnie tegen de winnaar daarvan. Twee keer orgasmewaardig :<

Geplaatst

Ronnie weer aan het beasten hoor, 3-0 voor. :<

Murphy trouwens 6-2 voor tegen Trump :cab: Had ik niet verwacht.

Geplaatst

Neuh Trump mocht nog blij zijn dat ie twee frames won. Beter haalt ie de volgende sessies wel gewoon z'n niveau, dan kan het gewoon nog.

Bingham geen partij joh.

Geplaatst

6 fucking 0 :-D Bingham wordt gewoon gegradeerd tot figurant. :mrgy:

't Lijkt wel kinderspel voor Ronnie.

Hop 7-0.

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Zucht wint Bingham ff 3 frames oprij na een dikke misser van Ronnie, waardoor er nog een avondsessie komt. :moop:

Geplaatst

Bingham op een gegeven moment ook gewoon lachen omdat Ronnie zo goed speelde :-D Gewoon gallery play dat twaalfde frame.

Wel lullig dat Bingham er nog 4 wint :-D

Geplaatst

Ik heb eergisteren een partij van Ronnie gekeken, ik lag in een deuk hoe oppermachtig hij was. Alle ballen gingen erin, werkelijk niet meer normaal.

Geplaatst

Wie nog eens wilt nagenieten van Ronnie gisteren:

Go Trump nu! (d)