Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 775
  • Weergaven 27,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Hawkins speelt echt wel fantastisch deze finale. Niet gedacht na zijn halve finale. 2-0 voor in de sessie, wordt toch nog een wedstrijd op deze manier. Althans soort van, tot Ronnie de gas opendraait (h)

Geplaatst

[MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Had jij nou gebet op O'Sullivan?

Hoop iig zelf dat O'Sullivan wint. Op een of andere manier toen ik vroeger keek (toen ik wat jonger was), vond ik hem altijd vet :P Sindsdien altijd voor O'Sullivan geweest :huhu: Hopen dat O'Sullivan weer kan uitlopen, nog 3 frames nodig toch?

Geplaatst

Ronnie op matchpoint, commentator had wel gelijk dat ze weer? naar best of 45 moeten. Hoe meer hoe beter hoor:

Geplaatst
[MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Had jij nou gebet op O'Sullivan?

Hoop iig zelf dat O'Sullivan wint. Op een of andere manier toen ik vroeger keek (toen ik wat jonger was), vond ik hem altijd vet :P Sindsdien altijd voor O'Sullivan geweest :huhu: Hopen dat O'Sullivan weer kan uitlopen, nog 3 frames nodig toch?

Jup. 4.25 odd.

Geplaatst

Zieke pot idd.

En hij is vertrokken nu. Laatste frame van Ronnie in The Crucible? :(

Geplaatst

Achja een jaar is lang, laat ons hopen dat het schoolgeld voor z'n zoon duurder wordt ;c

Geplaatst

The Rocket (d)(d)(d)

Ik hoop zo hard dat hij volgend jaar terugkeert, kan me geen WK Snooker voorstellen zonder Ronnie. :(

Geplaatst

Verdiend natuurlijk. er was maar 1 man die het toernooi domineerde, al moet ik zeggen dat Hawkins helemaal niet slecht speelde in de finale. Best goed zelfs.

Geplaatst

Hawkins speelde echt heel goed ja. Commentator vond 't ook de match van z'n leven, wat best kon kloppen. Maar goed. Ronnie = Ronnie. :p

Geplaatst

Hij stopt er altijd mee :r Maar hij zei dat ie kleinere toernooien gaat spelen. En volgend jaar is er weer een WK, wie weet dat ie dan opeens weer meedoet.

Geplaatst

Tussen 19 en 21 juli 2013 zal er in het Topsportcentrum Rotterdam een proftoernooi gehouden worden, een zogenaamde European Players Tour Championship (EPTC).

Het is weliswaar een toernooi dat meetelt voor de wereldranglijst, maar deelname is niet verplicht. Toch zal een aantal wereldtoppers wel hun opwachting maken in Rotterdam.

De PTC's en EPTC's zijn mooie etalages voor goede amateurs en de mindere profs om wat punten voor de wereldranglijst (profs) te verzamelen en wat centjes te verdienen (amateurs).

Over het algemeen worden dergelijke toernooien wel gewonnen door wereldtoppers of spelers die daar net onder zitten. In ieder geval is spektakel altijd verzekerd.

Geplaatst

Zat gisteren te kijken vanaf een 2-4 stand voor Bingham. Ongekend wat voor een geluk Bingham steeds had in de laatste paar frames :cab: Ik denk dat als je de wedstrijd 10 laat overspelen vanaf een 2-4 stand, dat O'Sullivan er minstens 9 'gewoon' wint.