Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zat gisteren te kijken vanaf een 2-4 stand voor Bingham. Ongekend wat voor een geluk Bingham steeds had in de laatste paar frames :cab: Ik denk dat als je de wedstrijd 10 laat overspelen vanaf een 2-4 stand, dat O'Sullivan er minstens 9 'gewoon' wint.

Wat weet jij nu over snooker dikke

• Antwoorden 775
  • Weergaven 27,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Inderdaad Mathi, erg jammer dat Ronnie er op zo'n manier uit ging. Enfin, niet het beste toernooi van niveau maar die 147 en uiteindelijk toch een mooie finale maakte wel wat goed. Robertson komt in het selecte clubje van winnaars van de drie grote toernooien (WK, Masters en UK Championship) en eerste niet-Brit die dan presteert.

Geplaatst

Rocket 6-0 (h)

BeMRaeeIQAAlMeH.jpg:large

Ziek :cab: Waarom moest Eurosport nu weer alpineskiën uitzenden ipv snooker ;e

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Ronnie de Masters gewonnen. 10-4 in de finale tegen Selby. (h)

Heb het helaas niet kunnen zien. :(

Geplaatst

De laatste paar frames gezien, erg mooie sport toch :) Huisgenoot heeft 't één en ander uitgelegd, snap de regels nu een beetje. Volgens mij een tijdje terug een item over O'Sullivan gezien bij de NOS, boeiend persoon.

Geplaatst

Laatste stukje alleen, werd nog even iemand uit het publiek verwijderd. Zeer guur allemaal.

Geplaatst

Scherp zegt 'ie:-D. Ik zag Ronnie vanmiddag dingen doen en ik moest gewoon lachen. Hij maakt het zichzelf onwijs moeilijk in het 2e frame, om vervolgens alsnog de hele handel te potten:r. De enige die Ronnie kan stoppen is hijzelf.

Geplaatst

Ding en Higgins er al uit :cab: Je hebt hier ook ieder jaar weer grote verrassingen in het begin.

Geplaatst

Ding dit jaar 5 rankingtoernooien gewonnen, hier vliegt hij er in de eerste ronde al uit :P Zonde

Higgins heeft het hele jaar al weinig gepresteerd, dus dat vind ik niet echt een verrassing.

Geplaatst

Ik dacht dat Ding eruit geknikkerd werd door O'Sullivan, maar dat zal door Eurosport vast een ouder toernooi geweest zijn ofzo.

Geplaatst

Wat speelt die Trump slecht. Verliest drie frames op rij deze sessie en pot amper een bal. Was toch een van m'n favo's.

Geplaatst

Niveau echt bedroevend zeg :cab:

Als Ronnie nog maar enigszins in de buurt komt van z'n niveau van de afgelopen tijd wint hij dit vingers in de neus

Geplaatst

Robertson moet nog he, hoop dat die wat laat zien. Heb een beetje op 'm lopen om 'm te winnen ;c

Geplaatst

Robertson begint heerlijk hoor :< Century in tweede frame, gaat lekker allemaal. Z'n quoteje ook al meteen paar punten gedaald.