Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vanavond weer :love: Helaas kan ik door werk smiddags niet kijken naar Schotland - Japan, waar Tim Visser nog niet zijn WK debuut gaat maken. Kan alleen vanavond kijken naar Frankrijk - Roemenië, waar Frankrijk redelijk makkelijk gaat winnen denk ik.

• Antwoorden 141
  • Weergaven 7,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Schotland walste in de 2e helft over Japan heen. Japan speelde naar mijn idee wel een goede eerste helft. Australie - Fiji moet ik helaas overslaan.

Geplaatst

Geen verrassingen zo te zien vandaag. Morgen maar weer een wedstrijdje meepakken. Zuid Afrika - Namibië geloof ik? :D

Geplaatst
Geen verrassingen zo te zien vandaag. Morgen maar weer een wedstrijdje meepakken. Zuid Afrika - Namibië geloof ik? :D

Nieuw-Zeeland - Namibië

Geplaatst
Nieuw-Zeeland - Namibië

Ah okee, thanks. Evengoed een walk-over waarschijnlijk.

Geplaatst

Morgenavond Engeland - Wales! Dat wordt een mooie pot. En natuurlijk benieuwd hoe Zuid-Afrika zich herpakt.

Geplaatst

Jammer dat Samoa zoveel fouten maakt. Helpen eigenlijk Zuid-Afrika aan de overwinning.

Geplaatst

Wat een enorm lekkere wedstrijd zeg, Wales _O_ Volgende week zaterdag Engeland - Australië, dat wordt een kraker :

Geplaatst

Wat heb ik genoten van de wedstrijd en heerlijk dat Wales heeft gewonnen! Hoop dat ze het nog ver gaan schoppen dit toernooi. Engeland gaat het moeilijk krijgen tegen Australia wordt alles of niks voor hun.

Geplaatst
Tim Visser dus met een try op z'n WK-debuut :huhu:

Die wedstrijd gekeken op de club en daar zitten veel Schotse fans tussen dus dat was wel een mooi momentje en eerste Nederlander ooit op een WK + een try is natuurlijk fantastisch.

Ierland speelde ook weer prima met een mooie overwinning op Roemenië! Hoop dat Ierland en Wales ver gaan komen dit WK.

Geplaatst

Liever Wales dan Engeland door dus is in principe een prima uitslag! Australië speelde dan ook prima hoor

Geplaatst

Volgend weekend Nieuw Zeeland - Frankrijk en Wales - Zuid Afrika :<

Verder Argentinie - Ierland en Australië -Schotland.

Geplaatst

Frankrijk vond ik tegenvallen vandaag tegen Ierland. Zulen er in de kwartfinale dan wel uit gaan denk ik.

Geplaatst

Wales toch wel beetje verrassend op voorsprong in de rust tegen Zuid Afrika. (12-13)

Geplaatst

Helaas, mijn favoriet Wales eruit. Was van te voren natuurlijk een moeilijke klus maar vond dat ze goed speelde. Had toch op een gegeven moment hoop dat ze het alsnog over de streep konden trekken. Nu maar Ierland supporten!!