Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 360
  • Weergaven 18,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kom wildy dan sukkeltjes mijn neef is Zezima x

• Had toch nog toegang tot m'n account. 1300 nog wat dagen niet ingelogd, alleen geen toegang tot m'n bank meer. Ff 3 dagen wachten en dan kijken wat erop staat. Aan m'n inventory te zien was m'n laatst

• Heeft er iemand nog een walliekaart voor member? 

Geplaatst

Haha, ik heb nu zo'n soort cheat. Ik laat een bot alles voor me doen, hij is nu aan het auto minen heeft na 25 minuten al 20 full baggs gemined wel chill dus. Heb het van mijn buurjongen, en heb hem gekocht voor 1.5 mil, maar met dit heb ik na één dag al bijna het drie dubbele.

Geplaatst

Dacht ik eerst ook, maar als je er zelf gebruik van maakt is het vet.

Plus met mijn bot kan je gewoon msn'en en dat soort dingen terwijl dat ding gewoon verder gaat ;).

Geplaatst

Gezocht: mensen die clay moeten kappen en per 100 clay krijgen ze 5k

Geplaatst
  • Auteur
so what.

dat zijn zaken men vriend

Ik denk alleen dat die nooit zullen gaan werken, aangezien mensen niet zo houden van een dikke rip off;)

Geplaatst

Ik kan moeilijk zeggen hier ga klei kapen en je krijg 101 gp terwijl clay 100gp waard :$

Geplaatst

runescape is voor no lifers en mensen die te lui zijn om te werken :P Ga een echt spel als GuildWars spelen ofzo :p Maar dat is mijn mening. Nu de wildie weg is is er helemaal nix meer an xD (of is die alweer terug :o)

Geplaatst

Is de wildy weg? Dan is heel het spel verpest.

Als iemand nog een leuk account heeft en niet meer speelt mag je me best PM'en trouwens. Ik ben gehackt en om helemaal opnieuw te beginnen heb ik ook geen zin in.

Geplaatst

Hehe runescape, heb ik ook zeer lang gespeeld. Heb er altijd van genoten en heel lang gespeeld. Maar na verloop van tijd verveelt het toch weer en ben er mee gestopt. Was laatst even wezen kijken, maar mijn account is gelocked ;e. Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet.

Geplaatst

Lol, Rs speelde ik nog toen ik 10 was.. 3 jaar eigenlijk verpest aan een dom spelletje, maarja het houd je bezig he. Was lvl 103 denk ik.

En op 1 week gemerchant en van 5M naar 12M gegaan xD.

Geplaatst

Ben ondertussen weer een tijdje gestopt. Speel het wel nog eens af en toe voor een maandje of 2 als ik er zin in heb. Heb een cb 98+6 met 99 range en 80 def. Gestopt nadat ik al mijn geld (zo'n 24M) in construction had gestoken en ik toen het brilliant idee kreeg dat ik van Kree'arra mijn main-source of income wou maken. Maar ik hou niet van half werk dus moest ik eerst weer 35M bijeen zien te scharen. Nou, mooi niet dus.

Geplaatst

Kheb het ook nog gespeeld maar ben nu 1 maand gestopt maar ik denk dat ik over +- 2

maanden opnieuw ga beginnen ik was 90 firemaking en vond het daardoor saai waardoor ik stopte.

Geplaatst

Firemaking is zowat het saaiste wat er bestaat :cab: Ik ga misschien ook terug beginnen, had even 10 mil gemaakt in f2p door great orb project, word ik gehacked en dropt zo'n kerel alles inclusief m'n member stuff ;e ;e

Geplaatst
Firemaking is zowat het saaiste wat er bestaat :cab: Ik ga misschien ook terug beginnen, had even 10 mil gemaakt in f2p door great orb project, word ik gehacked en dropt zo'n kerel alles inclusief m'n member stuff ;e ;e

Wat was great orb project ook alweer? In een ver verleden heb ik dit ook nog gespeeld. ;e

Geplaatst

Ik weet het niet maar ik weet wel dat ik het nog nooit gespeeld heb , ik deed trouwens nooit minigames en tis spijtig dat ik (tijdelijk) gestopt ben want ik had nu rond de 90 combat en kon 22 hitte met strenght.

Geplaatst

Bestaat nog maar een klein jaartje dacht ik, gewoon zo'n runecrafting minigame. Je verdient er redelijk goed geld mee in f2p en je traint je runecrafting, wel traag :p (van 85 naar 86 gelvled in 14 dagen ofzo ;e)