Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 360
  • Weergaven 18,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kom wildy dan sukkeltjes mijn neef is Zezima x

• Had toch nog toegang tot m'n account. 1300 nog wat dagen niet ingelogd, alleen geen toegang tot m'n bank meer. Ff 3 dagen wachten en dan kijken wat erop staat. Aan m'n inventory te zien was m'n laatst

• Heeft er iemand nog een walliekaart voor member? 

Geplaatst

dan moet je gewoon droppe op een plek waar niemand komt en op die andere inloggen en die money pakken.

Geplaatst

Nee lukt niet meer, dan gaat die stuff gewoon weg.

Volgens mij is de enige methode om naar bounty hunter te gaan en zo over te zetten.

Geplaatst

Bounty Hunter is eigenlijk de nieuwe wilderness. Je doet multiple log-in en je gaat met beide accounts bounty hunter in. Dan kill je met je nieuwe account je account dat de 10 mil heeft. Wel redelijk gevaarlijk want andere mensen kunnen je ook killen en ze zullen kunnen zien dat je 10 mil bij je hebt omdat er dan zo'n teken boven je hoofd verschijnt dat aantoont dat je spullen van veel waarde bijhebt :m:

Geplaatst

Klopt, dan moet je wel een minuut wachten voor je weer uit bounty hunter kan. Op eigen risico, de kans dat iemand anders je aanvalt is enorm groot.

@timmyboy: Nee, dat zijn revenants geloof ik.

Geplaatst
o ik kom bijna nooit in de wildy:p

Het beste doe je de bounty hunter daar verdien je (als je sterk bent) veel geld mee;sm;

Geplaatst

maar je kan nu wel goed handele, je kan gewoon 1000 duizend rune scimmy's kopen en als ze meer waar zijn weer verkopen

Geplaatst
Het beste doe je de bounty hunter daar verdien je (als je sterk bent) veel geld mee;sm;

ik ben cb 84 sterk genoeg?

Geplaatst
Wat is je account naam? Volgens mij heb jij echt een total level van 2000+ ofzo.

Nabuko Hond, 't is eerder iets in de 1800 :m:

Geplaatst

Steven, freak :D 99 att enazoe.

Ik speel het eigenlijk niet meer, maar nu verveel ik me dus ga ik great orb ding spelen ;)

Steven, Michiel, met die Antwerpsupporters toch hé x)

Geplaatst
Ik solo pk of merchant nooit, geld verdienen doe ik door runecrafting, aviansies of slayer.

Ik log nu nog eens in, en wat een rotspel is het eigenlijk ;c En geld verdienen deed ik altijd door merchen, ik was te lui om te skillen. Maar ik ben het echt helemaal kwijt, geen idee wat de actuele prijzen zijn en waar precies goed op te verdienen valt.

Geplaatst

Deed een maat van mij ook, die verdiende er enorm veel mee. Ikzelf probeerde te levelen in minen en woodcutten, maar dat werkte ook niet altijd goed. Ik denk eraan om weer te beginnen.. ;e