Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

heheh richard :P

kerells rustugg ik geef dat account niet weg

ik heb hem al weggegeven

volgende week is ie van 1 van onze oppaskinderen(y)

dus helaas.....

mijn excuus:oops::oops:

edit:dszudsak jij had pm gestuurd.?? ik heb hem niet ontvangen omdat mijn pm-box vol was:m:

• Antwoorden 360
  • Weergaven 18,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kom wildy dan sukkeltjes mijn neef is Zezima x

• Had toch nog toegang tot m'n account. 1300 nog wat dagen niet ingelogd, alleen geen toegang tot m'n bank meer. Ff 3 dagen wachten en dan kijken wat erop staat. Aan m'n inventory te zien was m'n laatst

• Heeft er iemand nog een walliekaart voor member? 

Geplaatst

Of gewoon netjes vragen is ook een optie. Yapi, heb je dat account nog nodig? Zou ik hem anders mogen hebben? Dankje :)

Geplaatst

Haha Yapi Yapo, is niks, heb zelf hier trouwens nog een account van in de lvl 100 staan met een paar 10Mill ofzo. En ik speel RS zelfs al niet meer :p

Geplaatst
Ik heb nog wel een account, level 56 of zo, maar met 12 mil, full saradomin of zo en 85 mining.

Dzsudzsak, wil je hem hebben?

graag zelfs, ik wil wel weer eens een leuk account hebben. :oops:

Geplaatst

Ik speel dit spel terug :$, ben al 2 maanden member en heb nu een bankwaarde van ongeveer 65M :mrgy:. Alleen zijn santas en h'ween masks te duur geworden. Santa is nu ong 95M :cab:.

Geplaatst

Ik speelde vier jaar geleden ofzo runescape maar nu allang niet meer haha! Paar teamgenoten zijn het voor de lol weer gaan doen nu

Geplaatst

Ik was vroeger gestopt omdat de wilderness verdween, wat een grote faal was dat zeg.

Geplaatst

Heb het vroeger wel eens gespeled, maar nooit veel en was ook laag level. Al jaren niet meer gespeeld trouwens.

Geplaatst

Iemand hier die nog speelt? Ik heb het deze week eens opnieuw opgenomen. Free trade terug is echt goddelijk.

Geplaatst

Allang gestopt hiermee. Twee of drie jaar geleden zo'n dikke RSbot gedownload :mrgy: auto mining, chopping en shit. Letterlijk miljoenen maken terwijl je slaapt, was leuk voor een paar weken, daarna niks meer aan. Kroatische vriend van me speelt dit nog wel en die heeft ook me wachtwoord.