Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik speel het nu al zo'n 4 jaar (wel met heel wat tussenstops enzo) maar ik blijf het nog altijd een geniaal spel vinden! Het enigste dat ik eigenlijk doe is cmb trainen (125 p2p, 120 f2p), questen, runecraften en warren met mijn clan. Tuurlijk was het vroeger beter met wildy, duel arena (maakte m'n geld altijd met staken) en andere dingen maar ik vind het nog altijd plezant.

• Antwoorden 360
  • Weergaven 18,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kom wildy dan sukkeltjes mijn neef is Zezima x

• Had toch nog toegang tot m'n account. 1300 nog wat dagen niet ingelogd, alleen geen toegang tot m'n bank meer. Ff 3 dagen wachten en dan kijken wat erop staat. Aan m'n inventory te zien was m'n laatst

• Heeft er iemand nog een walliekaart voor member? 

Geplaatst

Haha, had mn account aan me neefje gegeven. Die is gehackt ofzo, of hij is member geweest. Net dat account teruggehaald en nu level 91, met allemaal goede levels enzo en veel geld. En van dat rode voor members.

;c

Geplaatst

Enige tijd geleden heb ik het even gespeeld maar het spel kon me niet overtuigen om het langer te spelen.

Geplaatst

Ik speel dit af en toe ook nog wel eens. Altijd voor één maandje (membership voor een maand, daarna ben ik het weer een paar maanden beu). Vroeger was het niet normaal hoeveel geld je voor zo'n accountje kreeg. Toen ik het enkele jaren geleden beu was had ik mijn account op ebay geflikkerd. Was geloof ik een non-member van cb 84 ofzo zonder geld. €100. :cab:

En nu zijn ze naar het schijnt bezig met PKen enigzinds terug te halen. Dus dat wordt dan weer even checken met mijn ranger(tje). :)

Geplaatst

Heb het heel lang gespeeld samen met mn vrienden, en toen haakten ze allemaal 1 voor een af, en zonder RL vrienden opt spel vond ik er niks meer aan..

Geplaatst

ik ben nu lvl 4 en ik wil lvl 10 defend voor black wat me gaat lukken _O_

Geplaatst

Ik heb het vroeger ook eens gespeeld, toen ik level 14 was was ik het al beu. Ik had het geduld niet om steeds contacten te leggen om ergens aan te geraken, en ik was ook steeds mijn weg kwijt ;c

Geplaatst

Ik heb veel MMO's gespeeld, enorm verslaafd geweest en nu eigenlijk nog steeds, maar dit is echt het lelijkste en slechtste spel, tot level 2 ofzo gespeeld maarja..

Geplaatst
pixels.png

Wil je nu stoer doen.

Ik ben nog maar een dag bezig en wat is je lvl en hoelang speel je al ?

Geplaatst

Wtf Steven, jij was/bent zeker ook zwaar verslaafd? :cab:

Wil je nu stoer doen.

:-D Binnen een dag haal je makkelijk level 30 of 40 :cab:

Geplaatst
Waar zie je je level? jij level 61 hij 99?

Op de 2 zwaarden klikken en dan je combat lvl ;)

Geplaatst
Wil je nu stoer doen.

I 0wn y00

Ik ben lvl 123 in f2p.

Ik speel 4,5 jaar.

Ja ik was verslaafd.

Ik ben nu gestopt.

Nee even serieus, ik speelde vroeger zeer veel en was soort van verslaafd ja. Ik vond het een zeer leuk spel in die tijd, speelde het met RL vrienden en ook met E-friends of hoe je het ook mag noemen. Ben er nu mee gestopt omdat er geen zak meer aan is.