Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat dat trouwens in België meteen in het nieuws komt. Vorig jaar gebeurde het bij onze club na een training bij iemand van de A2. Was onderweg richting het Ziekenhuis overleden. Was wel een flinke klap voor de club.

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 43,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Eerst zaalcompetitiewedstrijd is een feit. Helaas verloren. Tegenstanders zijn een stelletje idiote rauwdouwers. Dat sloeg echt nergens meer op. Een beetje duelleren is helemaal prima en hoort erbij,

• Nee, ik heb geen interesse in jouw korfbalprestaties. 

• Gister te horen gekregen dat ik bij de selectie zit. Komend seizoen dus in het 2e team van de club. Echt heel blij mee, want heb er hard voor gewerkt. Zelfs iemand eruit gespeeld die vorig jaar wel er

Geplaatst
  • Auteur

Vet man, we gaan jullie A2 wel inmaken hoor;c Nee, iedereen bij de club denkt dat KZ, Fiks en wij de sterktste teams van de poule zijn. Snap ook niet waarom aangezien we ons eerst maar 'ns moeten bewijzen in de eerste klasse:cab:

Geplaatst

Zaterdag eindelijk weer eens een wedstrijdje op het veld. Vind het veel gezelliger op het veld dan in de zaal. Al hoop ik maar niet dat het gaat regenen :P

Geplaatst
Zaterdag eindelijk weer eens een wedstrijdje op het veld. Vind het veel gezelliger op het veld dan in de zaal. Al hoop ik maar niet dat het gaat regenen :P

Wordt zaterdag best mooi weer heb ik gehoord, dus dat gaat wel goed komen. Ik haat het veld echt zo hard, het enige voordeel aan het veld is dat het gezellig is indd. Nadeel: veld is groter, duurt langer, als je mietert ligt je knie open enz...

Geplaatst
  • Auteur

Ja gewoon niet vallen jonge;c Ik heb mn eerste oefenwedstrijd er al weer opzitten, met 5 basisspelers toch even gewonnen. Voor de rest heb ik er echt niet zo'n zin in, zeker omdat wij echt in een jostiklasse (met alle respect) spelen. Dat is na een leuk seizoen in een goeie klasse fokking zuur:cab:

Geplaatst
Wordt zaterdag best mooi weer heb ik gehoord, dus dat gaat wel goed komen. Ik haat het veld echt zo hard, het enige voordeel aan het veld is dat het gezellig is indd. Nadeel: veld is groter, duurt langer, als je mietert ligt je knie open enz...

Dat heb je alleen op ku(ns)tgras :mrgy:

Ben ik blij dat mijn vereniging nog gewoon gras heeft :-D

Sinds vandaag heb ik trouwens kunstgrasschoenen, ook handig na iets van 11 jaar zonder kunstgrasschoenen gespeeld te hebben. Steeds meer uitwedstrijd zijn op dat ku(ns)tgras.

Geplaatst
Korfbal vind ik maar een rare sport, jemag niet eens proberen te scoren als er iemand voor je staat :cab:

Ik vind voetbal raar. Je mag niet vanuit buitenspelpositie score :cab:

Dat is eigenlijk precies hetzelfde. Maar dat vindt een ieder zeker wel normaal? Iedere sport heeft gewoon zijn regels die erbij horen en daarop moet men een tactiek maken.

Geplaatst
  • Auteur

In principe scoor ik altijd als mn tegenstander voor me staat, of ik moet m vet piepelen, wat ook nog wel 'ns gebeurd;c

Ah joh, geeneens meer proberen te verdedigen. Die voetballers snappen er allemaal niets van, iets met meer dan 1 doelpunt gemiddeld per wedstrijd kan hun brein niet meer aan.

Geplaatst

Kreeg vandaag een mail van iemand die de scheidsrechterzaken regelt die duidelijk naar mij verstuurd was en niet in zijn algemeenheid. Dat ging over hoe het scheidsrechterstraject zal gaan verlopen. Dat gaat vanaf volgend jaar verplicht worden voor de A-Jeugd. Gelukkig zit ik al 2 jaar bij de senioren en gaat komend seizoen mijn derde seizoen worden. Er is wel een deel van de senioren die ook de scheidsrechterscursus gaat volgen. Hier staat duidelijk bij dat die zich uit eigen initiatief beschikbaar gesteld hebben. Dat heb ik dus niet. Ik begrijp heel die mail dus niet. Of is het zo dat er met eigen initiatief niet het initiatief van degene die de cursus gaat volgen bedoeld wordt, maar het eigen initiatief van de commissie die over de scheidsrechterszaken gaat bedoeld wordt ofzo.

Ik ben in ieder geval niet van plan om die cursus te gaan volgen, om eerlijk te zijn.

Geplaatst

Zeau, gister driekamp gehad. Tijd geleden dat wedstrijd gespeeld had voor me gevoel :P

Geplaatst

Ik zit in de B1 van Furore(Krommenie) in Noord-Holland. Ons eerste team speelt helaas 4de klasse, maar we gaan met we B1 nu 2de klasse spelen

Geplaatst

Net eerste wedstrijd van het seizoen met 3-3 gelijkgespeeld, waar we zeker meer hadden verdiend.

Geplaatst

Zat in de selectie hebben ze me daar uit gegooid, zit nu in het 3e (2e klasse) maar het verschil in spelers tussen 2 en 3 is zo fuckin' groot en het niveau van 2e klasse is echt drama. ;e

Geplaatst

8-5 gewonnen vandaag, zij scoorden drie van de vijf goals uit strafworpen, die ook nog eens onterecht waren ;c

Geplaatst

Ik verlies zo goed als alles, haha. Al iets van 8 competitiewedstrijden verloren en maar 1 gewonnen. Moet toch beter kunnen :(

Geplaatst

Ah, hier nog een korfballer, speel bij Albatros, dit jaar voor het eerst sinds jaren breedte korfbal (omdat ik niet langer 2 keer in de week kan trainen), de wedstrijd van zaterdag was een lachertje, we wonnen met 18-1 :m:

Geplaatst

Albatros, 2 jaar geleden tegen jullie A1 gespeeld, uit 18-17 gewonnen door een goal in de laatste secondes. Toen ging zo'n klein mannetje van Albatros helemaal uit ze stekker, de thuis wedstrijden hadden ze een gele en een rode kaart. :m:

Geplaatst

Albatros is toch die kutvereniging uit Zwijndrecht? :mrgy:

Skull Kid bevestigt dat ook nog maar eens :lol:

Of zou ik de verkeerde club voor me hebben?