Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat een mooi zaalprogramma. 6 keer uit achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar. Wedstrijd 8 wordt de tweede thuiswedstrijd

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 43,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Eerst zaalcompetitiewedstrijd is een feit. Helaas verloren. Tegenstanders zijn een stelletje idiote rauwdouwers. Dat sloeg echt nergens meer op. Een beetje duelleren is helemaal prima en hoort erbij,

• Nee, ik heb geen interesse in jouw korfbalprestaties. 

• Gister te horen gekregen dat ik bij de selectie zit. Komend seizoen dus in het 2e team van de club. Echt heel blij mee, want heb er hard voor gewerkt. Zelfs iemand eruit gespeeld die vorig jaar wel er

Geplaatst
Wat een mooi zaalprogramma. 6 keer uit achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar. Wedstrijd 8 wordt de tweede thuiswedstrijd

Speel je ook weer 6x achter elkaar thuis. :D

Geplaatst
Nee, eerste is thuis. Dan 6x uit. Dan 5x thuis. Ik heb liever gewoon om en om...

Is wel zo lekker inderdaad.

Ik speel aankomende zaal periode 3x thuis om half 10. :cab:

De volleybal zit tot 7u in de zaal, dan de A1 (die ik tegenwoordig coach) 1 en dan komt 2 pas.

Geplaatst

Vanavond tegen Portugal, ik voorzie geen problemen.

[uSER][/uSER]

bewerkt door Arsène

Geplaatst

Zoals verwacht een makkie. Morgen tegen de Belgen. Ik hoop op geen verrassingen. Waar wordt het toernooi gehouden? Ik las ergens in Dordrecht. Iemand enig idee welke zaal? Ik acht de kans best groot dat ik ooit in dezelfde zaal gespeeld hebt namelijk. Alleen iets ander niveau ;c

Geplaatst
Zoals verwacht een makkie. Morgen tegen de Belgen. Ik hoop op geen verrassingen. Waar wordt het toernooi gehouden? Ik las ergens in Dordrecht. Iemand enig idee welke zaal? Ik acht de kans best groot dat ik ooit in dezelfde zaal gespeeld hebt namelijk. Alleen iets ander niveau ;c

Volgens mij is het een aparte vloer alleen neergelegd voor dit evenement in het ijshockeystadion.

Geplaatst

Klopt, normaal is het een ijsbaan.

België echt overklast trouwens, ze konden echt niks klaarspelen.

Geplaatst

Zesde, zevende, achtste klasse. Geen idee wat precies de laagste is. Maar in die klasse dus.

Zonder mij gaat mijn team wel opeens winnen. Beetje jammer.

Geplaatst

Hier na een prima start weer aan het wegzakken. Sowieso klikt het niet met onze coach. Vorig jaar was zijn eerste jaar en na altijd een heel actieve coach gehad te hebben, hebben we nu een passieve. Waar wij een hele jonge selectie hebben, hebben we iemand nodig die er bovenop zit maar helaas dat is ons niet gegund. Hadden na afgelopen seizoen (waarin we twee keer kansloos degradeerde) een evaluatie en waarempel stemt iedereen op hem te houden behalve ik en nog een tweetal. Nu heeft iedereen spijt maar moeten we het wel zien af te maken. Spelen zaterdag wedstrijd tegen KIOS, degene waarmee we onder andere te maken krijgen als we uberhaupt nog kampioen willen worden. Gaat weer heel pittig worden en zie het sowieso beetje somber in wat mij betreft gooien we de coach er vandaag nog uit.

Geplaatst
Ik heb al jaren geen coach. Gaat prima hoor.

Denk dat dat makkelijker is als je wat lager speelt ja. Niet dat wij nou bepaald hoog spelen, maar willen we weer de 2e klasse in hebben we denk toch wel een coach nodig. :huhu:

Geplaatst

Denk dat dat makkelijker is als je wat lager speelt ja. Niet dat wij nou bepaald hoog spelen, maar willen we weer de 2e klasse in hebben we denk toch wel een coach nodig. :huhu:

Lager spelen kan niet meer, dus misschien zegt dat ook wel wat over mij.

Ik hoop zelf de eerste zaterdag in het nieuwe jaar in ieder geval weer speelminuten te gaan maken. Als dat lukt... Zou toch wel weer eens leuk zijn na 2 maanden...

Voor de liefhebbers die Ziggo hebben: Vanavond om 20.00 uur op Ziggo Sport inschakelen. Potje korfbal!

bewerkt door MisterX

Geplaatst

Ja is als test, en dat diegene waar de overtreding op gemaakt wordt de bal zelf moet gooien.

Geplaatst

Lager spelen kan niet meer, dus misschien zegt dat ook wel wat over mij.

Ik hoop zelf de eerste zaterdag in het nieuwe jaar in ieder geval weer speelminuten te gaan maken. Als dat lukt... Zou toch wel weer eens leuk zijn na 2 maanden...

Voor de liefhebbers die Ziggo hebben: Vanavond om 20.00 uur op Ziggo Sport inschakelen. Potje korfbal!

Welk team speel je? Misschien ken ik t