Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,2k
  • Weergaven 55k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

_O_ Izsco, ik laat je voortaan wel gewoon freestyle shirtjes maken :D Ik geef wel alleen team en kleuren; dan mag je de rest zelf doen _O__O__O_ GE-WEL-DIG!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle positieve reacties!! En Paul bedankt voor mijn benoeming in je novelle!

Verder ben ik een weekend weg! Dan weten jullie dat, request mogen wel, maar die zijn dan pas maandag/dinsdag af!

Groet,

Rune Izsco

Geplaatst

Oké.. veel plezier :D

Ik heb wel weer wat reqeusts voor je als je terug bent :)

Real Madrid:

Thuis; Wit

Uit; Paars

Third; Freestyle

Sponsor; Bwin

:thumb:

Villarreal:

Thuis; Geel

Uit; Zwart (met een beetje geel)

Third; - Geen

Sponsor; Aeroport Castello

Getafe:

Thuis; Blauw (met een beetje rood en wit)

Uit; Rood (met een beetje wit en blauw)

Third; Freestyle

Sponsor; Alcatel

Geplaatst
Ziet er fantastisch uit :thumb:

Maar Genk uitkit moet gelijk de derde zijn ;)

^^ Belgische jupiler pro league :p

Voor als je terug bent ;)

Geplaatst

Kan je een paar shirtjes van Real Madrid voor me maken? Gewoon met Bwin als sponsor, echter wel met Nike inplaats van Adidas als merkje!

Thuis moet gewoon maagdelijk wit blijven met gouden & een beetje zwarte accenten, het uit-shirt moet zwart worden met een witte & gouden accenten. Het derde shirt moet goud worden met een zwarte & witte accenten

Omdat de kleuren overal hetzelfde zijn wil ik wel dat bij alle 3 de shirts andere templates gebruikt worden, anders wordt het zo saai

alvast bedankt man!

Geplaatst
  • Auteur
Oké.. veel plezier :D

Ik heb wel weer wat reqeusts voor je als je terug bent :)

Real Madrid:

Thuis; Wit

Uit; Paars

Third; Freestyle

Sponsor; Bwin

Villarreal:

Thuis; Geel

Uit; Zwart (met een beetje geel)

Third; - Geen

Sponsor; Aeroport Castello

Getafe:

Thuis; Blauw (met een beetje rood en wit)

Uit; Rood (met een beetje wit en blauw)

Third; Freestyle

Sponsor; Alcatel

Kan je een paar shirtjes van Real Madrid voor me maken? Gewoon met Bwin als sponsor, echter wel met Nike inplaats van Adidas als merkje!

Thuis moet gewoon maagdelijk wit blijven met gouden & een beetje zwarte accenten, het uit-shirt moet zwart worden met een witte & gouden accenten. Het derde shirt moet goud worden met een zwarte & witte accenten

Omdat de kleuren overal hetzelfde zijn wil ik wel dat bij alle 3 de shirts andere templates gebruikt worden, anders wordt het zo saai

alvast bedankt man!

Ik hoop al deze shirtjes vandaag af te krijgen! Alleen zal het zijn in willekeurige volgorde!

Geplaatst
  • Auteur

Wil je deze shirts maken van STVV pls? ^^

Ik zou het apprecieren.

Ps: de sponser op de borst rechts is Vavantas

25k4kk2.png307wb3l.png

Geplaatst
  • Auteur
Team: MVV

Home: Rood Wit, Masita en Emly Group

noamwn.png

Away: Zelfde alleen volledig wit

Credits naar Locin:

mvv_thuis.png

Credits naar Izsco::checkit:

5be33d.png

Geplaatst
  • Auteur

alvast bedankt man!

Deze komen hopelijk morgen!

Geplaatst
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Cas

alvast bedankt man!

Deze komen hopelijk morgen!

omdat je nog niet begonnen bent wil ik nog even kleine aanpassingen doen, naast de gouden en zwarte accenten mogen er ook nog grijze deeltjes in het thuisshirt. In het uit-shirt wil ik graag een diagonale lijn met wit en goud op een zwart shirt. Naast de zwarte en witte accenten in het gouden third-shirt mogen er ook nog grijze accenten in!

Geplaatst
  • Auteur
Reynir Sandgerði:

Thuis; Rood-Wit

Uit; Blauw-Rood

Third; Freestyle

Sponsor; Leifur Eirikson Airport

Jawel, ik ga verder, maar wil nieuwe shirts, want in mijn verhaal is ook Landsbanki en Icesave failliet :D Alvast bedankt.

reynirnewthuiscopymm6.pngreynirnewuitcopykm3.pngreynirnewthirdcopyxs9.png

[spoiler=Reynir shirts groot]

reynirnewthuisin0.pngreynirnewuitlg5.pngreynirnewthirdok7.png

Geplaatst
  • Auteur

alvast bedankt man!

realmadridav4.pngrealmadriduitze7.pngrealmadridthirdng7.png

Geplaatst
realmadridav4.pngrealmadriduitze7.pngrealmadridthirdng7.png

thuisshirt kan ik niet zien! Uitshirt ziet er prachtig uit man, maar ik vind het derde shirt niet zo, kan je daar misschien een andere template voor doen?

als het te veel moeite is moet je het niet doen hoor (y)