Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Ik kom net deze kits tegen van Chivas 13/14 (http://i66.tinypic.com/23sart5.jpg). Wat een genot voor het oog. Zou je hier enkel het logo van Atletico Madrid op willen plakken? Zou top zijn! En dan graag het logo zonder gele randje. Deze graag: http://i64.tinypic.com/104f4pf.jpg. Zou je me het logo mee willen sturen? Dan kan ik die ook in mijn game vervangen. Alvast bedankt.

LogoPR%20copy_zps09n24fs2.pngThuis1%20copy_zpsdkdkmci5.pngUit1%20copy_zpszvgtzfvj.pngThird1%20copy_zpseewwuh0u.pngKits7copy_zpse59293a4.png

Lijn7copy_zps0483d8f5.png

NEXT : -

Ik maak geen dubbelrequests

• Antwoorden 6,2k
  • Weergaven 54,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

En weer een andere stijl... Lekker aan het uitproberen :) Al bevalt de texture van deze templates me niet echt, de kleuren komen zo fel over...

Geplaatst
  • Auteur

LogoPR%20copy_zpseysyx59g.png1%20copy_zpsezb7gcvl.png2%20copy_zpsurg2yjwm.png3%20copy_zps2quv9lcu.pngKits7copy_zpse59293a4.png

Lijn7copy_zps0483d8f5.png

Klopt [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; maar hij heeft ook wel weer wat...

Ik maak geen dubbelrequests

Geplaatst

Helemaal top iszco! Is het alleen wel mogelijk om de sponsoren op de kits te plaatsen? Bimbo en het logo van pepsi (denk ik) op de mouw?

Geplaatst

FC12 template toch? Die gebruik ik altijd in FM

Overigens die van Chelski op de vorige pagina _O_ Dat thuisshirt :<

Geplaatst

Gestemd (y)

edit: zou [MENTION=19086]delichris[/MENTION]; ook al gestemd hebben?

bewerkt door Niejo101

Geplaatst

Aha, vandaar dat mijn Atletico Madrid kits nog even opzich laat wachten ;). Ik heb gestemd voor je. Succes, zou tof zijn!

Geplaatst
  • Auteur
Aha, vandaar dat mijn Atletico Madrid kits nog even opzich laat wachten ;). Ik heb gestemd voor je. Succes, zou tof zijn!

Zeker, hier zijn ze alsnog!

1%20copy_zps4oohailt.png2_zpslbdgishr.png3_zps6nw53hwo.png

Geplaatst

Complimenten voor je werk. Ziet er allemaal strak uit.

Een request van mijn kant. Zou je het Ajax-uitshirt kunnen restylen naar het model van het thuis-shirt. Maar dan in plaats van wit-rood-wit naar rood-zwart-rood. In de kleuren van de Amsterdamse vlag dus.

Alvast hartelijk dank!

Geplaatst
http://www.fcgroningen.nl/shirtkeuze/

[MENTION=14139]steijns[/MENTION]; je kunt stemmen op een SIMU template! De zwarte variant heb ik gemaakt!

Mensen, stemmen!!!

jammer Izsco dat je het niet geworden bent met jouw ontwerp, ik vond het zelf de mooiste van de drie.

ze hebben gekozen voor volledig groen zo is zojuist bekend gemaakt.

wel door blijven gaan he! niet opgeven! het komt er een keer doorheen!!

Geplaatst
  • Auteur

Thanks Rik, de winnende ontwerper (Rick van Houten) heeft meerdere keren voor FC Groningen ontwerpwedstrijden gewonnen en nu zowel uit als thuis gewonnen. Het is jammer, hopelijk neemt iemand van FC Groningen nog contact op :checkit:

Geplaatst

Helaas, vond dat eerlijk gezegd ook het mooiste shirt. Heb wel op jou gestemd, vond 'm wel mooier dan de paarse.

Geplaatst
  • Auteur

Dat mag hoor [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; ;) Hopelijk houd ik er een shirt aan over (y)