Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ty Jordy(y)

Prodigy:

Out of Space

Omen - JordyM

Invaders Must Die - JordyM

Breathe

Firestarter

Fleet Foxes:

Mykonos

Queens Of The Stone Age:

No One Knows

Metallica:

Master of Puppets - Metalmichael

Nothing Else Matters - Metalmichael

Razorlight:

Hostage Of Love

Moby:

Natural Blues

Porcelain

Lift Me Up

Editors:

Munich

Cage The Elephant:

There Ain't No Rest For The Wicked

In One Ear

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Begrijp er niks van, tis Russisch ofso.:-D

Daarom moet je links vanboven ook op EN klikken:banana:

Geplaatst

Ik ben op zoek naar het album van The Acousticolics - Tuning In. Kan het nergens vinden. WHealp.

Geplaatst

Check mn vorige post en download dat programma. Al je zorgen zijn voorbij, heb dat album namelijk in 10 seconden gevonden.

Geplaatst

1 user heeft dat album en die is nimmer online. Dus kan ik m niet downloaden...

Geplaatst

Ik zoek een dance nummer, dat af en toe weleens op TMF Dance wordt gedraaid volgens mij, tis een best wel zonnige clip met volgens mij ook een blonde vrouw erin, en de tekst is een beetje van 'on and on' enzo. Verder weet ik weinig erover te melden, maar telkens als ik die clip zie kijk ik net ff om wanneer de naam wordt getoond. :cab:

Geplaatst
All American Rejects - Gives You Hell

Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat ik blij verrast was toen ik dat nummer hoorde. Best catchy.

Geplaatst
http://www.youtube.com/watch?v=65ihBqH5sno denk dat dat deze is

zlef zoek ik ook iets zag het laatst op TMF. inde clip waren zo 2 buren een hele netten en een van die rockmensen.En dan worden die nette de hele tijd gestoord door die anderen

Yep dit ism, thanks. :)

Die Gives you hell is ook wel leip idd, hebm weleens eerder gehoord volgens mij, is dit niet een intro van een of andere film ofzo?

Geplaatst

Ja dat dacht ik ook al. Ik vind het ook best vet klinken, maar ik herken het gewoon ergens van...

Geplaatst

Hebm nu overigens wel vaak in de kop zitten, beetje dat deuntje zitten fluiten enzo. :cab:

Geplaatst

Ik zoek trouwens een nummer waarin zo'n vrouw zingt: This is the last goodbye. Tis een beetje techno/dance achtig nummer en de titel heet iig geen 'this is the last goodbye' ;c tenminste kan hem niet vinden onder die naam op youtube.

Geplaatst
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat ik blij verrast was toen ik dat nummer hoorde. Best catchy.

Hun eerdere werk vind ik beter eerlijk gezegd.

Geplaatst
Ik zoek trouwens een nummer waarin zo'n vrouw zingt: This is the last goodbye. Tis een beetje techno/dance achtig nummer en de titel heet iig geen 'this is the last goodbye' ;c tenminste kan hem niet vinden onder die naam op youtube.

Dat lijkt me Lasgo met "Gone"

Geplaatst
Dat lijkt me Lasgo met "Gone"

Yep, thx. :) Toen ik het las wist ik al dat het hem was, was zelf alleen naam vergeten. :m;

Geplaatst

Weet iemand hoe dat nummer heet waarin ze zingen: Jimmy(of een andere naam, weet het niet)'s got to go en dat een aantal keer na elkaar, ben de titel kwijt.