Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Er is een liedje dat gaat zo van this is the perfect love blablabla, zo een janknummer hoe heet die. Kan ik die weer doorsturen naar chicks.

[YOUTUBE]T_pgNZi17qg[/YOUTUBE]

dit was em dus ;d

Geplaatst

Hoorde vandaag een nummer op tmf pure, het refrein begon met 'just close your eyes' en dat zong hij best wel hoog. Iemand die dit nummer kent?

Geplaatst

Ik zoek een lied waar vaak 'Money' in komt, het wordt gezongen door een zangeres (waar ik dus de naam niet van weet)

Was paar dagen terug op TMF.

Geplaatst
Diddy - Dirty Money (Coming Home) ft. Skylar Grey?

Is daar trouwens niet een eigen versie van met alleen die Skylar Grey? Begin is leuk, daarna is 't kut :S

Geplaatst

Officieel niet. Op youtube staan alleen een dubstep remix met alleen haar vocals en iemand die het begin 5x herhaalt in zijn filmpje.

_ZXjuka1VYI

4HSBWSoMna8

Geplaatst
Is daar trouwens niet een eigen versie van met alleen die Skylar Grey? Begin is leuk, daarna is 't kut :S

KGubNemg-yI

Dirty South remix.

Geplaatst

Ik zoek een houseplaat met een Portugese (Braziliaanse) songtekst erin. Ben er vrij zeker van dat de sample 'O filho da puta' zegt. Iemand enig idee welke ik bedoel? O.a. Gregor Salto draait 'm tegenwoordig.

Geplaatst

Nope, die is van vorig jaar zomer ;) zoek echt een recente. De sample zelf zal wel uit een favelafilm komen, of van het in Brazilië populaire baile funk.

Geplaatst

Ik zoek de titel van het originele nummer van de beat van Who Run The World, Girls van Beyoncé. Ik kom er maar niet op.