Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nee, het is een nieuw nummer.. Echt van deze tijd beetje Guetta en Tiesto style. (zeg ik als een leek) meer dubstep of house achtig was de beat.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hoe heet dat liedje van de CL 10/11 wanneer er aangekondigd werd welke teams er moesten voetballen, t was iets van 'This is our story'

Geplaatst
Hoe heet dat liedje van de CL 10/11 wanneer er aangekondigd werd welke teams er moesten voetballen, t was iets van 'This is our story'

Ben ik ook benieuwd naar ik ga ff googlen.

Geplaatst
JbH6nzcMq7M&feature=player_embedded

Ja day is hem ! Bedankt!

Geplaatst

Ik zoek ook een liedje. Was rond een uur of half 7 op skyradio. Er wordt tussendoor in het duits gepraat en Ginny oid schreeuwen ze aldoor. Googlen werkt niet nee, kan t niet vinden.

Geplaatst

De eerste minuten, wtf... Ik ken het refrein wel, typisch van die nummers waarvan je nooit de naam van kent.

Geplaatst

Haha, jaren geleden, toen ik in de 2e klas zat, was onze docente Duits echt verstrooid. Die liet ons altijd naar Falco en Die Prinzen luisteren, zulke foute muziek allemaal :P

Geplaatst

Ja, dat kregen wij dan ook nog wel eens voorgeschoteld. Maar dat was in de derde klas, dus dat was een andere docent. Die kwam uit Duitsland zelf, kan je nagaan wat voor lessen dat zijn geweest met van die snotjong uit de 3e :P

Geplaatst
Haha, jaren geleden, toen ik in de 2e klas zat, was onze docente Duits echt verstrooid. Die liet ons altijd naar Falco en Die Prinzen luisteren, zulke foute muziek allemaal :P

Afgelopen jaar zat ik in de 2e en moesten we ook naar Die Prinzen (Kussen ist bei mir nicht erlaubt) :cab:

Geplaatst

Hoorde in lloret een keer een nummer. Niet echt de tekst onthouden ofzo, maar dit is heb em zo goed mogelijk proberen na te maken in fruityloops. De eerste 16 seconden zijn de akkoorden, die weet ik vrij zeker. De viool die er daarna bijkomt moet de zang voorstellen, daarvan weet ik niet 100% zeker of ie goed is:

aDi8h6H2-gU

edit; ik zie dat het filmpje niet werkt, duurt het altijd ff met youtube ofzo? Heb maar ff een mp3 geupload: http://www.4shared.com/file/hIB4jQex/undefined.html

Geplaatst

Het is hem wel, maar welke remix er in Lloret gedraaid werd weet ik ook niet.

Geplaatst

Aaaaaah baas. (d)

Ja in Lloret begon die gewoon zo alleen dan kwam er op een gegeven moment zo'n house remix. In het begin heb je dan echt een beetje zo'n the scientist gevoel.

Geplaatst

Otherside is wel echt een steengoed nummer. Zoals Tool, maar zonder het avant-gardistische gefrutsel. Elke keer als ik hem hoor verbaas ik me er weer over. RHCP heeft toen echt een van de beste albums ooit afgeleverd en Otherside is naar mijn idee daarvan het sterkste nummer. En dan die clip, gebaseerd op de Duitse expressionistische cinema van de jaren 20. Prachtig gewoon.

Geplaatst

Een zanger die net als Don Omar zingt, maar hij heet iets met Lopez. Is een donkere gozert. Wie weet hoe hij heet, en heeft een clipje van hem.. Kan hem namelijk niet vinden:(

Geplaatst

Hoe heet dat lied ook alweer waar in de clip 2 wijven elkaar zoenen in de regen ;c