Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik hoorde een paar dagen geleden een liedje op de radio, was volgens mij de nieuwe van avicii maar ik kan fout zitten, iemand enig idee hoe die heet?

Misschien was het de nieuwe SHM?

[YOUTUBE]meQMW9tE6as[/YOUTUBE]

Geplaatst

[YOUTUBE]TSKuCZWUNmw[/YOUTUBE]

Vanaf 1:10? Iemand? Ginola? Richard? Of iemand die weet van welke aflevering dit is? Want de soundtracks staan gewoon op de site zelf, alleen zijn het er nogal heel veel.

Geplaatst

Klopt het dat het deuntje op de achtergrond van het nummer no beef van afrojack en steve aoki van een anders nummer is? Zo ja, van welk nummer komt het vandaan?

Geplaatst

Ik hoorde het vandaag opnieuw in de vernieuwde film Fame. Ik kan jullie maar een zin geven:

'Go ahead, i know you want it.'

Geplaatst
Ik hoorde het vandaag opnieuw in de vernieuwde film Fame. Ik kan jullie maar een zin geven:

'Go ahead, i know you want it.'

Santigold - you'll find a way :D

Geplaatst

hoe heet dat feestnummer dat trompet geluiden in het liedje heeft en het refrein lijkt heel veel op Boven op de berg daar staat een kleine dwerg. Ik weet het is een vage omschrijving...

Geplaatst

Iemand die weet hoe het nieuwste album van Amy Whinehouse heet? Pas uitgekomen. Echter kan ik het nergens vinden. Wil 'm bestellen voor moeders.

Geplaatst

Geen idee waar ik het anders moest vragen, dus dan hier maar.

Iemand enig idee waar ik een goede download kan vinden van Spaghetti Western Orchestra - The Ecstasy of Gold? Bvd

Geplaatst
hoe heet dat feestnummer dat trompet geluiden in het liedje heeft en het refrein lijkt heel veel op Boven op de berg daar staat een kleine dwerg. Ik weet het is een vage omschrijving...

Enige wat ik hierbij kan bedenken is deze.

SBxXp8wQmeg

Geplaatst

Was laatst op dit forum gepost, maar weet het niet meer. Video was iig dat ze gingen touwtje springen, maar dan gewoon goed touwtje springen en niet normaal. Iemand die het nummer weet?

Geplaatst

Ik hoorde zo'n nummer tijdens Serious Request en op Eredivisie Live. Ik kon de tekst niet goed horen, maar ze zeiden iets dat klinkt als ''follow me back'' o.i.d. Het was best een vrolijk nummer en dance-achtig.. Iemand die het weer?