Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Geen idee waar ik het anders moest vragen, dus dan hier maar.

Iemand enig idee waar ik een goede download kan vinden van Spaghetti Western Orchestra - The Ecstasy of Gold? Bvd

Geplaatst

Als je een goed youtube linkje hebt kan je die gewoon copypasten op youtube-mp3.org en dan downloaden. Anders filestube ff checken denk ik...

Was laatst op dit forum gepost, maar weet het niet meer. Video was iig dat ze gingen touwtje springen, maar dan gewoon goed touwtje springen en niet normaal. Iemand die het nummer weet?

Yves la Rock - Rise up.

:)

Behalve Rise Up staat Bucovina van Ian Oliver en Shantel ook met zo'n clip op youtube...

Geplaatst

The Cinematic Orchestra - That Home, geloof ik. Kan het nu even niet checken maar geloof dat dat hem is.

Geplaatst
Als je een goed youtube linkje hebt kan je die gewoon copypasten op youtube-mp3.org en dan downloaden. Anders filestube ff checken denk ik...

Al gedaan, zijn alleen maar live versies terwijl ik die juist niet zoek. ;c

Geplaatst

Ik luisterde dit nummer net:

hKUOZg_sQ60

Stukje van 0;54 tot 1;05 ofzo, het hele refrein eigenlijk. Waar komen die akkoorden vandaan? Kan me niet voorstellen dat ze het zelf bedacht hebben...

Whosampled staat ie niet op btw

Geplaatst

Iets in de trant van 'I've been waiting my whole life' met right here right now ertussendoor en een lekkere beat, iemand een idee?

Geplaatst

Chris Brown - Forever _O_ _O_. Ik hoorde hem gisteren nog, wat een bazenlied is dat nog zeg.

Geplaatst

Ik kan maar geen nummer vinden. Aangezien ik geen aangewezen topic zie, vraag ik het gewoon hier.

Gaat om één nummer die ik hoorde in Lapland vorige week, toen ik in de bus zat.

Het enigste wat ik nog weet is wat er uit het refrein komt en dat is 'skin skin skin'. En dat er op het einde van het nummer nog één neger gaat rappen. Dat nummer klonk best lekker, kan hem jammer genoeg niet vinden

Geplaatst

Ik Zoek een nummer uit de aflevering van vandaag, uit Vlaanderen Vakantieland. Is een mannelijke stem met gefluit op de achtergrond en dan zoiets als -> 'All we ever did' ofzo iets.

Geplaatst

Is het niet. Maar er zat ook iets in in our pockets....

Geplaatst

Is ene liedje dat vaak op de radio komt. Refrein is volgens mij iets van "its gonna be late tonight' oid. Is best weinig, maar iemand die hier wat mee kan? :)

Geplaatst
Is ene liedje dat vaak op de radio komt. Refrein is volgens mij iets van "its gonna be late tonight' oid. Is best weinig, maar iemand die hier wat mee kan? :)

Band? Vrouw of man die zingt? Wat voor soort muziek? Met die tekst kan ik iig niks bedenken zo.