Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wie kan mij aan de titel en artiest van deze muziek helpen. Bekend van deze hilarische Delta Lloyd reclame. Alvast bedankt hé

0Y1de5XLQjQ

Geplaatst

Misschien een beetje een vage omschrijving, maar ik weet niet alles meer :cab:

Ik ben op zoek naar een Nederlandstalig (feest)nummer, veel tempo erin. Wordt de laatste tijd behoorlijk veel gedraaid in café's e.d. In de tekst zit iets dergelijks als; de muziek gaat harder, feest/party kan beginnen. Niet letterlijk die woorden, maar iets in die trant.

Kan iemand me helpen aan artiest/titel aan de hand van deze baggeromschrijving? ;c

Geplaatst

Aangezien je omschrijving wel héél erg cryptisch is, is het wel heel erg lastig. Maar bedoel je niet Wolter Kroes - Als de muziek begint te spelen?

Geplaatst

dMH0bHeiRNg

Het meest populaire filmpje van YouTube, maar het nummer wat je hoort op 04.24, hoe heet 'ie? Ik kan me herrineren dat dat liedje ook in een versie van Fifa zit..

Geplaatst

Het liedje is van Chumbawamba en heet Tubthumping.

_lJIjdajBww

Chumbawamba heeft zo ie zo wel hele gave cd's.

Geplaatst

sorry dat een noob als ik zo brutaal is om iets aan te vragen, maar heeft iemand toevallig 'heroin' in de uitvoering van iggy & the stooges? (origineel natuurlijk van vu)

bij voorbaat dank :)

Geplaatst
Wie kan mij aan de titel en artiest van deze muziek helpen. Bekend van deze hilarische Delta Lloyd reclame. Alvast bedankt hé

Geweldig :mrgy: Delta Lloyd _O_

Geplaatst

Okeeeee, wie heeft er voor mij een paar lekkere nummertjes om de liefde op te bedrijven... jeweetwel een beetje van die zwoele negerstem muziek (r.kelly etc.)

Geplaatst

Waarom wil je in godsnaam een zwoele neger horen tijdens het batsen :cab:

Persoonlijk vind ik lounge wel geschikt.

Geplaatst

Metallica - Enter Sandman

Ik heb hem per ongeluk verwijderd, GEEN liveversie en liefst ook geen cover, Many thanks ;)

Geplaatst
Metallica - Enter Sandman

Ik heb hem per ongeluk verwijderd, GEEN liveversie en liefst ook geen cover, Many thanks ;)

Die heb ik, waar kan ik hem kwijt? ;)

Geplaatst

Misschien een vreemde vraag, maar weet iemand hoe dat bekende liedje van Marc Anthony (:cab::cab::cab:) heet van ongeveer 3 jaar geleden?? Gewoon engels liedje;)