Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1MZptJdRy1c

deze kneiter?

Dan denk ik wel de versie van Snollebolleke? Die is hier althans bekend

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Even een onduidelijke aanvraag:

Het gaat om een soort van housenummer van zo'n tien jaar geleden (misschien wel meer). Er zit geen zang in het liedje en van de videoclip kan ik me herinneren dat je alleen een geel met witte pop/knuffel had die aan het bellen was. Je kan het liedje wel in het rijtje pillenmuziek plaatsen denk ik:P

Succes ermee :cab:

Geplaatst
Even een onduidelijke aanvraag:

Het gaat om een soort van housenummer van zo'n tien jaar geleden (misschien wel meer). Er zit geen zang in het liedje en van de videoclip kan ik me herinneren dat je alleen een geel met witte pop/knuffel had die aan het bellen was. Je kan het liedje wel in het rijtje pillenmuziek plaatsen denk ik:P

Succes ermee :cab:

qmsbP13xu6k

Geplaatst

Ik herken hieruit deuntjes van een nummer wat ik vroeger gezongen heb. Vooral dat begin. Alleen ik kom even niet meer op de plaat.

Geplaatst

Ik ben opzoek naar een nummer dat een paar jaar oud is. In de clip van dit liedje doet een man er alles aan een vrouw (misschien zijn ex?) voor zich te winnen. Dit is wat ik me vaag kan herinneren van de clip. Ook staat me iets met 'Chicago' bij oid., maar ik weet niet of dit op band/zanger of op de titel slaat. Genre is beetje zoals Calvin Harris/Example

Geplaatst

Even geen idee hoe die clip eruit ziet maar je bedoelt niet toevallig American Boy van Estelle en Kanye?

Geplaatst

Ik zoek naar een nummer van één à twee jaar terug. Het is een RnB track van iemand a la Future, Jeremih, Lloyd etc. Die titel van de track bevat 'Black' en volgens mij staat er ook een rapper op, dacht Jay-Z. Nummer gaat over zwarte mensen in de V.S. die strugglen en dat hij toch trots is, je kent het verhaal wel. Was best een grote track, maar kom er maar niet op. Vooral de naam van de zanger, die moet ik gewoon echt weten maar het schiet me maar niet binnen. Iemand :pray: ?

Edit: Nope geen Jay-Z als feature, staat namelijk geen track met black erin met jay als feature. Misschien toch solo track.

Edit1: The Dream - Black hehe. Flink gegoogled maar het levert resultaat op :)

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Hoorde pas rond een uur of 1 's nachts op SLAMFM een of ander deephouse achtig nummer met daarin de tekst 'Dalalie..... Dalala'. Iemand? :D

Geplaatst

Iets van Caribou misschien?

Weet je op welke dag dat was? Want dan kan je het gewoon terugzoeken op hun site. :mrgy:

Geplaatst
Iets van Caribou misschien?

Weet je op welke dag dat was? Want dan kan je het gewoon terugzoeken op hun site. :mrgy:

Ja dacht zaterdagavond, maar volgens mij was het zo'n mix weetjewel ;)

Geplaatst
Niemand?:(

Eventueel tips waar ik het nog kan vragen?

Mijn Shazam wijst mij naar: Sam O'Neall & Contro - The Hound

Geplaatst
Mijn Shazam wijst mij naar: Sam O'Neall & Contro - The Hound

Bedankt, mijn shazam pakte hem niet toen ik probeerde. Zie nu dat ie gisteren gereleased zou zijn, maar kan hem helaas nergens fatsoenlijk vinden.