Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Van Daft Punk, dacht ik. Maar ik kan het mis hebben? Het is iig voor mij ook een zéér bekende melodie.

Editje; Iemand was me voor, maar die naam zegt me weinig?

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nee mijn fout ik dacht dat ie dat 'hotel motel holiday inn' bedoelde

edit; Randy wat jij bedoelt komt uit Push the feeling on van Nightcrawlers trouwens.

Geplaatst
Inderdaad, ik lees het net ook;

rSzpOUwiLkc

Lijkt me duidelijk zo.

Idd hehe, alleen in Blanes hoorde ik hier vaak remix van, net ook wel gevonden maar ben nu te lui om te downloaden want ga slapen. ;c

Geplaatst

Mensen mogen wel wat beter googlen, het meeste is in een poep en een scheet gevonden :cab:

Geplaatst
Mensen mogen wel wat beter googlen, het meeste is in een poep en een scheet gevonden :cab:

Waarom googlen als je muziekkenners hebt op het forum waarop je zit? ;c Met 'net ook wel gevonden' bedoelde ik die remixes trouwens.

Geplaatst

Je hoeft geen muziekkenner te zijn om te googlen, en bovendien eis ik vanaf nu 25€ voor elke link die ik hier nog zie anders licht ik stichting brein in :cab:

Geplaatst

Let erop dat het vragen en aanbieden van nummers of albums via een download verboden is geworden na het invoeren van deze regel. Het vragen van bepaalde titels zoals Randy deed, is wel toegestaan, maar downloads niet.

Geplaatst

Heeft iemand wat van Inger Hansen? Dus niet met DJ Shah:

Edit: Oh wacht, hij heeft een eigen youtube account waar hij al zijn liedjes upload. Wat een amateur, maar hij is wel goed :m:

Geplaatst
Let erop dat het vragen en aanbieden van nummers of albums via een download verboden is geworden na het invoeren van deze regel. Het vragen van bepaalde titels zoals Randy deed, is wel toegestaan, maar downloads niet.

Wat heeft dit topic dan nog voor nut?? Het heet tenslotte requesttopic.

Geplaatst
Dan gebruik je dit topic als je iets hebt als: Wat is het deuntje op 0:34 in dit filmpje.

Ja ok dat zou kunnen, maar verander dan de topicnaam. Maar goed, ik zou dat iets vinden wat geen topic waard is. Of het moeten muziekvragen en tips in het algemeen worden. Zeg nou zelf Michael, heb ik niet een beetje gelijk??

Geplaatst

Je hebt er gelijk in dat het originele doel van het topic niet meer mag.

Een nieuwe naam dus. Hoor je ergens een liedje maar je kunt het niet thuisbrengen dan kun je dat hier vragen.

Let op: Downloads zijn nog steeds verboden.

Geplaatst

Die zomerhit van zo'n italiaan uit 1980 ofzo? Die kerel staat dan met zo'n sigaret op het podium en zegt de hele tijd: 'balle' _O_

Geplaatst

Tja, daar kunnen we heel weinig mee, het zal overigens wel "vale" zijn ;)

Geplaatst

Het was Pechtold's eerste item tijdens zijn Zomergastenavond, mijn ouders keken en ik kwam langs en dacht: gruwelijk nummer.

Geplaatst

Ik hoorde vanmiddag dat nr op de radio. Steeds van dat gefluit en op den duur hoor je ook woehoehoeheoehoeheoeheoeeeeeeeeeeeeee. Als ik de naam hoor weet ik het direct

Geplaatst

Die ken ik wel en heb er de keren dat ik hem luisterde nooit iemand in horen fluit :\

Kill Bill is het trouwens ook niet

Geplaatst

Weet iemand hoe dat deuntje heet wat gister Ado na de wedstrijd tegen Az afspeelde?