Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Die van:

It's gonna be a brand hot day, a brand hot day

is ergens in die richting

Klinkt als Monrose - Hot Summer

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

nee helaas dat is em niet degene die ik bedoel heeft een wat sneller tempo

Geplaatst
Ik zoek een nummer vanwege de videoclip. Het gaat ongeveer als volgt: een ietwat gekleurde man loopt door een drukke winkelstraat waarbij hij steeds verrast wordt. Opeens komt er een koor achter hem lopen en op het einde sprint hij met een man in sprintpakje naar de finish. Wie weet het?

dat is een MTV reclame geweest... maar ik kan hem ook nergens meer vinden... :( weet wel wat je bedoelt.. iemand?

Geplaatst

ik weet effe geen tekst van die song(heb um un paar keer langs zien komen op TMF) maar in clip dansen ze in een discotheek en krijgen al die mensen een monsterhoofd maar dan getekend net enge stripfiguren(alleen de hoofden)

Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden:)

Geplaatst

Ik zoek de naam en artiest van een nummer dat ik nu al een aantal keer langs heb horen komen op de radio. Blijkbaar is het een redelijk populair nummer op het moment. Het is een man met een best wel lage stem die het zingt en een redelijk rustig nummer. Verder weet ik er eigenlijk niet veel over....

Geplaatst
Die van:

It's gonna be a brand hot day, a brand hot day

is ergens in die richting

ik heb hem gevonden!

voor de mensen die het zich ook af vroegen

[YOUTUBE]1Eqlbyf9iug[/YOUTUBE]

Geplaatst
ik weet effe geen tekst van die song(heb um un paar keer langs zien komen op TMF) maar in clip dansen ze in een discotheek en krijgen al die mensen een monsterhoofd maar dan getekend net enge stripfiguren(alleen de hoofden)

Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden:)

Die is van Major Lazor,keep it louder

Geplaatst

juist!! dat is um!

Mijn dank is groot;)

Geplaatst

Ik zoek het nummer wat bij het laatste fragmentje bij de uitzendingen van Champions Leauge voetbal door de NOS wordt uitgezonden. Het gaat iets van: tantantandadadrei en ondertussen worden de mooiste beelden van die avond getoond.

Geplaatst
juist!! dat is um!

Mijn dank is groot;)

geen dank mijnheer, @ Hermeric, bedoel je van deze week?

Geplaatst

[YOUTUBE]BXd0FbItyTE[/YOUTUBE]

van die coca cola reclame.. wie kan het hele nummer vinden?

Geplaatst

Het nummer van de Chaud Fontaine reclame, met die kreeften. Van wie is het? Ik weet dat het Everlasting Love heet, maar heb nog niet de echte versie gevonden.. Als je een downloadlinkje heb, PM box is open:oops:

Geplaatst

5usgjd9hGrw

Iemand een idee hoe dit nr heet? Klasgenoot heeft zich kapot gezocht en kan hem nergens vinden en kvind hem zelf ook wel leip hehe.

Geplaatst

http://www.chacha.com/question/what-is-the-techno-song-with-lyrics-that-say-%22bounce-little-kitty,-bounce-little-kitty,-you-make-my-kitty-pounce%22

What is the techno song with lyrics that say "bounce little kitty, bounce little kitty, you make my kitty pounce"

Answer

The techno song that goes "bounce little kitty" appears to be "Let's Make Nasty" by internationally-renowned DJ, club promoter, and music producer Larry Tee, featuring Roxy Cottontail. However, lyrics to the song are not available online. ChaCha again soon!