Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
[YOUTUBE]KMihKmoYfe8[/YOUTUBE]

??

Nee dat is het niet. Maar toch bedankt.

Ik denk dat ze wel al eens op een Belgisch festival hebben op getreden, Rock Werchter of zo.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben niet op zoek naar een nummer, maar naar een artiest. Het is een bandje uit Denemarken of Zweden (volgens mij). Ze zijn upcoming in Nederland, maar nog niet heel bekend. Volgens mij is hun naam best lang, en de nummers zijn lang en soms bijna niet uit te spreken. Iemand weet welke band ik bedoel?

Geplaatst

Juist meteen raak, danke sehr. Iemand liet me n keer sponsored by destiny horen, vond het wel grappig klinken. De rest vd cd ook maar meteen even downloaden dus.

Geplaatst

rDhzZ7jAUKA

Dat deuntje wat ze fluiten dat zit ook in een ander nummer, maar ik weet niet hoe het nummer heet. Iemand enig idee?

Geplaatst
Hoorde pas zo'n nummer waarbij iemand heel hoog "it feels so gooooooood" zingt, alleen ik weet niet meer waar het van is :P Weet iemand het?

Gevonden! :D

[YOUTUBE]9PnOG67flRA[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ik heb weer een vraagje...

Het gaat nu over een nummer wat je bij de 1e idols soms op de achtergrond hoorde als ze iets samenvatten...

De clip van het echte liedje is iets met de ruimte en er zitten dan 2 dingen in een ruimteschip.

Het refrein gaat zoiets van:

aaaahhh

aaai

aaah

what you need..

Ofzoiets dan:P

Bij voorbaat dank

Geplaatst

Ik zoek een oud dance nummer (zeker al zo'n 5 jaar oud) met schaarsgeklede beachvolleyballende dames. Iemand?

Geplaatst

Nee dat stuk weet ik niet.. hoe heet dat nummer ook alweer dat ze iets daarna laten horen? Op het moment dat ze al die peuken en dat bier laten zien zmz..

Geplaatst

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer die ik vroeger echt vet vond. Het nummer is denk ik tussen de 5 en 7 jaar oud. Ik kan me herinneren dat de intro gespeeld werd door een orgel oid, en dat het daarna over ging in een rock nummer

Iemand een idee welk nummer ik bedoel?