Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 67k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Otherside is wel echt een steengoed nummer. Zoals Tool, maar zonder het avant-gardistische gefrutsel. Elke keer als ik hem hoor verbaas ik me er weer over. RHCP heeft toen echt een van de beste albums ooit afgeleverd en Otherside is naar mijn idee daarvan het sterkste nummer. En dan die clip, gebaseerd op de Duitse expressionistische cinema van de jaren 20. Prachtig gewoon.

Tool kan ook zonder -> eerder werk (o.a. het album Undertow, en delen van Aenima).

Geplaatst

[YOUTUBE]c7bLO8D9sis&feature=relmfu[/YOUTUBE]

deze ??

Geplaatst

'Aint think what you saaaaw. You got your eyes on meeeeee'. Een vrouwenstem, maar ik heb geen idee welk nummer?

Geplaatst
'Aint think what you saaaaw. You got your eyes on meeeeee'. Een vrouwenstem, maar ik heb geen idee welk nummer?

welke genre?

Geplaatst
[YOUTUBE]c7bLO8D9sis&feature=relmfu[/YOUTUBE]

deze ??

nee, die had ik er zelf ook al uitgehaald.. die kende ik wel al. ;c

is echt het stukje van 3;18 tot 3;27

Geplaatst

Hoorde hem gister op de radio.

Leek met of die de hele tijd by mijzelf zong ofzo.. meer weet ik eigenlijk ook niet meer:P

Geplaatst

Een nummer van Coldplay (The Scientist dacht ik) alleen dan in hardcore/hardstyle versie. De clip bevat veel groene lichten. Mensen houden ook aanstekers in de lucht. Ben de naam kwijt.

Geplaatst
Zoek je een nummer maar kan je het niet vinden? Vraag het hier en er is vast iemand die het voor je wil uploaden of sturen via msn.

Ik ben op zoek naar het o zo foute nummer 49 Cent feat. Sean Pull vs. Snoep Dog - Sean's verjaardag

Bij voorbaad dank.

Haha die vond ik op youtube, ging stuk:-D

P4bwCzcGl2A

Geplaatst

Ik zoek een nummer dat ik vanmorgen op de radio hoorde. Volgens mij zingt die zanger: "You've got me dancing, you've got me moving" of zo, maar weet ik niet zeker :p Ik hoorde hem vanmiddag op Sky Radio, rond 16:45 uur :p

Geplaatst

David Guetta - Love don't let me go

Tommy Sparks - She's got me dancing

?

Die van Larske zal het zijn ja.

Geplaatst

Top 40 liedje, ik meen echt dat het Inna of Elena was, maar bij het refrein spelt ze een woord op het einde van het refrein, ik meen iets in de richting van A S A P (of iets met 5 letters) Iemand die me helpen kan?