Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

je moest wel reageren he :P

niks mis met Rowwen Hèze, maar om nou te claimen dat er een nummer van ze bij de beste 50 nummers aller tijden hoort vind ik ook overdreven, vooral omdat ze eigenlijk alleen in Limburg en een deel van Brabant echt populair zijn...

• Antwoorden 374
  • Weergaven 12,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Limburg en Bestel Mar zijn ook enkel carnavaleske nummers, die horen niet in een lijst als deze, of in ieder geval niet hoog. Gino, je confronteert me toch met een aantal onbekende nummers, moet ik toch eens gaan beluisteren. Ik vind Auto, Vliegtuug en De Peel In Brand dan weer prachtig..

En Vrevie, Limburgs een lelijke taal? :(

Geplaatst

Toch wel geniaal dat een nummer dat verder echt niemand kent (Last Waltz - Pirates and Pitlizards) in mijn top 100 in de uiteindelijke lijst boven verschillende Bob Marley klassiekers, Hey Joe en Sanitarium komt te saan:p (en ruim 2/3 van de overige nr's achter zich laat)

Tof dat je ook een lijstje maakt van de MU stemmers, kan ik me over het algemeen wat meer in vinden! Kijk nu al uit naar volgend jaar:D

Geplaatst
565 * Gedoogbeleid Lange Frans & Baas B

_O_

(y) Zak in de bank, stak hem aan en ik blaze

en ik space, dus laat me in me space.

Verlaat liever m'n space of kom samen in me space,

ja, kom je samen in m'n space?

Geplaatst

Rowwen Hèze had opzich best gemogen. En ik kom ook uit Brabant en heb ik niks met Limburg. Gino heeft gewoon gelijk ;)

Geplaatst

18 The End The Doors 448

Duurt dit nummer 4.48? Vind ik de versie van 10.14 toch beter. Maar zeker mooie lijst!

Geplaatst

Oke dan is het goed, dacht al 4.48 die uitvoering ken ik niet.

Geplaatst

Ik hou niet zo van covers, the doors is briljant wil niet eens naar covers luisteren.

Geplaatst

zonder het te kennen: petterson zei toch niet dat die korte versie van echoes niet van pink floyd is? ik vind bijvoorbeeld de korte versie van this corrosion heerlijk (van temple of love niet). dat zijn natuurlijk ook geen covers.

Geplaatst

Tuurlijk, er wordt een eigen interpetatie aan gegeven, alleen is het naar mijn mening gewoon diefstal. Pink Floyd is niet te evenaren net zo als the doors en noem de grote bands maar op. Al is dat natuurlijk voor iedereen persoonlijk. De een vind Frans Bauer een held, de ander hoopt dat hij eindelijk eens gecastreerd wordt door Marianne Weber.

Geplaatst

Lol, bagua zag de 448 als de tijdsduur van het nummer. Achter Echoes staat 300 nogwat, wat zou betekenen dat volgens zijn logica Echoes zolang zou duren, terwijl het een nummer is van 24 minuten. Ik zou bij god niet weten welke mensen Echoes allemaal gecovert hebben joh :)

Geplaatst

Ik ken de Echoes niet, dacht dat die The doors hadden gecoverd :p dus vandaar.

Maargoed excuse moi.

Geplaatst
Ik ken de Echoes niet, dacht dat die The doors hadden gecoverd :p dus vandaar.

Maargoed excuse moi.

Echoes is geen band maar een nummer van Pink Floyd.

Geplaatst

Geef die jongen is wat muziekles? Omdat ik the Echoes niet ken?

Lieve schat, ik denk dat ik jou eerder muziekles kan geven.

Geplaatst

Daar kick ik op :)

Maar "Echoes" wat voor muziek is dat precies dan?

Geplaatst
Daar kick ik op :)

Maar "Echoes" wat voor muziek is dat precies dan?

Snoeiharde Grindcore

Geplaatst
  • Auteur
Geef die jongen is wat muziekles? Omdat ik the Echoes niet ken?

Lieve schat, ik denk dat ik jou eerder muziekles kan geven.

Als je het meest epische nummer (Echoes) van één van de grootste bands aller tijden (Pink Floyd) niet eens kent, hoef je niemand muziekles te geven :cab: