Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Dus in de eerste transferperiode haal je zulke spelers? Hoeveel geld heb je bij Willem II dan?

1 miljoen, na vraag voor extra 4.5

i19pug.jpg

voor de wantrouwige mensen

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
@ Soundless mooi team maar ik zou Gamberini toch wel in de basis zetten is echt een held bij mijn Fiorentina!

8,5!

Gamberini komt terug na 2 maand lange blessure. Hij heeft dus een tekort aan matchritme. Paolo Cannavaro is trouwens ook niet slecht ;)

Daar komt nog eens bij dat mijn eerste wedstrijd tegen Reggina is. Die hebben als vaste spits Corradi en da's eerder een Koller-type. Daarom dat ik opteer voor Cannavaro die sterker is dan Gamberini, maar wel iets trager.

Geplaatst

@ Seleznyov: Aerts voor 1.3m naar Aston Villa, wat een gekken. En ik dacht dat Willem II dik in de min stond in het begin.

Geplaatst

Ik ben het eens met StonedCamel, niet veel bijzondere spelers. Maar aangezien je Fellaini en Giovino hebt geef ik nog een 6,5

Geplaatst
erg aanvallend ook weer .. maar best wel leuk team .. 7.5

Valt wel mee hoor, nu 14 wedstrijden gespeeld 34 voor en maar 7 tegen.

In europa door in een poule met liverpool lille en gala.

Maar gebruik ook dezelfde tactiek maar dan zonder amc en met vmc en alle instellingen wat defensiever ingesteld werkt prima. Met name tegen ploegen als liverpool.

Geplaatst

Inderdaad geen zitten geen STER spelers in maar voor mij hoeft dat ook niet ook al heeft de club zoveel geld. zolang mijn team als een team samen speelt ;) ben ik tevreden.

Geplaatst

@ Marv

een 4

Met Richards en Diarra heb je 2 wereldsterren in je team, daarvoor geef ik je team een 4

onbegrijpelijke keuzes WTF is joe hart? WTF is Kalou? WTF is goossens? WTF is MENDES DA SILVA??????

je zegt wel dat je niet met wereldsterren wilt spelen, dan neem ik aan dat je grootste wens is om nooit serieuze prijzen te halen met city

komop, met het geld dat je met city krijgt had je een werelds team neer kunnen zetten

daarvoor de 4, wilde eigenlijk een 3 geven maar voor deze keer over-rate ik je team

Geplaatst

@ joakiem: Doe even normaal jong. Hart en Kalou zijn goede spelers, geen wereldsterren, maar wel goed. Hij koopt waarschijnlijk spelers die hij tof vindt. En als hij goed presteert en (waarschijnlijk) prijzen pakt, is hij helemaal geen wereldsterren nodig. Dus als je nou even gewoon reageert.

Geplaatst

Het is misschien niet het beste team dat je zult vinden maar door aankopen als Adriano, Moutinho, Fellaini, Diarra en Sanchez toch een 7.

Ik ben het wel eens met de rest dat je spelers als Goossens, Mendes Da Silva en Sarpong beter weg kunt doen.

Geplaatst

Dat komt gewoon doordat je tevaak bij de AJAX jeugd kijkt ;) haha en wil je ze een kans aanbieden haha

Geplaatst

Transferperiode komt er weer is aan waar zal ik versterkingen halen? Heb echt geen idee wie en waar :oops:

1z3uejo.jpg

Geplaatst

Denk ik wel een uitdaging om een goed engels elftal samen te stellen. In ieder geval wat minder verschillende nationaliteiten. Neem aan dat je met dit team alles al hebt gewonnen?

Geplaatst
Denk ik wel een uitdaging om een goed engels elftal samen te stellen. In ieder geval wat minder verschillende nationaliteiten. Neem aan dat je met dit team alles al hebt gewonnen?
Jep :) Was ik ook van plan meer Engelse halen heb ook altijd veel jeugdspelers nodig nu in mijn CL selectie..

@ Hoodet, Danku :D

Geplaatst

Een dikke 9. Misschien is Young wat om mee te beginnen net als Walcott en al die talentjes van Arsenal. Ook kun je Evans halen van Utd. Veel opties ;)

Geplaatst

je kunt mss een extra echte CM halen. zoals Kuzmanovic ofzo, of Montolivo.. of Gokhan Inler :thumb:

Geplaatst
je kunt mss een extra echte CM halen. zoals Kuzmanovic ofzo, of Montolivo.. of Gokhan Inler :thumb:
Of om toch nog iets of wat engels te blijven:

Huddlestone of Jack Rodwell ( die wordt een superster voor de Serie A, uds moet ook goed zijn voor Engeland)

Geplaatst

@ Kloppie, Dankje, zal voor allebei is gaan kijken wou ook ff kijken voor Rooney :D

@ MilanFan, Volgens mijn assistent heb ik ook een goede MC nodig maar met Alonso, Fellaini, Veloso, Diarra en Moutinho vind ik die positie wel goed bezet..

@ SoundLess, Danku ga ze allebei is even bekijken

@ Ryan, Ja dacht ik ook al aan maar heb niet echt meer een MC nodig dus :S