Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@ Lange ; Waarom zouden ze het niet gewoon mogen vragen , ze zijn tenslotte wel geïnteresseerd in zijn team en komen daarover verhaal halen ?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Vragen maakt me niets uit, maar de hele negatieve ondertoon die er constant is van sommige leden als er andere leden zijn met uitstekende prestaties, daar houden we gewoon niet van. Waarom negatief zijn als je ook positief kan zijn, de hele reden van MU is ook dat we van elkaar kunnen leren. Maar als er constant negatief gereageerd word door users dan zijn de ''betere'' users sneller geneigd om te zeggen ''FUCK U!''.

Geplaatst

Ajax 2014

Links- en rechtshalf positie wissel ik steeds af met Vela, Di Maria, Marquinhos en Alex Teixeira (allen omgetraind tot volwaardige ML en MR)

Aangezien Diarra en Veloso vlakbij de 30 komen, vond ik het tijd om vers bloed te zoeken, daarom komen er na dit seizoen 2 regens over, die in mijn ogen absolute wereldsterren zijn (zie de screens onder mijn team)...

Daarnaast heb ik nog een andere regen gevonden om op den duur Fazio te vervangen, aangezien hij zich niet prima ontwikkeld. Ben nog aan het twijfelen of ik hem na dit seizoen al zal proberen aan te trekken..

Over de aanval, Huntelaar scoort er gemiddled zo'n 50 per seizoen, laurito 40 en balotelli 25... Om de twijfels bij de sceptische mensen onder ons even weg te nemen;)

Verder: ik weet het, bijna geen Nederlands, maar op de een of andere manier heb ik nog geen enkele goede nederlandse regen gevonden..

Maldini, 46 jaar, kwalitatief bijna niks meer waard, maar vind ik geowon leuk om in mijn team te hebben. Speelt max 5 wedstrijden per seizoen, hoop dat hij nu eindelijk een keer op houd met voetbal, zodat hij mijn assistent wordt!

Tenslotte: Jeroen verhoeven, ik weet het, baggerkeeper...Maar reden dat ik die heb is dat ik 3 nederlandse spelers moet hebben (ivm inschrijven champions league) en dan houd ik het maar bij een keeper, aangezien Hugo Lloris de laatste 6 jaar slechts 1 week geblesseerd is geweest. Verhoeven mag dan ook niet op meer dan 1 wedstrijd per seizoen rekenen;)

ajax2014un3.jpg

Vervanger Diarra

trombettacd3.jpg

Vervanger Veloso

gentileeh3.jpg

Eventuele vervanger Fazio

bonettojh9.jpg

Geplaatst

Niet elke speler staat op een logische positie, maar ach als ze presteren maakt het niet uit natuurlijk.

9.9 Omdat Chiellini op de bank zit.

Geplaatst

Leuke talentjes, maar wel jammer dat er bijna geen Nederlander te bekennen is. En jeroen Verhoeven levert je sowieso -1 op. ;e

Al met al een 7

Geplaatst
Ehm, Jordy met de historie bedoelde ik de trainings-historie. Dus als je op een cijfertje klikt kan je zien hoe deze is ontwikkeld. Gewoon de meest relevante stats aanklikken. Je kan er 4 of 5 geloof ik. Die zou ik graag zien!

En van de gewone transfers! Voor de rest ziet het er prima uit. Al zou ik mijn goed niet weten waarom die spelers zoveel waar worden in een nietige competitie als Belgie. Hoe speelde dufour als ie voor 25 mil werd verkocht? Ook een screentje van zijn historie?

Serieus, op 7 jaar tijd worden er misschien 500 of meer regens aangemaakt in België. Is dat dan zo verwonderlijk dat hij er de 11 beste weet uit te pikken? Als Belgische grootmacht?

EDIT: Excuseer, de volgende pagina's niet meer gelezen. Ik sla dus je waarschuwingen niet in de wind Lange. Excuseer.

Geplaatst

@Joakiem

Nja, dit vind ik echt een lelijk team. Veel té standaard spelers voor mij, als het er een paar waren, oke. Maar een heel team vol? Not my cup of tea. En ook nog eens amper Nederlanders.

En ik snap niet wat je met Maldini moet.

Wel +1 voor die regens.

8

Geplaatst
  • Auteur

@Joakiem

Veel goede spelers, maar maar 1 Nederlander in de basis.... Ook van mij krijg je een 8 :)

Geplaatst

Mooi team hoor met Ajax, knap dat je al die helden weet te behouden. Ik raak ze meestal na 1 seizoen alweer kwijt. Nederlanders maakt me opzich niet veel uit, maar jij hebt wel erg weinig. Zoek desnoods een paar goede Nederlandse regens, want 3 Nederlanders is weinig. Zeker als 1 daarvan Jeroen Verhoeven is. Ik geef je een 7,5

Geplaatst

Ja Ernst en Moreno worden waarschijnlijk verkocht. Ernst raakt niet wedstrijdfit en is telkens geblesseerd. Moreno is ook niet goed bezig en heb nu Cahais erbij.

Dankje.

Geplaatst

@ Kristian

Leuk team qua spelers, dan bedoel ik veel spelers die het in Nederland goed doen of hebben gedaan.

Maar kwalitatief (op FM niveau), vindt ik het enorm tegenvallen, met Ajax kan je veel betere spelers halen..

Ondanks dat ik vind dat je enorm leuke spelers hebt (goossens, elia, hersi), mis je de spelers die van uitzonderlijke kwaliteit zijn...hierdoor een 6

Geplaatst

Oke is goed;) Al moet ik zeggen, dat Sahin, Gignac en Gago wel spelers zijn van niveau. En een team dat hoeft niet persee 10 superieure spelers te hebben.

Geplaatst

Gago=wereldtop, Altidore=topper voor zn leeftijd, Sahin wonderkind, Swerts heerlijke backup. Dus begrijp je beredenering niet echt.

Geplaatst

Voor seizoen 2 vind ik dit toch wel een prachtig team hoor, leuke spelers en realistische aankopen, 8,4

Geplaatst

Voordat de reacties komen...ik heb gezegd dit team heeft leuke spelers, maar je hebt met ajax veel meer mogelijkheden. Dit is alles behalve een Europees topteam ofwel een team dat in Europa ook maar iets van betekenis kan hebben.

@ Villa

Gago=wereldtop, Altidore=topper voor zn leeftijd, Sahin wonderkind, Swerts heerlijke backup. Dus begrijp je beredenering niet echt.

- Gago, oke, over het hoofd gezien: wereldtop

- Swerts, heerlijke back-up, zeg ik ook niks over, maar GEEN speler die echt WAARDE TOEVOEGT

- Sahin, prima speler voor ajax, alleen ook niet de speler die extra toevoegingen heeft. Absoluut geen miskoop, maar ook niet het 'je-van-het' (zelfde niveau als gabri bij wijze van spreke, terwijl je met ajax mogelijkheden hebt om spelers van een groter kaliber binnen te halen (zie hieronder het screen van sahin in 2014)

sahinlh5.jpg

- Altidore: topper? Ik heb er nooit iets in gezien, heb al een paar verschillende teams gerund met fm 2009, maar altidore is altijd een net-niet gevalletje geweest. Hieronder een screen van altidore in 2014...Is dit nou een superster? En wederom zeg ik, met ajax kan je simpelweg VEEL betere speler halen

altidorevf1.jpg

Geplaatst

Ok laten we dan alle Aaritalo's en Millans uit het spel kopen :saywhat: Voor mij moet een team niet uit wereldtoppers bestaan, ik vind het veel leuker om middelmatige spelers te hebben die goed presteren. Een wereldteam hebben met Ajax is trouwens zeer onrealistisch en daar hou ik niet zo van.

Geplaatst

Gast :-D check dat fysiek en mentaal + dat hij vrij goed kanafwerken, redelijk kan koppen en een vrij goede techniek heeft. In FM is dat genoeg om een goede spits te zijn, net als Eddie Johnson dat in 2006 was

Geplaatst

PSV, seizoen 1

3478ui0.jpg

el akchaoui heeft de dubbele nationaliteit

guus joppen er nu ook bij

Geplaatst

Leuk team, realistich gekocht. En geen 1 buitenlander! Hoe zijn de prestaties?