Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

verdedigend nog niet versterkt, wat bij Heereveen wel nodig is

aanval en middenveld ziet er goed uit, vooral die vink natuurlijk:)

7.7

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Heel erg bedankt!

AS Roma, seizoen 2

fmteamromakp3.jpg

Gattuso en Oscar Cardozo krijg ik nog in Juli.

in seizoen 2 al zo´n sterspelers:? vaag, maja (coupet was volgens mij helemaal niet nodig, want hij is toch echt niet beter dan Doni en Janssen en Milevskiy snap ik ook niet echt helemaal) en waar is Aquilani en Menez? , je speelplezier zal naar mijn weten ook snel over zijn :)

maja 6

Geplaatst
Heel erg bedankt!

AS Roma, seizoen 2

fmteamromakp3.jpg

Gattuso en Oscar Cardozo krijg ik nog in Juli.

Heb je screentje van je transfers? Theo janssen? In fm is die beter dan in het echt maar toch. Aquilini is toch beter denk ik. Veder zou ik een andere spits nemen. C Ronaldo is volgens mij normaal gesproken niet haalbaar in tweede seizoen.

Geplaatst

Hoezo zou je Cristiano Ronaldo in het 2de seizoen niet kunnen halen?? Als je veel geld bied en een mooi contract komt hij toch wel.

Geplaatst
De helden van mijn Heerenveen in 2012:

21tmx3.png

Podolski bij Heerenveen. Realisme is idd ver te zoeken.

Voor hoeveel heb je Podolski gekocht??

Geplaatst
Leuk ploegje, maar die opa's wat je hebt rondlopen mogen intussen wel wel en je hebt wel veel buitenlanders. Maar voor Smolov alleen al verdien je een 8.5 ;)

Mja, al die opa's zijn echt nog goed. Smoje is een rots in de verdediging maar

vertrekt op het einde vh seizoen (contract loopt af). Adriano Duarte is een

goede backup voor de CV en De Roeck staat zeer dicht bij een basisplaats.

Thijs is tenslotte de leider op het middenveld...

Geplaatst
JA en? ik heb Montolivo en Ben Afra er ook nog bij kunnen kopen, realisme is idd ver te zoeken, maar als ze aangeboden worden en ze willen komen, of hun contract is afgelopen. wie ben ik dan om ze te laten lopen _O_

Het was ook geen verwijt naar jou toe hoor, maar naar de makers van het spel. Zij moeten ervoor zorgen dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren vind ik. FM moeten ze realistisch maken, dat was het altijd wel..ik word er gewoon moe van als ik Martins, Adriano, Riquelme, Drenthe en van der Vaart naar Ajax kan halen en Ben Arfa ook nog wil tekenen snapje?:-D

Het is geen incidentje, maar ik zie hier complete elfallen voorbij komen die niks meer te maken hebben met hoe FM ooit was.

Geplaatst
Heb je screentje van je transfers? Theo janssen? In fm is die beter dan in het echt maar toch. Aquilini is toch beter denk ik. Veder zou ik een andere spits nemen. C Ronaldo is volgens mij normaal gesproken niet haalbaar in tweede seizoen.

Theo is wel goed jah maar qua prestaties doet die het bij mij niet zo super, en als verdedigend middenvelder is het helemaal al een ramp. En Wielaert snap ik ook niet helemaal. En ik ben nog wel een FC Twente fan. :m:

Geplaatst

Mijn Manchester City 1e seizoen, begin 2e seizoenshelft

16lipt0.jpg

P.S. Wijnaldum en Sakho zitten nog in de reserves

Geplaatst

Wat zijn veel mensen met Man. City zeg. Heb je Aaron Mokoena gekocht?? Voor de rest leuke aankopen. 7.5

Geplaatst
Wat zijn veel mensen met Man. City zeg. Heb je Aaron Mokoena gekocht?? Voor de rest leuke aankopen. 7.5

Jup

Geplaatst
in seizoen 2 al zo´n sterspelers:? vaag, maja (coupet was volgens mij helemaal niet nodig, want hij is toch echt niet beter dan Doni en Janssen en Milevskiy snap ik ook niet echt helemaal) en waar is Aquilani en Menez? , je speelplezier zal naar mijn weten ook snel over zijn :)

maja 6

Ik heb geen screen, omdat ik net in mijn 3e seizoen zit.

Aquilani had ik verruilt voor C. Ronaldo. Menez was bij mij vaak geblesseerd en had een waarde van 3 miljoen, Lyon wou hem overnemen voor 15 miljoen.

Coupet is een goeie keeper, wel oud.

Niemand wou hun jonge keeper verkopen tot Ustari ontsnappingsclausule 6 miljoen had, dus die heb ik nu ook.

Coupet werd trouwens wel Keeper van het jaar in de Serie A en 3 in Europa.

Theo Janssen schiet bij mij alle vrije trappen erin, vorig seizoen had hij er 22 inliggen.

Milevskyi doet het juist goed bij mij, hij heeft er in een seizoen 42 gescoord.

Ik had heel veel geld, door 2 keer winnen van de Champions League en iemand had me club overgenomen, van die man kreeg ik 101 miljoen die ik allemaal mocht uit besteden.

Vandaar dat ik al deze spelers heb en ik vind het juist wel leuk, ik heb een nieuw team opgebouwd waardoor ik o.a. kampioen werd en de Champions League won.

Geplaatst
Theo is wel goed jah maar qua prestaties doet die het bij mij niet zo super, en als verdedigend middenvelder is het helemaal al een ramp. En Wielaert snap ik ook niet helemaal. En ik ben nog wel een FC Twente fan. :m:

Toevallig ben ik ook Twente fan:-D

Ik had een probleem in de achterhoede, dus moest iets regelen.

Toen was Wielaert de enige echte optie, want ik had spelers met elkaar vergeleken en toen was hij als nog de beste.

Theo Janssen moet je eigenlijk ook niet op de verdedigende middenvelder positie zetten.

Buiten de vrije trappen scoort Janssen ook niet, maar hij scoorde veel en had hoge cijfers.

Geplaatst

Mooi elftal met Van der Vaart, keirisson en Rodney Sneijder in de basis :thumb: :)

Een 8

Geplaatst

hoe maak ik het dat mijn screen shot kan posten sorry noob vraag maar okay:$

Geplaatst

Wel een mooi team, goede spelers alleen weinig Nederlanders.

En van der Vaart terug halen is natuurlijk een toppertje, daarom toch een 7,5.