Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

nou wat vinden jullie hier van

14waagz.jpg

evra en bale wissel ik vaak, net als Fernandez en aguero

dit is ongeveer na ander half seizoen

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

-plaatje-

zooo, hoe kom je aan zoveel geld?! zelf verdient of editor?

Geplaatst
zooo, hoe kom je aan zoveel geld?! zelf verdient of editor?

verdiend won champions league, premier league, league cup, fa, community shield, wk club teams en europese super cup in seizoen 1 en toen kreeg ik aan het eind een budget van rond de 80 miljoen en toen heb ik hargreaves, fletcher verkocht voor ieder ontving ik rond de 17 a 18 miljoen dus wijnaldum had ik vorig seizoen ook die groeide en kreeg bod van 25 miljoen van barca dus die was weg overruled door het bestuur berbatov weg voor 27 miljoen en campbell voor 12 park voor 6,5 o'shea voor 5,5 nani voor 20 manucho 7

dus inkomsten:

80

17

18

25

27

12

20

7

6,5

5,5+

---

218 miljoen

bale voor 14, hamsik voor 16, 6,75 voor mata zijn afkoopsom, ustari, ook afkoop som dus 6, fernandes 18, ramsey werd aangeboden voor 12, de silvestri voor 12 aguero voor 35 en messi gewoon zijn afkoop som van 46,5 rossi voor 13 miljoen

uitgaven:

14

16

6,75

6

18

12

12

35

46,5

13 +

-----

179,25 miljoen

heb ik nog 38,75 miljoen over voor jonge talenten

Geplaatst
verdiend won champions league, premier league, league cup, fa, community shield, wk club teams en europese super cup in seizoen 1 en toen keer ik aan het eind een budget van rond de 80 miljoen en toen heb ik hargreaves, fletcher verkocht voor ieder ontving ik rond de 17 a 18 miljoen dus wijnaldum had ik vorig seizoen ook die groeide en kreeg bod van 25 miljoen van barca dus die was weg overruled door het bestuur berbatov weg voor 27 miljoen en campbell voor 12 park voor 6,5 o'shea voor 5,5 nani voor 20 manucho 7

dus

80

17

18

25

27

12

20

7

6,5

5,5+

---

218 miljoen

netjes hoor...(y)

Geplaatst

Weet iemand waar een uitleg staat over hoe je een screenshot maakt? Ik kan het zo snel niet vinden. Bvd.

Geplaatst

naamlooszh6.jpg

Ga nu promoveren met Derby, begin seizoen 2. Waar vinden jullie dat nog versterkingen moeten komen voor premier leque waardig=

Edit± bedankt he bigbos

Geplaatst
7,5 voor derby.

hoe kan het dat masico amc is?

Getraind. Hij is aardig goed geworden bij mij, heeft ook bijna alles gespeeld. Die Samuel is echt gigantisch goed voor elke club en heel goedkoop, hij heeft bij mandekking, koppen, tackelen allemaal 18

Geplaatst
heeft die samuel nog meer namen?:) anders ff bij profiel en dan persoonlijk kijken aub.

samuel llorca ripoll en in het begin zit die bij elche

Mijn saldo was 8 miljoen in het rood, nu net kreeg ik bericht dat we 37 miljoen krijgen omdat we in de premier lique spelen, maar het saldo is nog steeds 8 miljoen in het rood

Geplaatst

Rating: 7.8

Met Mascio en Lewandowski (nog eens bedankt voor de aanrader bij GO of NO GO),

heb je 2 goede jonge talenten in je ploeg.

Geplaatst

die samuel is er niet bij mij:(

EDIT: ohja is er wel. 1e seizoen verkocht aan vallolid die hem daarna doorverkocht aan CSKA.

Geplaatst
die samuel is er niet bij mij:(

EDIT: ohja is er wel. 1e seizoen verkocht aan vallolid die hem daarna doorverkocht aan CSKA.

Voor hoeveel??

Geplaatst

14waagz.jpg

vraag me af waarom je Rossi en Bale hebt gehaald, is naar mijn weten helemaal niet nodig geweest aangezien je met Evra een geweldige linksback hebt en met Rooney en Tevez geweldige spitsen hebt en Aguero ook een hele goede aanvaller is .. 7,5