Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
vraag me af waarom je Rossi en Bale hebt gehaald, is naar mijn weten helemaal niet nodig geweest aangezien je met Evra een geweldige linksback hebt en met Rooney en Tevez geweldige spitsen hebt en Aguero ook een hele goede aanvaller is .. 7,5

omdat als evra weg valt je tog een waardig vervanger moet hebben

en rooney en tevez zijn idd heel goed klopt. en als rossi dan voor 13 miljoen wordt aan geboden dan weiger je niet en aguero heb ik voor de '10' positie gehaald

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
omdat als evra weg valt je tog een waardig vervanger moet hebben

en rooney en tevez zijn idd heel goed klopt. en als rossi dan voor 13 miljoen wordt aan geboden dan weiger je niet en aguero heb ik voor de '10' positie gehaald

ja maar ik vind, dan had je misschien een iets ´mindere´ linksback kunnen kopen, want ik denk toch dat Bale misschien wel bij elke team een basisplaats waard is en niet om de wedstrijd als bankzitter, en dat zal hijzelf misschien ook wel niet echt leuk vinden, maja Bale is nog jong dus hij zal het wel niet zó erg vinden als hij af en toe eens in de eerste ploeg speelt ,en Rossi ja, daar heb je wel gelijk in, voor 13 miljoen had ik hem ook wel gekocht, maar ben bang dat ook hij ongelukkig raakt als hij niet veel aan spelen toekomt

Geplaatst
Dit is mijn team QPR...

eerste seizoen gepromoveerd, en nu net na de zomertransferperiode van het 2de seizoen...

8,5 Mooi team met Q.P.R, maar jammer dat je zo weinig Britse spelers hebt.

@ketriks 9,0 Veel goede spelers en 5 Engelse supertalenten gehaald. Super!

Geplaatst
ja maar ik vind, dan had je misschien een iets ´mindere´ linksback kunnen kopen, want ik denk toch dat Bale misschien wel bij elke team een basisplaats waard is en niet om de wedstrijd als bankzitter, en dat zal hijzelf misschien ook wel niet echt leuk vinden, maja Bale is nog jong dus hij zal het wel niet zó erg vinden als hij af en toe eens in de eerste ploeg speelt ,en Rossi ja, daar heb je wel gelijk in, voor 13 miljoen had ik hem ook wel gekocht, maar ben bang dat ook hij ongelukkig raakt als hij niet veel aan spelen toekomt

jah maar jah je moet mocht evra lang uit vallen wat ik vorig seizoen had wel een redelijke vervanger hebben en dat is bale tog zeker

Geplaatst

Ik kan maar moeilijk bewondering hebben voor degenen die spelen met een absolute topclub. Spelers die gekocht zijn, zijn al lang gearriveerd en met een "algemene training" blijven de eigenschappen prima op peil. Begrijp dan ook niet dat er op dit forum zoveel mensen zijn die dit doen. Wat is er knap aan de selectie van arjan271?

Messi, Aguero én Veloso, knap stukje scoutwerk.

Geplaatst

Het is maar wat je leuk vind om te doen, zelf vind ik eht ook leuker om met ene team te gaan wat nog redelijk wat geld en reputatie heeft. Als jij dat niet vind, jammer dan, je hoeft het niet te doen. Smaken verschillen nou eenmaal.

Geplaatst
Ik kan maar moeilijk bewondering hebben voor degenen die spelen met een absolute topclub. Spelers die gekocht zijn, zijn al lang gearriveerd en met een "algemene training" blijven de eigenschappen prima op peil. Begrijp dan ook niet dat er op dit forum zoveel mensen zijn die dit doen. Wat is er knap aan de selectie van arjan271?

Messi, Aguero én Veloso, knap stukje scoutwerk.

dat vind ik nou juist van man city. met 105 miljoen euro transferbudget kan iedereen een goed team kopen. daar is geen kunst aan:zzz:

Geplaatst
dat vind ik nou juist van man city. met 105 miljoen euro transferbudget kan iedereen een goed team kopen. daar is geen kunst aan:zzz:

Daar heb je een punt, komt ook vooral omdat iedereen dezelfde spelers koopt..met welke club dan ook. Moutinho, Veloso, Palombo..we kenne het al:p

Geplaatst

Wat denk je van Zhirkov, Pogrebnyak, Arshavin, Srna etc.

ook vrij populair denk ik zo

Geplaatst

Dit is mijn team in het 3e seizoen met Barcelona 8):

teambarcelonahh1.th.jpg

Geplaatst

teambarcelonahh1.th.jpg

Goed team een 10. Maar een prestatie is het natuurlijk niet.

Geplaatst
Mwa 8.5 , Xavi op de bank dat kan niet he :)

Normaal gesproken spelen Fabregas en Iniesta. Je moet keuzes maken he! ;)

Geplaatst

teambarcelonahh1.th.jpg

Puyol op de bank? Ik zou sowieso Fazio en Sakho van plek ruilen. Wel heerlijke spelers natuurlijk, hoe ben je in godsnaam aan zoveel geld gekomen op al die spelers te halen?

Geplaatst
Puyol op de bank? Ik zou sowieso Fazio en Sakho van plek ruilen. Wel heerlijke spelers natuurlijk, hoe ben je in godsnaam aan zoveel geld gekomen op al die spelers te halen?

Met alle respect: Puyol begint op leeftijd te komen!

Door spelers voor veel geld te verkopen, transferbudget op laten lopen, loonbudget inruilen voor transferbudget etc. En de meeste spelers heb ik voor een mooi prijsje gekocht.

Geplaatst
Dit is mijn team QPR...

eerste seizoen gepromoveerd, en nu net na de zomertransferperiode van het 2de seizoen...

Aquino is wel standaard, maar ik had er nog nooit van gehoord toen ik mijn game begon en gewoon voor 400.000 op de transferlijst gevonden.

Andere 1ste seizoensaankopen zijn:

-Kovacevic van derby, een goede degelijke verdediger die op de vleugels als in het centrum zijn mannetje kan staan

-Enam, gevonden bij een of ander afrikaanse club, een keiharde centrale verdediger, pakt veel kaarten maar houdt het ook goed dicht vanachter

-Todorov, volgens mijn assistent een supertalent uit Bulgarije, heeft soms heerlijke wedstrijden maar soms ook totaal onzichtbaar, maar omdat hij maar 18 is geef ik hem toch veel speeltijd en hij groeit goed

-Rini, italiaanse spelmaker, heeft soms ook goede wedstrijden maar soms ook totaal onzichtbaar, ook nog jong

-Stewart, gratis voor de breedte

-Alberti, dacht dat ik de opvolger had voor Tomassi, maar is niet echt iets geworden

-Murphy voor de breedte

-Rat, DE HELD van het team, voor 3 miljoen overgenomen van Shaktar en was echt een beest in de championship, enorm veel assists en mijn 2de topscoorder na Aquino...

-Aquino, kwam moeilijk op gang, maar blijven vertrouwen geven, en laten spelen en tegen het einde van het seizoen kwam het beest in hem los en zo toch nog van de 7de plaats naar de 4de kunnen stijgen en de play offs gewonnen.

2de seizoensaankopen zijn wel wat bekendere namen dusja, vooral veel breedte aankopen gedaan...

Zeg maar wat jullie er van vinden. En als je begint van weinig engelsen dat komt omdat goede engelse spelers echt onbetaalbaar zijn vind ik persoonlijk. Al die clubs zijn veel te rijk

je mist een pijltje bij je rechtsback vrees ik

Geplaatst

feyea0.th.jpg

Begin tweede seizoen met feyenoord.

Aankopen 1e seizoen waren Leo(Top Verdediger(y)) en Tuyp

Aankopen 2e seizoen waren Vagner love(WOu weg bij CSKA), Rodolfo(vervanger El Hamadi, die gaat naar Fulham) En Dudek terug gehaald:mrgy:(Vitesse wou niet meewerken voor Velthuizen, en mijn 2e keeper van dijk gin met pensioen, dus dacht laat ik deze held is terug halen)

Geplaatst

4944f2c6eb2c2-Team_Arsenal.png

Begin nu aan mijn 4e seizoen. Prestaties tot nu toe:

1e seizoen: 2e in Premier League, kwartfinale CL.

2e seizoen: 1e in Premier League, Carling Cup, halve finale CL.

3e seizoen: 1e in Premier League, Carling Cup, Community Shield, Champions League.

Igor Akinfeev komt ons nog versterken op 16-12-2011 voor een bedrag van 7,5 miljoen. Verder heb ik nog tonnen met talenten voor de toekomst in het 2e elftal (bijna allemaal verhuurd onder satellietclubs) en nog wat hele jeugdige spelers in -18.

Momenteel (vind ik zelf) beste speler in 2e:

4944f53c3b470-Huidobro.png

Nouja, als jullie meer screens willen zien.. Denk wel van regens in het 1e, dan hoor ik het wel. Vukcevic btw net gehaald voor 3,5 miljoen (ode aan TL).

Rate it :)

Geplaatst

Mijn AaB net na de transferperiode augustus 2008, heb een beetje voorkeur gehad voor denen, maar mijn favo speler zit er wel in ;)

denk wel dat ik een paar middenvelders moet gaan verhuren (suggesties anyone?)

aabin7.th.jpg

Geplaatst
Dit is nu mij team

naamloosug2.jpg

Heb veel jonge talent volle spelers gekocht.

Ik ben nu 5 wedstrijden onderweg en heb maar 1 punt gehaald. Welke opstelling en tactiek zouden jullie spelen? Ik zit dus in mijn tweede seizoen en ben net gepromoveerd naar de premier legue.