Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Is Fleck zo goed bij jullie dan? Bij mij speelt die niet slecht maar ook niet dat die de pannen van het dak speelt. Ik zit pas in tweede seizoen, volgens mij assistent kan die wel superieur worden in de premier division.

Wat ik trouwens wel altijd erg jammer van FM vind is dat je met de loting van een beker zowat altijd een top team treft.

Goed team van Feyenoord, maar het blijft de verkeerde club he:p

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wat ik trouwens wel altijd erg jammer van FM vind is dat je met de loting van een beker zowat altijd een top team treft.

Goed team van Feyenoord, maar het blijft de verkeerde club he:p

heb ik ook, van zodra de topteams er bij komen tref ik er een, wil je eens wat verder geraken:wall:

BTW welk team is dan wel het goede:p

Geplaatst
heb ik ook, van zodra de topteams er bij komen tref ik er een, wil je eens wat verder geraken:wall:

BTW welk team is dan wel het goede:p

Tegen Manchester heb ik zo waar gewonnen met 2-1 moet ik nu in de zesde ronde tegen Liverpool:S

Geplaatst

Prachtig team, Akinfeev een van de beste keepers ter wereld (zoniet de beste).Meer Brazilianen als duitsers, een 9

Geplaatst
Prachtig team, Akinfeev een van de beste keepers ter wereld (zoniet de beste).Meer Brazilianen als duitsers, een 9

toch een beetje veel brazilianen maar desondanks een leuk team. een 8

Goed team: 8 !

De goede Duitsers zijn of te duur maar meestal ook niet haalbaar. De brazilianen zijn ook niet heel goedkoop, maar willen over het algemeen vaak komen. Ik wil ook niet teveel Brazilianen meer halen, maar ongeveer 60% van de haalbare spelers is Braziliaans :m:

Geplaatst

Ajax, aan de vooravond van de 1e competitiewedstrijd in seizoen #1

ajax_roffa.jpg

ajax_roffa2.jpg

Noemenswaardige spelers in andere selecties (-19 & 2e) : Vejinovic, Sneijder, Saivet, Luuk de Jong, Schouw, Sithole

Geplaatst

Mooi team, is wel onrealistisch dat ajax zo'n goede reputiatie heeft (diarra wtf) maat wel een goede aankoop.Niets speciaals verder, een 8

Geplaatst

Nog steeds een mooi herkenbaar team...

De komst van Diarra is zeker wel mogelijk...

Van Portsmouth naar Ajax is wel degelijk een vooruitgang!

Ik geef je team een 8.2

Emanuelson moet eruit en ik vindt Douglas (als het tenminste die van Twente is), net als Arnautovic niet goed genoeg in FM...

Geplaatst

Het verbaasde mijzelf eigenlijk meer dat ik Thiago Silva kon halen:cab:. Hij wilde ook niet toen ik contract aanbood, maar toen ik het meeste bood wat ik kon wilde hij toch wel. Hij is volgens assistent 2x zo goed als 2e centrale verdediger:p.

Geplaatst

8.5 Toch een leuk team met aardig wat Engelse.

Geplaatst
Ajax, Seizoen 2, 16 Februari 2010

2vv2v5s.png

DIt is niet de vaste basisteam.

Degene die wel zeker zijn van basisplaats zijn: Huntelaar, Cardozo, Nigel de Jong, Van der Vaart, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel en Stekelenburg

Niemand? :o

Geplaatst
Het verbaasde mijzelf eigenlijk meer dat ik Thiago Silva kon halen:cab:. Hij wilde ook niet toen ik contract aanbood, maar toen ik het meeste bood wat ik kon wilde hij toch wel. Hij is volgens assistent 2x zo goed als 2e centrale verdediger:p.

hoeveelste sta je?

Geplaatst
Nog steeds een mooi herkenbaar team...

De komst van Diarra is zeker wel mogelijk...

Van Portsmouth naar Ajax is wel degelijk een vooruitgang!

Ik geef je team een 8.2

Emanuelson moet eruit en ik vindt Douglas (als het tenminste die van Twente is), net als Arnautovic niet goed genoeg in FM...

Was van plan om Pocognoli nog te halen, maar helaas waren de centjes op.. vandaar Urby op de linksback positie. Douglas is inderdaad die van Twente, maar doet het tot nu toe gewoon erg goed. Arnautovic is back-up voor KJH tot Saivet het 1e komt binnenstormen en Diarra is inderdaad gewoon een held. In 4 wedstrijden 4 doelpunten, 2 assists en een gemiddelde van 7.63.

De enige die onder de 7 zit is Vertonghen. Denk dat ik toch maar met Enoh ga werken.

Geplaatst

-------------------ustari-------------------

angulo borbon--fazio--hugo--drenthe-------

marquinhos--schaars--adrien--sergio mota--

------------rendla----keirrison-------------

Op de bank:

Keepers:

Bantamoi, Vermeer

Verdediging:

Douglas, Wielaert, Helder, Moreno

Middenveld:

Sandro, Sneijder, Lulinha, galvan, bit-garam

aanval:

Dembele, Saivet, Arnautovic

Begin seizoen 3

Vind het jammer dat ik weinig nederlanders in het elftal heb maar gezien de kwaliteit van de buitenlanders vind ik dit niet zo heel erg.

In het 2e team spelen ook nog heerlijke talenten als o.a. Cala, Zucculini, therachi (zoiets), mascio

Sorry, ben FC Twente!

Geplaatst

Feyenoord | Begin seizoen 2010-2011

2mfwwn5.png

[spoiler=Fransisco Sanchez | AM RLC]28a2l1y.png

Geplaatst

West Ham United seizoen 2010

Er zullen nog 2 backups moeten bijkomen voor de posities GK en LB

hammersbq5.jpg