Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

PSV begin seizoen 2

***********************Isaksson***********************

Marcellis*********Sankoh**********Brechet***********Salcido

**************************De Zeeuw*******************

Beerens*****************************************Amrabat

******************vd Vaart*********Afellay***************

*************************Guilherme*********************

s1 Boschker

s2 Pieters

s3 Wuytens

s4 Bakkal

s5 Zenden

s6 Zeefuik

s7 Koevermans

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Goede en enkele realistische transfers (Beerens, Sankoh, De Zeeuw), ik twijfel alleen aan de kwaliteiten van Sankoh en het is moeilijk oordelen als we de rest van je selectie niet zien (screen?).

Een 7.5, door VdV, Guilherme, Beerens en De Zeeuw.

Geplaatst

VDV van Real naar PSV vind ik gewoon jammer, terwijl je met Sankoh, de Zeeuw, Beerens en Guilherme wel echt PSV aankopen hebt gedaan.

7.5 vanwege de Zeeuw en co, was hoger geweest zonder VDV

Geplaatst

Mijn Arsenal einde seizoen 3! Veelal dezelfde spelers, maar een jeugd om van te smullen! Alleen jammer dat mensen als Ramsey bij mij niet echt goed worden, terwijl ik ze toch vaak laat spelen! Kan iemand mij tips geven voor om talenten zo goed mogelijk te trainen? Want ik heb het gevoel dat ik met zwaardere training ook niks opschiet!

Arsenal.thumb.jpg.fe5eccb5a7e8604ee7e369f9ddfb8c4f.jpg

Geplaatst
Véél te aanvallend, en waarom post je meteen al in seizoen 1 je team hierop, we kunnen ook niet weten wat je al gepresteerd hebt ofzo maja

6. Corluka als vleugelspeler met de pijl naar voren zie ik ook niet zo zitten, zelfde als Hamsik en Veloso

Het is rate my team en niet rate my prestaties. Er staat ook nergens dat je je team niet in het eerste seizoen mag plaatsen. Hamsik en Veloso zijn idd te aanvallend dat doe ik nu ook zonder pijltjes. Corluka staat als stand in rechtsback. De prestaties zijn nu op de helft van het seizoen nog niet echt je van het. Terwijl ik best goed team heb.

Geplaatst

Ondertussen mijn ex-team Portsmouth in juni 2012

[spoiler=Portsmouth]10s7sc7.png

Had ook nog aan het eind van het seizoen Royston Drenthe gratis aangetrokken, maar heb nu contract getekend bij Bristol City :)

Eindstand Premier League

[spoiler=Premier League]2q9vyix.png

Held

[spoiler=Mehmet Özkan]vhf7zo.png

Rate it :D

Screentjes op aanvraag ;)

Geplaatst

Geweldig team Mattie! ook zeer goede prestaties!

Om maar niet te spreken over die regen!;)

ik ga toch wel voor een dikke 8,5!

-----

Dit is mijn team :

300emf7.png

Ik probeer zoveel mogelijk britten of ieren in te passen in mijn team. Alleen uitzonderlijk goede buitenlanders krijgen een plaatsje in mijn team. Spelers zoals Drost, Bjarnason en Michalik zijn voor mijn leeds spelers van de buitencategorie!

In mijn B-team heb ik nog een hele lading jonge engelse spelers die stuk voor stuk goede spelers in de PL worden. Wanneer iemand interresse heeft in een screentje van deze spelers, feel free to ask!

Geplaatst

1622mmp.jpg

Welbeck, wijnaldum en fleck ga ik nog verhuren.

ik heb geprobeerd veel britten te houden,is me wel aardig gelukt denk ik zo. in totaal zitten er in mijn team 13 brittten.:)

dit is trouwens juli 2009, begin 2e seizoen dus.

Geplaatst

@mattie: Zeer lekker team die Mathieu doet het zeer lekker op linksback met 7 doelpunten en 10 assist of is hij een vrijentrappen wonder? screentje van hem graag :D

Geplaatst

dit noem ik nou eens een origineel team, alleen Veloso is een vrij standaard aankoop, maar voor de rest ziet het er mooi uit.

8

Geplaatst

30kwwzm.jpg

Voor Van Wijk, Lucarelli en Fori: Check beste regens topic. :) Fonseca wou weg, niemand kon hem betalen (10 mil) en nu wil die blijven, held. _O_ Komt misschien nog een keeper/VC bij, maar alleen als het echt een held is.

Edit: Ohja, Michael Dorsin komt in de winterstop transfervrij over voor de VVL, want die Daemen is nog jong en ook niet super. En ja dit is FC Twente, @LosMerengues. ;)

Geplaatst
Aquino, Barazite Marquinhos (y) een 7.8, omdat je toch wel een beetje aan de weinige kant Nederlanders hebt.

Toch 14 hoor. ;) Maarja 2 daarvan komen sowieso al nooit in aanmerking voor een basisplek.

Geplaatst
@mattie: Zeer lekker team die Mathieu doet het zeer lekker op linksback met 7 doelpunten en 10 assist of is hij een vrijentrappen wonder? screentje van hem graag :D

Geen vrijentrappenwonder, maar een cornerwonder :D

Özkan corner, Mathieu keeper aanvallen, goal XD

[spoiler=Jérémy Mathieu]14y0a37.png

Geplaatst

Team: Atlético Madrid;)

Seizoen: 3

Screen:

29bhnwm.jpg

Rate it :checkit: