Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Jammer van het zo weinig nederlanders en war heb je rodney sneijder gelaten? Als je een screen ziet van die man in mijn game...

Kwaliteit, waar het toch omgaat, is wel goed. een 7

Rodney speelt nogsteeds bij de reserves, hij zal vanaf volgend seizoen speelminuten krijgen.

Ik weet nie hoe jij Robben en Vd Vaart hebt gehaald, maar hier zijn ze nog onhaalbaar. Daarnaast geef ik meer aandacht aan braziliaanse talentjes dan oude Nederlandse spelers. Ik heb maar één speler ouder dan 29 en dat is Boulahrouz.

MilanFan @ Dat is juist het mooie. Geen opvallende namen, maar toch echt een sterk elftal op papier. Ben 40 wedstrijden ongeslagen tot nog toe.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Rodney speelt nogsteeds bij de reserves, hij zal vanaf volgend seizoen speelminuten krijgen.

Ik weet nie hoe jij Robben en Vd Vaart hebt gehaald, maar hier zijn ze nog onhaalbaar. Daarnaast geef ik meer aandacht aan braziliaanse talentjes dan oude Nederlandse spelers. Ik heb maar één speler ouder dan 29 en dat is Boulahrouz.

Naja hier is hij al 2-3jaar gewoon basis, zie hier waarom:)

fdt25y.png

Robben endergelijke stonden allemaal op de transferlijst, ze spelen dan ook pas sinds dit seizoen bij mij:)

Geplaatst

Een 8,5 krijg je van mij. Dat komt vooral omdat je mijn heldje Anyukov in je team hebt :D

Geplaatst

Fiorentina aan het begin van het tweede seizoen:

igl0ya.jpg

oa nog Mascio en Siragusa zitten in het tweede elftal (uitgeleend), en Galvan komt volgend seizoen.

eerste en tweede opstelling: (hier valt enkel Felipe Melo buiten)

25uqlmo.jpg

Makelélé en Aquino waren gratis, Cassano stond op de transferlijst. Ik had graag nog Bojan zien komen (zijn contract werd niet verlengd bij Barca), maar hij ging naar Benfica...

Pazzini, Mutu, Montolivo, Kuzmanovic en Gamberini waren hard gewild maar ik heb ze behouden. Voor Fazio en Zapata elk 25 miljoen betaald :cab: maar ik moest me absoluut versterken achteraan en lager accepteerden ze niet. Ook Sakho, Armand en Miranda stonden op het lijstje.

Geplaatst

357jzoh.png

Mijn Stade de Reims na 3 wedstrijden voor het eerste in Ligue 1. Screens op aanvraag.

Geplaatst

best wel een mooi team Fiorentina,, alleen Vargas had ik gehoudden, voor hoeveel heb je hem verkocht?

ik ben ook met FIorentina bezig aan mn 2de seizoen, zal mn team ook straks of morgen eens posten, nog 2 maanden dan is seizoen 2 gedaan

Geplaatst
best wel een mooi team Fiorentina,, alleen Vargas had ik gehoudden, voor hoeveel heb je hem verkocht?

ik ben ook met FIorentina bezig aan mn 2de seizoen, zal mn team ook straks of morgen eens posten, nog 2 maanden dan is seizoen 2 gedaan

voor 22 miljoen. Chelsea deed een bod van 13 miljoen, maar dat vond ik te weinig. Ik heb het dan verhoogd naar 22 miljoen, in de veronderstelling dat ze zouden afhaken, wat dus niet gebeurde!

Maar met Pasquale en Vitale heb ik goeie vervangers. Misschien naar volgend seizoen toe eens polsen naar Chiellini voor die positie.

Ik koop graag binnenlandse spelers :clap:(Fiorillo, Siragusa, Santacroce, Criscito, Vitale, Santon, Mascio, Poli, Cassano).

Geplaatst

In Italie is het ook veel makkelijker hea. Veel talenten en vaak kan je ze kopen na een halve eigendom. Wel een leuke team

Geplaatst

Inderdaad, mede daarom koos ik voor een Italiaanse club. Fiorentina is een heel leuk team om te managen. Goeie spelers, maar toch nog een uitdaging.

Enkel de jeugdopleiding valt me wat tegen. Daar komt echt niets uit :moop:

Geplaatst

Ik had het al eens gevraagd in het begin maar dat werd afgewezen. Misschien heb ik nu wat meer krediet, ik zal het eens proberen!

Geplaatst
Stade de Reims terug naar de glorietijden?? Van mi krijg je een dikke 7
Laten we het hopen dat dat in mijn game zal gebeuren :)! Is wel het plan iig ;)
Geplaatst

Mijn printscreen werkt ineens niet meer..

komt mijn arsenal game in maart 2010

Keeper:

Asenjo (6,5 miljoen)

Almunia (5.5 miljoen)

fabianski (2.5 miljoen)

Verdediging:

Toure (14 miljoen)

Gallas (4 miljoen)

Djourou (6 miljoen)

Sagna (18 miljoen)

Clichy (34 miljoen)

Senderos (8.5 miljoen)

MIddenveld:

Ignacio Camacho (21.5 miljoen)

Fabregas (44 miljoen)

Lassana Diarra (16 miljoen)

Giovinco (6 miljoen)

Giovanni Dos Santos (12.5 miljoen)

Nasri (22 miljoen)

Walcott (38 miljoen)

Van de Vaart (6 miljoen)

Rosicky (8.5 miljoen)

Denilson (18 miljoen)

Aanval:

Balotelli (22 miljoen, gekocht op 20 miljoen en 29 goals in 35 wedstrijden in het eerste seizoen omdat adeybayor hard zoog, niet hoger als een 5.5 gemideld terwijl ik echt alles geprobeerd had in de vriendschappelijke wedstrijden).

Adeybayor (10 miljoen)

Van Persie (14 miljoen)

Vela (12 miljoen)

Bendner (8.5 miljoen)

Geplaatst

Patch 9.02/MU Update(Zonder Huntelaar) Seizoen 5 (2012-2013)

[spoiler=Ajax Amsterdam]2qmiznn.jpg

[spoiler=O'Niel]2u93485.jpg

Rate it! :thumb: Tips/opmerkingen zijn altijd welkom :)

Geplaatst

Genk: seizoen8

genk2015zl4.jpg

Spelers met een rood bolletje zijn regens.

[spoiler=Dennis Jungbluth]dennisjungbluthsr1.jpg

[spoiler=Marcos]marcoses8.jpg

[spoiler=Karim Pelzer]karimpelzerzv5.jpg

[spoiler=Petri Casagrande]petricasagrandeuk8.jpg

[spoiler=Youssef Michel]youssefmichelbv5.jpg

[spoiler=Luca Della Rocca]lucadellaroccaov3.jpg

[spoiler=Antonio Godoy]antoniogodoydp4.jpg

[spoiler=Marcelo Perez]marceloperezds1.jpg

[spoiler=Teo Ortmann]teoortmannot2.jpg

[spoiler= Mauro Vega]maurovegapb3.jpg

Geplaatst

Vanden Borre ;e Hehe mooi team Glenn. Je spelers hebben wel mooie namen allemaal; Casagrande, Vega, De la Rocca, Jungbluth :D