Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik ben die sekulic aan het omtrainen tot vm om lindgren te vervangen ben niet zo fan van lindgren

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Nice dat je Carvalho naar Utrecht hebt weten te halen + je hebt van Wolfswinkel (hoe doet ie het trouwens?) :D Een 7,6

Geplaatst

Van Wolfswinkel deed het vorig seizoen de eerste seizoenshelft heel goed, daarna raakte hij geblesseerd en kwam Lewandowski in de basis, daarna moest hij het met invalbeurten doen

Geplaatst

Vitesse, seizoen 2012 - 2013

293twd0.jpg

Rode stipjes zijn regens, screens komen ooit nog wel in het desbetreffende topic. Van de regens heeft alleen Lobato een basisplaats (Dat is die regen van laatst in het regentopic, had alleen daar een andere naam :cab:) Verder staan Velthuizen, Verheagh, Zapata, Cacares, Drenthe, Veloso, Caner, Fernandez, Blazcynogwattes en van Wolfswinkel in de basis.

Geplaatst

Terug gekocht, kwam anders beetje in de problemen met de 3 jeugdspeler regel ;e

Geplaatst

Ja, de echte toppers willen nog niet komen (krijg je ervan, geen CL winst) en de goede regens zijn nog in ontwikkeling. Het komt nog wel ;)

Geplaatst
Ja, de echte toppers willen nog niet komen (krijg je ervan, geen CL winst) en de goede regens zijn nog in ontwikkeling. Het komt nog wel ;)

Ze ontwikkelen het beste als je ze gewoon laat spelen hoor.

en sowieso

regens > echte spelers, behalve als die uitzonderlijke helden zijn (Bailly & Cristiano Ronaldo hier)

Geplaatst

Over Cristiano Ronaldo gesproken, wie denk je dat hem gekocht heeft?;c

@Lange: 9.4

Geplaatst

Rate Maar

Zal wel heel onbekend zijn allemaal:D

ik ken er geen van, dus ik kan ze ook niet raten. misschien moet je een screentje maken van je beste spelers(y)

Geplaatst
2q80jt1.jpg

psv begin seizoen 2

lekker team alleen word ik waarschijnlijk zo op straat gezet vanwege een overname van de club. die pipo wil van gaal aan het roer zien.

Een 9,2 van mij!

Lekker realistisch ingekocht, daar hou ik van. Niet allemaal van die transfers die never nooit zouden lukken, nee, gewoon Vennegoor terughalen en Berg kopen. Echt top:huhu:

Geplaatst

Manchester City seizoen 3:

Balotelli ---- Fernando Torres

------ Aquero----------

---Palombo----Jaou Moutinho

------ Mascherano/De Rossi-----

Bale ---Chielini ----David Luiz---Richards

-------Arsenjo-------

Op bank:

Robinho

Diego

Cardozo

Lassana Diarra

Hildebrand

Arsjavin

Onuaho

Geplaatst
Een 9,2 van mij!

Lekker realistisch ingekocht, daar hou ik van. Niet allemaal van die transfers die never nooit zouden lukken, nee, gewoon Vennegoor terughalen en Berg kopen. Echt top:huhu:

Allemaal leuk en aardig die realistische transfers, maar als je vooruit wil kun je beter een Cardozo kopen dan een Berg.

Geplaatst
Allemaal leuk en aardig die realistische transfers, maar als je vooruit wil kun je beter een Cardozo kopen dan een Berg.

True, daar heb je gelijk in. Cardozo vind ik ook nog niet eens zo'n probleem, ik hou alleen niet van die dingen als Hleb bij Feyenoord, Arshavin bij Hoffenheim en die andere rare dingen die ik hier weleens zie:)

@ Sandrosso Een 8 Voorspelbare aankopen maar wel een wereldteam natuurlijk!

Geplaatst

goed team, lekkere nederlandse talenten met buitenlandse talenten + erg goede regen.