Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nouja, Man City heeft sowieso al een investeerder. En soms wordt een club ook overgenomen. Je moet het geluk maar net hebben.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn team:

eafqkx.jpg

West Bromwich Albion in het eerste seizoen, eind wintertransferperiode. Ik sta vierde, als liverpool komende wedstrijd wint vijfde achter de traditionele top (Chelsea, Man U, Liverpool en Arsenal).

Ben wel benieuwd wat jullie van mijn team vinden. Wellicht post ik binnenkort ook mijn tactiek nog een keer (omdat de resultaten dus best redelijk zijn).

Geplaatst

@ Eomer, mooi team een 7

@Nic! Sorry maar ik vind dit echt helemaal niks, nauwelijks spelers die oorspronkelijk bij het team zaten. Dat waren echt niet de minste, dan noem ik Ibisevic, Obasi, Eduardo, die Bosnier op het middenveld, Compper. een 5

Geplaatst

We zijn inmiddels wel 2010 en Hoffenheim kan zo'n spelers niet houden als ze aanbiedingen van Bayern, Lyon, Juventus etc. Obasi speelt bij Shalke 04, Demba Ba bij Lyon, Carlos Eduardo bij Juventus en Compper bij HSV. Die hebben allemaal hun carrière verdergezet.

En ik vind dat ik wel de juiste vervangers heb aangetrokken. Het team presteert ook beter met deze jongens. :)

Geplaatst

Ja, maar doe jij inmiddels ook niet mee voor de titel. En ben jij ook niet gewoon een titelkandidaat net als HSV/Bayern/Schalke. Maar goed ergens heb je wel gelijk, maar ik had het iig anders gedaan. Dit is niet mijn smaak om het maar even zo te zeggen. :)

Geplaatst
Ja, maar doe jij inmiddels ook niet mee voor de titel. En ben jij ook niet gewoon een titelkandidaat net als HSV/Bayern/Schalke. Maar goed ergens heb je wel gelijk, maar ik had het iig anders gedaan. Dit is niet mijn smaak om het maar even zo te zeggen. :)

In het spel is Hoffenheim een degradatiekandidaat. Wat ze nu doen is totaal onverwacht en niet in het spel ingepland. De verwachtingen van het bestuur de eerste twee jaar waren dan ook: 'niet degraderen'. Nu is het door mijn goede prestaties 'Middenmoot' geworden. Maar in FM is Hoffenheim zeker geen titelkandidaat.

Geplaatst
In het spel is Hoffenheim een degradatiekandidaat. Wat ze nu doen is totaal onverwacht en niet in het spel ingepland. De verwachtingen van het bestuur de eerste twee jaar waren dan ook: 'niet degraderen'. Nu is het door mijn goede prestaties 'Middenmoot' geworden. Maar in FM is Hoffenheim zeker geen titelkandidaat.
Ja, maar na 1 á 2 jaar heb je toch wel genoeg kwaliteit om minstens in de subtop mee te kunnen of niet. Met een paar toevoegingen heb je genoeg kwaliteit meen ik. Correct me if im wrong. :thumb:

Maar laten we weer ontopic gaan ":)

Geplaatst

Nic! Een 7.5 krijg je van mij. ;)

Logisch dat die spelers een stap verder hebben gezet.

Geplaatst

@eomer: 8.2 leuk team, veel fransen aangevuld met talenten uit het buitenland!

@nic!: 6.5 goede aankopen maar er zijn nog maar weinig duitsers over, dat vind ik meestal jammer.

Geplaatst

Ik wil hier even mijn team laten raten en even laten zien hoe geweldig het nu wel niet gaat.

standdq8.th.jpg

teamqd2.th.jpg

otpjg4.th.jpg

19101081kl3.th.jpg

De KNVB beker sta ik in de kwartfinale tegen Utrecht

Champions League 1e ronde met uitschakeling tegen Ac Milan

Wat vinden jullie ervan?

19202711ny0.th.jpg

Geplaatst

Heb jij in seizoen 1 al Diarra kunnen halen? Doe je netjes! Aardige selectie inderdaad, al snap ik niet waarom je Camacho als D C laat spelen. Verder weinig Nederlanders, dat is wel jammer. Ik geef je een 7

Geplaatst

sommige uit-transfers vind ik maar vreemd.

In eerste seizoen Bakircioglu verkopen aan Chelsea voor 25 miljoen?

Gabri verkopen aan Barca voor 25 miljoen?

Verder een mooi team, een 7.2

Geplaatst
Heb jij in seizoen 1 al Diarra kunnen halen? Doe je netjes! Aardige selectie inderdaad, al snap ik niet waarom je Camacho als D C laat spelen. Verder weinig Nederlanders, dat is wel jammer. Ik geef je een 7

De reputatie is dermate hoog dat veel topspelers naar Ajax toe willen komen

Geplaatst
sommige uit-transfers vind ik maar vreemd.

In eerste seizoen Bakircioglu verkopen aan Chelsea voor 25 miljoen?

Gabri verkopen aan Barca voor 25 miljoen?

Verder een mooi team, een 7.2

vermaelen voor 25 miljoen naar Liverpool???

van der wiel voor 17 miljoen naar Man Utd???

je moet het zelf weten maar niet helemaal realistisch en hetzelfde bij sommige aankopen.

Geplaatst

volgens mij heeft hij gewoon telkens bijv met liverpool 25miljoen geboden en dan met ajax accepteren, anders vind ik het wel heel vreemd.:S

Geplaatst

Jaja, Gabri voor 25 miljoen naar Barcelona, dat lijkt me heel sterk, net zo als van der Wiel voor 17 miljoen. Ik geloof er niet veel van. Beetje jammer om dat te posten.