Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik speel met Leeds United. Ben 2e geworden in het 1e seizoen. En nu net begonnen aan seizoen 2, dit zijn mijn teams:

1e Team

leedsteam1mu4.th.png

2e Team (veel spelers verhuurd)

leedsteam2ix3.th.png

Onder 18

leedsonder18qk5.th.png

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Leuk! EindhovenFM, vind het zelf ook altijd erg leuk een game met Leeds te spelen. Valt me wel op dat je basisopstelling bestaat uit nog maar een aantal Leeds Spelers, alleen Huntington, Michalik, Ankergen en Beckford als ik het goed heb. Veel aankopen, zeer creatief ingekocht. Ik vraag me wel af hoe jij Appiah, Cristaldo enz heb kunnen halen. Bij mij kregen beide geen werkvergunning :moop: All in all een 7

Geplaatst

Dank je! Ik had van een paar grote voetballanden als Brazilie argentinie ghana en nog een paar, eu landen gemaakt;) Niet helemaal eerlijk, mja ook niet echt een ramp ofzo.

Inderdaad nog 4 spelers van Leeds in de basis, maar er zitten wel een aantal spelers als howson en delph dicht tegen de basis aan.

Geplaatst
Dank je! Ik had van een paar grote voetballanden als Brazilie argentinie ghana en nog een paar, eu landen gemaakt;) Niet helemaal eerlijk, mja ook niet echt een ramp ofzo.

Inderdaad nog 4 spelers van Leeds in de basis, maar er zitten wel een aantal spelers als howson en delph dicht tegen de basis aan.

Ieder z;n eigen "speelstijl". Maar goed vooral Delph is een groeibriljantje! :thumb:
Geplaatst

Kan er niet tinypic gebruikt worden, ellendige pop-ups via imageshack.

die Kerel heeft gewoon met de editor de reputatie opgekrikt:p

Dan had ie net zo goed de financien kunnen veranderen, deze transfers slaan gewoon nergens op.

Geplaatst

RC Genk Seizoen 2. Heb zonet de Super Cup met 0-1 gewonnen van Standard.

Seizoen 1 tweede geworden achter Standard. 4 punten verschil. Uitblinkers: Barda, Daeseleire, Pudil.

In het blauw zijn spelers uit de jeugdopleiding van Genk, in het Rood zijn mijn aankopen.

2s14unt.pngp.

Geplaatst

Vitesse Seizoen 2

9stidh.jpg

Ik weet, nog weinig veranderd, maar wat denk je met zo'n transferbudget. Metodiev is wel me topregen atm. En nog een paar leuke regens in -19.

Geplaatst

Mijn Manchester City

2mzkyn8.jpg

In de komende transferperiode komen nog:

Adem Ljajic

Zoran Tosic

Nathan Delfouneso

Domenico Criscito

John Fleck

Geplaatst

@Villa, vind het juist nu al een leuk team. Heel creatief ingekocht daar houd ik van. Een 7.5

Geplaatst

Mijn Leeds in seizoen2, CocaCola Championship:

leedsopstellingur2.jpg

Had ik eigenlijk gehaald voor aanvallende MC, maar Delph doet het daar toch beter,

en op rechtsbuiten doet ie het prima:

[spoiler=Krivets]krivets2ei0.jpg

En een leuke regen, toekomstige VC:

[spoiler=Ricardo Bergara]bergaraoz6.jpg

LeTallec doet het monsterlijk bij de reserves, maar in het eerste team krijg ik hem (nog) niet aan de praat...

Geplaatst

@ Bakkels, leuk team. Ben zelf nu ook weer met Leeds bezig. Goede aankopen, 1e seizoen relatief makkelijk kampioen geworden neem ik aan. Een 7.5

Nog een vraag, hoeveel transferbudget kreeg je van het bestuur in het 2e seizoen omdat je toch aardig heb ingekocht?

Geplaatst

Ik kreeg 1,2 miljoen als ik de verwachting op 'linkerrijtje' had. Op zich niet veel, maar het meeste wat ik kocht vond ik na heel lang zoeken transfervrij. Behalve Lewandowski natuurlijk. Met een paar verkopen lukte het uiteindelijk wel. Trouwens inderdaad redelijk makkelijk kampioen geworden, sta nu rond de 8e plek na 11 speelrondes in de Championship. Jij ook succes met Leeds trouwens ;)

Dit waren al mijn transfers:

transfersxs9.jpg

Francisco en Bargara zijn regens

Geplaatst

Zkr creatief ingekocht, wel zonde dat je Elliot en Edwards hebt gedaan, toch 2 goeie talenten. :thumb:

Geplaatst

Iedereen die twijfelt aan mijn verkopen.

In de game die ik speel kan ik als ik een speler aanbied voor een bepaald bedrag aanbieden, en de clubs accepteren het vaak ook nog.

Ik zou niet weten hoe ik dat anders moet doen, en als ik zou cheaten dan zou ik die screens niet laten zien:P

Maar dat mag iedereen zelf beslissen, ik cheat alleen met PA opzoeken en teams healen.

Geplaatst
Mijn Manchester City

2mzkyn8.jpg

In de komende transferperiode komen nog:

Adem Ljajic

Zoran Tosic

Nathan Delfouneso

Domenico Criscito

John Fleck

Geplaatst

RC Genk Seizoen 2. Heb zonet de Super Cup met 0-1 gewonnen van Standard.

Seizoen 1 tweede geworden achter Standard. 4 punten verschil. Uitblinkers: Barda, Daeseleire, Pudil.

In het blauw zijn spelers uit de jeugdopleiding van Genk, in het Rood zijn mijn aankopen.

2s14unt.pngp.