Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

veel te aanvallend .. paar onbekende spelers naar mijn weten.. in die 4 seizoenen tijd had je toch wel betere spelers moet vinden voor je team

6.5

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
veel te aanvallend .. paar onbekende spelers naar mijn weten.. in die 4 seizoenen tijd had je toch wel betere spelers moet vinden voor je team

6.5

Onbekende spelers ? :m: ²³²²²

Geplaatst

ja, Kacar, Apam, Herrero, morton, Perico .. kun je niet bepaald bekend noemen eh :) .. hele zwakke verdediging als je het mij vraagt

Geplaatst
ja, Kacar, Apam, Herrero, morton, Perico .. kun je niet bepaald bekend noemen eh :) .. hele zwakke verdediging als je het mij vraagt

Kacar en Apam zijn hele bekende spelers en hebben heerlijke stats in FM. Herrero zit standaard bij Zaragoza en gebruik ik als reserve. Perico en Morton zijn ook redelijk bekende talentjes die ik voor bijna niks heb opgeraapt en die goed genoeg zijn voor op de bank. Voor de rest begin je met Zaragoza nog altijd in de Liga Adelante, ik had in de eerste 3 seizoenen maar een beperkt budget. (y)

Dus als ik eerlijk ben vind ik dit helemaal geen slecht team voor Zaragoza :oops:

Geplaatst

Een 7,8 voor je spelers. Fleck is wel een goeie speler. Je hebt je team goed versterkt.

Geplaatst

Een team staat niet alleen maar met grote namen. Veel kleine maken een groot geheel :m: Deze reactie van je vind ik een beetje gebaseerd op niets..

Tim.. 8.5 van mij, gewoon een superteam hoor!

Geplaatst

ik bepaal nog altijd welke reactie ik geef, en als jij vind dat het op niks trekt, is jou probleem.

en ik bedoel in die 4 seizoenen dat je met Zaragoza speelt, moet je toch wel wat betere spelers kunnen halen. tis een aardig team.

maar als je aan meerdere mensen gewoon vraagt, of ze een Apam, Herrero, of Perico kennen, neem ik aan dat ze hem toch niet kennen. je hoeft natuurlijk geen hele bekende spelers te hebben.. ik bedoel alleen maar dat je toch betere spelers moet kunnen halen. bv spelers als Pjanic, Modric enz.. niet heel erg bekend, maar toch bekend in het algemeen en hele goeie voetballers

Geplaatst
ik bepaal nog altijd welke reactie ik geef, en als jij vind dat het op niks trekt, is jou probleem.

en ik bedoel in die 4 seizoenen dat je met Zaragoza speelt, moet je toch wel wat betere spelers kunnen halen. tis een aardig team.

maar als je aan meerdere mensen gewoon vraagt, of ze een Apam, Herrero, of Perico kennen, neem ik aan dat ze hem toch niet kennen. je hoeft natuurlijk geen hele bekende spelers te hebben.. ik bedoel alleen maar dat je toch betere spelers moet kunnen halen. bv spelers als Pjanic, Modric enz.. niet heel erg bekend, maar toch bekend in het algemeen en hele goeie voetballers

Jonge, voor spelers als Pjanic betaal je volgens mij wel 40 mil.

En denk toch dat een redelijk aantal FM'ers toch wel Apam en Perico enzo kent hoor ! :cab:

Tim , een 8.8 :thumb:

Geplaatst

De doorsnee FM'er kent in elk geval Apam wel, Perico misschien ook wel, en Herrero heb ik al verteld, ik heb hem al vanaf het begin en alleen als wissel.

Modric en Pjanic willen nooit komen naar een club die net gepromoveerd is in de Liga BBVA en zijn bovendien vééél te duur.

Geplaatst

Pjanic heb ik kunnen halen voor 16 miljoen.. maja kan wel begrijpen als je nog geen prijzen hebt gepakt, dat niemand graag wil komen

Geplaatst

Wat een leuke discussie. Zullen we nu die discussie maar afsluiten. :)

Geplaatst
Wat een leuke discussie. Zullen we nu die discussie maar afsluiten. :)

Ik geef alleen maar uitleg :-D

@Bjorn:

Mooi team, lekker Duits, 8,3

Geplaatst

PSV Eindhoven - Januari 2010

a49agm.jpg

Zoek nog versterking in VC. Wil sakho halen, maar PSG wil niet echt mee werken.

Geplaatst
Oeh, toch wel een aantal leuke spelers gehaald (Cardozo _O_)! Ook voor jou een 8 :)

Dankje, Tsja Cardozo huren voor 1mil + Optie tot koop van 6.5miljoen.. daar hoef je toch niet lang over naar te denken? _O_

Geplaatst

Seizoen 1:

Psvteam.png

Beetje weinig spelers, maar heb geen idee voor welke postitie ik nog mensen moet aantrekken.

Keirrison

Vukcevic Fernandinho Afellay

Simons Mendes

Salcido Maza Marcellis Granja

Asenjo

3 AMC's dus.

Voor welke posities moet ik nog een wissel aantrekken?:)

Geplaatst

En een Cm en Cv en dan heb je een echt goede team

Geplaatst

Eey wtf, waar is dzsudzsak gebleven :| ik dacht dat ik hem nog had:)

Had iedereen op TL gezet, dzsudzsak dus ook weg :|