Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

haha, ja een CM..

Javi Martinez of Kuzmanovic ofzoiets.

verder over 1-2 seizoen(en) komen Manco& Zeefuik er ook aan.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

nice team .. 8.2

alleen had ik Kaka zeker niet gekocht voor 60 miljoen. en ik vraag me af waarom je 2 topkeepers hebt gekocht :? geld teveel zeker. Akinfeev veel te duur betaald. wie moet je nou laten spelen.. bijna heel je team is vernieuwd .. wel leuke aankopen

Geplaatst

waarom heb je nou 2 van zo'n kabliber keepers gekocht ? je gebruikt er toch maar 1 neem ik aan ?

Geplaatst
nice team .. 8.2

alleen had ik Kaka zeker niet gekocht voor 60 miljoen. en ik vraag me af waarom je 2 topkeepers hebt gekocht :? geld teveel zeker. Akinfeev veel te duur betaald. wie moet je nou laten spelen.. bijna heel je team is vernieuwd .. wel leuke aankopen

Ja klopt geld teveel .. En Asenjo wil ik verhuren aan Reading mijn satellietclub! En Akinfeev heb ik geprobeerd goedkoper te krijgen, maar helaas dat lukte niet :p .. Valdez deed het matig bij mij .. Gemiddeld een 6.7 dus daarom heb ik Akinfeev gehaald.

Geplaatst
wel veel zeg .. heb je nog wel plezier in je spelletje zo ? :p

Ik ben normaal altijd kleine teams ..

Degradatie kandidaten enzo .. Dit is de 1e keer dat ik met een grote club speel, wou het wel eens proberen :p

Is een keer wat anders dan constant op je geld te letten .. :p

Geplaatst

Oke, hier mijn elftal bij West Brom in Oktober 2009. Het is in mijn ogen flink verbeterd t.o.v de vorige keer.

30jntc1.jpg

Geplaatst

ajaxselectiefm09zw8.jpg

w953.png

Op dit moment mijn selectie bij Ajax in het jaar 2010. Sommige van jullie zullen denken waarom zit Marquinhos in godshemelsnaam op de bank.. dit is de uitkomst van een heel erg goed lopende aanval. Suarez en Alex Teixeira leveren perfect voorbereidend werk en Cvitanich en Sulejmani maken het voortreffelijk en goed af. Op het middenveld heb ik een waar luxe probleem, waarbij ik ook nog eens Schaars transfervrij heb aangetrokken.

Edit: Enig idee hoe ik een screenprint direct op het forum kan plaatsen, dus niet via een link zoals het nu gaat. Bij voorbaat dank!

Geplaatst
ajaxselectiefm09zw8.th.jpg

Op dit moment mijn selectie bij Ajax in het jaar 2010. Sommige van jullie zullen denken waarom zit Marquinhos in godshemelsnaam op de bank.. dit is de uitkomst van een heel erg goed lopende aanval. Suarez en Alex Teixeira leveren perfect voorbereidend werk en Cvitanich en Sulejmani maken het voortreffelijk en goed af. Op het middenveld heb ik een waar luxe probleem, waarbij ik ook nog eens Schaars transfervrij heb aangetrokken.

Edit: Enig idee hoe ik een screenprint direct op het forum kan plaatsen, dus niet via een link zoals het nu gaat. Bij voorbaat dank!

afbeelding

<> vervangen door [], de spoiler kan je evt weglaten als je de afbeelding direct wil weergeven :thumb:

OT: Leuk team een 7

Geplaatst
afbeelding

<> vervangen door [], de spoiler kan je evt weglaten als je de afbeelding direct wil weergeven :thumb:

OT: Leuk team een 7

Heb ik gedaan, maar bovenstaand zie je het resultaat. Wat doe ik verkeerd?:oops:

Edit: Het is gelukt, dankje!

Geplaatst

Best goed team en je hebt Mongongu. Die had ik ook bij mijn PSV en dat is echt een held ! 8

Geplaatst

Hoe heeft Goossens zich bij jou ontwikkeld? Ik speel niet met Ajax maar hou hem wel in de gaten en hij heeft echt monsterstats bij mij.

Geplaatst

ajax in 2010

2h87sco.jpg

zit nu alleen met het probleem dat mijn 10 elke wedstrijd een onvoldoende haalt, terwijl de rest aan een dikke 7 zit, en krijg aardig wat tegengoals, waardoor je uitslagen krijgt als 5-2

EDIT:

bij fitheid vermaelen in de basis voor vertonghen en vanden borre voor gabri

Geplaatst

Zoals jij speelt vind ik het niet gek dat je veel tegengoals krijgt. Als jij aanvalt en je tegenstander zet een counter op staat je hele middenveld nog vrolijk op de rand van het strafschopgebied van de tegenstander, ook die Schneiderlin (die mij toch veel geschikter lijkt om de verdedigende taken op te lossen!).

Ik geef je team een 7, er zitten leuke spelers tussen als Mascio en Zuculini.

Geplaatst
Zoals jij speelt vind ik het niet gek dat je veel tegengoals krijgt. Als jij aanvalt en je tegenstander zet een counter op staat je hele middenveld nog vrolijk op de rand van het strafschopgebied van de tegenstander, ook die Schneiderlin (die mij toch veel geschikter lijkt om de verdedigende taken op te lossen!).

Ik geef je team een 7, er zitten leuke spelers tussen als Mascio en Zuculini.

bedankt voor je feedback! ik had er al rekening mee gehouden, vandaar die extra centrumverdediger, zal er dus nog wat aan gaan sleutelen:thumb: