Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

zebretteqc0.png

Udinese begin van 2de seizoen.

Ik heb een grote schoonmaak gehouden en daarvoor wat leuke talenten kunnen kopen. Natuurlijk zit de selectie van Udinese al vol met goede spelers en 2 wonderkinderen (Sanchez en Laurito).

ps. Ziet eruit als 1ste post, maar op een of andere manier werkt het wachtwoord-vergeten-opstuur-systeem niet meer.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Goed team: 8

En ik denk dat Laurito nog niet zo goed is als Quagliarella na 1 seizoen.(@StonedCamel)

Geplaatst
Goed team: 8

En ik denk dat Laurito nog niet zo goed is als Quagliarella na 1 seizoen.(@StonedCamel)

Hmm, bij mij was hij na 2 seizoenen iig verschrikkelijk goed. Ik zie nu Quagliarella en dan kan ik het me wel voorstellen, maar ik zou Laurito er persoonlijk gewoon naast zetten, dan wordt hij binnen de kortste keren gruwelijk goed.

Geplaatst

Hmm, dat is misschien wel een leuk idee! Ik speel nu weer met 2 spitsen om Marquinhos minuten te geven. Dat is eigenlijk ook de reden dat Laurito nog niet echt aan spelen toekomt. zal hem eens wat minuten geven, want hij traint wel erg lekker!

Geplaatst

Mijn ajax in seizoen 2013/2014 rate please !!

Enrico Leone regen bijna net zo goed als aquero,

sacco regen net zo goed als silvestri

en nog wat redelijk goede regens.

1728018259_Ajaxseizoen20132014.thumb.jpg.9fc5a3c7624473b165af4ea20bf276e4.jpg

Geplaatst
hmm, racing santander en zo'n team. Indien het cheatfree is gebeurd: 10

Je kan alle screens krijgen die je wilt:D

1 ding: Aguero had afkoop van 40M

Messi had afkoop van 56M

Bojan kunnen verkopen voor 72,5M

Nogal wat spelers op afkoop, kan zijn dat ik over 2 jaar mijn saldo zo is: 50M;e

Geplaatst

9,5 echt helden team, met welke tactiek heb je de cl gewonnen?

is die ahonen een regen? screen?

Geplaatst
9,5 echt helden team, met welke tactiek heb je de cl gewonnen?

is die ahonen een regen? screen?

De CL is gewonnen met mijn eigen tactiek, alleen dan wat aangepast;)

[spoiler=Tommi Ahonen]2gugzh2.jpg

Geplaatst

Geloof er ook weinig van dat je in 2 - 3 jaar zo'n team al kan hebben ..

Maar ik geef je het voordeel van de twijfel . 9 !

Geplaatst

Tja, het is moeilijk te geloven, dat begrijp ik zelfs;e

Maar, als je Tchité in het 1e seizoen al kan verkopen voor 55M, dan heb ikde helft van dit team zo bij elkaar, volgens mij ben ik met FM een beetje koopverslaafd:D, en koop dus de meest aparte spelers gewoon met bijv. 50M over 24 maanden, al zou ik nu gaan kijken bij transfer overzicht en dan bij clausules en ik tel alles bij elkaar op, kom ik denk ik wel aan heel wat miljoentjes per maand, wat ik moet afbetalen, zo maak ik een team als dit;)

Verklaar me maar voor gek:D

En de verkoop van Bojan, werkt natuurlijk ook mee, en zoveel mogelijk prijzen winnen:D

ps.Podolski was gratis, en nogal wat winst gemaakt met kopen van spelers, en ze uiteindelijk voor een veel hoger bedrag te verkopen:p

Nogal wat spelers op afkoop, kan zijn dat ik over 2 jaar mijn saldo zo is: -50M;e

al vind ik dit zelf eigenlijk toch ook iets te gek:oops:

EDIT: @Djordison, heb met een slechter team CL al gewonnen:oops:

En anders, jammer maar het is maar een spelletje, gewoon even gek doen:D

Geplaatst

al vind ik dit zelf eigenlijk toch ook iets te gek:oops:

Als je niets wint dan wordt dit dus een Leeds United-scenario..

Edit: Natuurlijk wel even je team raten dan: een 9,5

Geplaatst
cerebral, heb je ook transfers uit? Zoja, kan je ff een screentje daarvan posten?

[spoiler=Transfers 2010/2011]http://i44.tinypic.com/2hear1j.jpg

Zo kan je trouwens ook zien, hoe ziek veel ik voor sommige op afbetaling betaal:oops:

Ps. iedereen die op 1-7-2010 kwam die waren in Februari al gecontracteerd+deels betaald;)

Geplaatst

met Fiorentina heb ik al CL gewonnen, 1 keer finale gehaald, Wereldkampioenschap gewonnen, Super cup, serie A gewonnen enz..

veel toppers willen komen naar mn club.. maar nog altijd geen Bojan, Iniesta enz. en kan me toch echt niet voorstellen dat een speler als Messi en Bojan een heel niveau lager gaan spelen.. tenzij je alles hebt gewonnen wat er te winnen valt.

btw. ik ben ook geen makkelijk persoon met teams te raten enz.. ik ben alleen erg positief, als het ook echt zo is, en ik het echt vind.

Geplaatst
met Fiorentina heb ik al CL gewonnen, 1 keer finale gehaald, Wereldkampioenschap gewonnen, Super cup, serie A gewonnen enz..

veel toppers willen komen naar mn club.. maar nog altijd geen Bojan, Iniesta enz. en kan me toch echt niet voorstellen dat een speler als Messi en Bojan een heel niveau lager gaan spelen.. tenzij je alles hebt gewonnen wat er te winnen valt.

btw. ik ben ook geen makkelijk persoon met teams te raten enz.. ik ben alleen erg positief, als het ook echt zo is, en ik het echt vind.

Met Zaragoza in seizoen 4 had ik nog niks gewonnen, ik was hoogstens 4e geworden in de competitie, en toch wilde spelers als Messi, Bojan, Agüero, Silva, Villa etc. gewoon komen hoor. Ligt er misschien ook aan dat wij in Spanje spelen?

Geplaatst

Ik heb ook echt bijna alles gewonnen, met veel geluk een heel makkelijk CL seizoen gehad:D

Messi wou komen omdat Barcelona nou niet echt naar wensen presteerde:p

Valencia presteerde ook niet echt naar wens, en zo willen Villa en Silva komen, Iniesta kan ik dan weer niet halen, omdat Real wel naar wensen presteerd;)