Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

@Jto Dat soort opmerkingen zijn niet nodig. Als wij als staf het postniveau van een user ondermaats vinden krijgt die user dat zelf wel te horen. Als je, je stoort of iets dergelijks aan een user, stuur dan maar even een PM, want hierdoor krijgen we alleen maar discussies die niet nodig zijn.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
@Jto Dat soort opmerkingen zijn niet nodig. Als wij als staf het postniveau van een user ondermaats vinden krijgt die user dat zelf wel te horen. Als je, je stoort of iets dergelijks aan een user, stuur dan maar even een PM, want hierdoor krijgen we alleen maar discussies die niet nodig zijn.

Mijn excuses, zal er in het vervolg rekening mee houden. :oops:

Geplaatst

Dit is mijn team met de spurs in het seizoen 2011/2012:

ik speel in een 4 - 2 - 3 - 1 formatie

spursaa0.png

Spelers zoals bentley, corluka zijn verkocht omdat er een topclub kwam met een hoog bod en dan willen de spelers weg ;)

maar mijn vraag is welke spelers moet ik nog gaan halen? want ik weet het niet meer.

Transferbudget is 79 mil

Geplaatst

Absoluut een spits! Die heb je echt nodig. Het liefts een echte killer want achter de spits staan allemaal creatieve spelers met een goede voorzet/pass. Misschien is Laurito wat heb ik zelf goede ervaringen mee. :thumb:

Geplaatst

oke dank je :) ik ga achter een spits aan! een echte killer! maar ik heb nog veel meer geld voor versterkingen en dan ook echte versterkingen iemand aanraders?

Geplaatst

Fellaini vervangen door een leukere VM, misschien Veloso. Ben wel eens met de gasten hierboven, een spits heb je wel nodig. Cardozo zou wel een leuke zijn met 1 spits en verder creatieve spelers, Pazzini zou alsnog mijn voorkeur krijgen._O_

Geplaatst

Vind het niet zo'n leuk team, je hebt heel veel standaard aankopen en bijna geen Engelse Spelers, een 6

Geplaatst
Fellaini vervangen door een leukere VM, misschien Veloso. Ben wel eens met de gasten hierboven, een spits heb je wel nodig. Cardozo zou wel een leuke zijn met 1 spits en verder creatieve spelers, Pazzini zou alsnog mijn voorkeur krijgen._O_

veloso die had ik maar real madrid kwam met een goed bod dus kon ik niet weigeren en de speler wil dan zelf ook meestal weg.

Geplaatst

Mooi team, veel nederlanders en enkele goede buitenlanders, alleen thomasson had ik verkocht. een 8

Geplaatst
Mooi team, veel nederlanders en enkele goede buitenlanders, alleen thomasson had ik verkocht. een 8

Bedankt, Tomasson speelt trouwens bijna nooit, ik rouleer meestal met Berg en Zigic;)

Geplaatst

Leuk team :) lekker realistisch. Een 8.

Presteerd Berg een beetje? Bij mij deed ie het echt kut :cab:.

Geplaatst
Leuk team :) lekker realistisch. Een 8.

Presteerd Berg een beetje? Bij mij deed ie het echt kut :cab:.

Berg doet het steeds beter, ik gaf hem de tijd:p

Met Arnautovic op AMR knikt hij er elke wedstrijd wel eentje in :mrgy:

Geplaatst

Kwalitatief sterk en realistische aankopen. Een 8.

Geplaatst
uhh, kun je ook ff vermelden welk team en in welk seizoen je bent aub ?

tis wel een leuk team hoor. alleen wel erg weinig spelers.

8.5

Ja ik was natuurlijk psv ;) in 2011 :D

Geplaatst

welk seizoen zit je ??

ieder geval wel leuke en een aantal originele aankopen .. 8

alleen lijkt je team wel erg ongelukkig