Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
wat heb je voor messi en anderson moeten betalen? :P

56 miljoen voor Messi en 25 miljoen voor Anderson.

Geplaatst

Een 10 voor het feit dat je Roma bent.

Een 10 voor het feit dat je niet alle afgezaagde namen hebt

Een 8,5 voor je spelers.

Is euh.. 9,5 :mrgy:

Geplaatst

Inderdaad originele aankopen. En een prachtige club natuurlijk. Erg interessante formatie ook, werkt ie een beetje? Een 9 in ieder geval.

Geplaatst

Ik vind het alles behalve orgineel, maargoed. Lavezzi, Veloso, Zapata, Di Maria en Buonanotte vind ik niet echt. Romero daar in tegen vind ik dan wel weer tofjes. Blijft natuurlijk een tof team, Vucinic is echt een beast (Y)

Geplaatst

leuke aankopen, met Lavezzi, Di maria etc..

alleen denk ik dat je best veel gaten krijg op het middenveld .. en ik had Totti als AC gezet en Vucinic op de plaats waar Totti nu speelt, en De Rossi geen pijl naar voren gegeven.

voor de rest is het wel een aardig team .. een 7.5

Geplaatst

nou, het idee achter deze tactiek is dat, Totti en Lavezzi een vrije rol hebben en steeds hun positie met elkaar verwisselen. En Vucinic de killer is. De tacktiek werkte overigens redelijk. Ben nu een andere aan het uitproberen waar Vucinic de ''diepste'' spits is, en Totti en Lavezzi daarachter en steeds die 3 hun positie met elkaar wisselen. Werkt goed

Geplaatst

Ik ben Derby begin seizoen 3, en opeens komt ervoor dat ik een sattelietclub ben van real madrid:S daar zit ik helemaal niet op te wachten heb al zat spelers en talenten die ik zelf wil laten spelen. en ik krijg er ook maar 155 duizend per jaar voor.

Geplaatst
dat ik het belachelijk vind dat, dat zo maar kan.

Je kan die spelers toch ook gewoon weer terugsturen, en voor de rest heb je er toch geen last van?

Geplaatst

waarom koopt bijna iedereen Lewandowski ;e ..

wel best een leuk team .. 7.5

edit: Kzal mijn team nog eens posten .. Fiorentina 25 september 2011 .. seizoen 4

[spoiler=Fiorentina spelers]fiorentina2rq6.jpg

[spoiler=Fiorentina tactiek]fiorentina1vc6.jpg

zoals je ook ziet niet echt veel Italianen, maar dat interesseert me niet zo ;)

ik speel nu met deze nieuwe tactiek .. Frey is trouwens men vaste keeper natuurlijk :) khad Ustari een wedstrijd laten spelen omdat Frey 2 weekjes geblesseerd was, hij is ondertussen al bijna terug fit.

Anderson of Montolivo wissel ik soms af met Diego en andersom ook. en Buananotte afwisselend met Adu, en natuurlijk Marquinhos, Osvaldo en Rossi krijgen ook goeie speeltijd.

in mn jeugd loopt ook nog veel talent rond, en een aantal top regens.

rate maar ....

Geplaatst

Beetje ongebalanceerde selectie. Veel middenvelders, goede middenvelders dat wel hoor. Wie stel je op als Vargas geblesseerd raakt?

8.

Geplaatst
Beetje ongebalanceerde selectie. Veel middenvelders, goede middenvelders dat wel hoor. Wie stel je op als Vargas geblesseerd raakt?

8.

wat bedoel je met ongebalanceerd ? en wat Vargas betreft, hij is bijna nooit geblesseerd en als het zover komt, vind ik vast wel een vervanger in mn jeugdteam, ik was trouwens opzoek naar een nieuwe VVL en VVR

Geplaatst

Hij heeft wel een beetje gelijk hoor. Ik hou er persoonlijk niet van om zoveel spelers in mijn selectie te hebben, en je hebt wel belachelijk veel (goede) middenvelders. Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk geld kapot smijt aan goede spelers, maar dat je een goede, gebalanceerde selectie van zo'n twintig spelers hebt, met goede vervangers op elke positie. Het liefst ook nog wat spelers uit het land waar je speelt. Maar goed, dat is mijn mening. ;)

Wel een goede selectie hoor, maar je kunt best wat verkopen mijns inziens. 7tje

Geplaatst
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor. Ik hou er persoonlijk niet van om zoveel spelers in mijn selectie te hebben, en je hebt wel belachelijk veel (goede) middenvelders. Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk geld kapot smijt aan goede spelers, maar dat je een goede, gebalanceerde selectie van zo'n twintig spelers hebt, met goede vervangers op elke positie. Het liefst ook nog wat spelers uit het land waar je speelt. Maar goed, dat is mijn mening. ;)

Wel een goede selectie hoor, maar je kunt best wat verkopen mijns inziens. 7tje

ben ik ook van plan.. ik weet ook dat ik nogal veel aanvallende middenvelders heb hoor.. maar bijna al mn aanvallende middenvelders die kunnen net zo goed centraal op het middenveld spelen ;) .. en veel verdedigers kunnen ook op het middenveld spelen .. en waarschijnlijk ga ik ook proberen om Lahm over te nemen omdat hij zowel VVR als VVL kan spelen

Geplaatst

@ MilanFan, super goed team alleen idd veelste veel aanvallende middenvelders, ik zou er gek van worden wie ik op zou moeten stellen omdat ze allemaal goed zijn. Heb je criscito wissel en corluka in de basis? Krijg je niet veel tegen goals? Heb je screentje van Adu? Een 9. Voor hoeveel had je trouwens Marquintos gekocht?