Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik vind zelf niet zo interessant team, maar door Giovinco aankoop een 7.

Ik respecteer wel je aparte aankopen:thumb:

Geplaatst
@ MilanFan, super goed team alleen idd veelste veel aanvallende middenvelders, ik zou er gek van worden wie ik op zou moeten stellen omdat ze allemaal goed zijn. Heb je criscito wissel en corluka in de basis? Krijg je niet veel tegen goals? Heb je screentje van Adu? Een 9. Voor hoeveel had je trouwens Marquintos gekocht?

ik heb Corluka met Carrico centraal in de verdediging.. tot nu toe heb ik 5 wedstrijden gespeeld in de competitie die ik alle 5 gewonnen heb met maar 1 tegengoal en 10 gemaakte goals.. ik ben tot nu toe ongeveer 10 wedstrijden ongeslagen.. kheb laatst nog van Juve gewonnen met 3-0.

[spoiler=Adu]adubw9.jpg

[spoiler=Marquinhos]marquinhosgi1.jpg

Marquinhos had ik vorig seizoen voor 18.25 miljoen gekocht

Geplaatst

@RM89: Nette regens, voor de rest niet zo interessant, een 7.5!

NAC Breda begin seizoen 2011/2012:

nacxm1.jpg

Geplaatst

ehh, in die 4 seizoenen dat je met NAC speelt, zie ik niet echt veel versterking in je team in die tijd. maar toch een 7.5

Geplaatst

Die Fio is echt niks waard. In Italie kan je heel makkelijk nationaliseren, wat ik niet bij jouw zie. een 5, omdat je Montolivo nog hebt.

Geplaatst

ik vind dat je teams niet minder punten mag geven als ze geen nationalisaties hebben .. slaat ook nergens op..

ik zeg het zelf ook, dat nationaliseren me niet echt interesseert, dus je moet me daar ook niet op afkeuren.

en als mn team dan niks waard is .. waarom heb ik dan al de CL gewonnen, 1 keer finale, Wereldkampioenschap gewonnen, Super cup gewonnen, Italiaanse beker gewonnen, Serie A gewonnen ?

maarja,, jouw mening zeker

Geplaatst

Je weet zelf niet hoe snel je op de quick reply knop moet drukken om een ander z'n team moet afkraken, maar word z'n eigen team is afgekraakt word er direct gehuilt, slecht hoor.

Nice team die van Madrid trouwens, Giovinco op 10 vind ik niet zo, en Vucinic vind ik wel held, maar dat die wissel staat niet :(

Geplaatst

ik zeg het zelf ook, dat nationaliseren me niet echt interesseert, dus je moet me daar ook niet op afkeuren.

Simpel. Plaats je team hier dan niet.
Geplaatst
Je weet zelf niet hoe snel je op de quick reply knop moet drukken om een ander z'n team moet afkraken, maar word z'n eigen team is afgekraakt word er direct gehuilt, slecht hoor.

Nice team die van Madrid trouwens, Giovinco op 10 vind ik niet zo, en Vucinic vind ik wel held, maar dat die wissel staat niet :(

wtf zeur jij nou :? ik kraak niemands team af.. als ik iets zeg is het meestal ook waar, en ik geef alleen maar goeie kritiek, ik kraak helemaal geen team af :? .. ik rate gewoon meestal niet hoog. maar jullie rate alleen maar goed als iemand zn hele team van dezelfde nationaliteit heeft rondlopen, slaat toch compleet nergens op :?

denk je dat ze in het echt dr ook gaan opletten om perse een Italiaan of Spanjaard te kopen omdat een team Italiaans of Spaans is :?

dit dat is complete bullshit

en een team rate is niet kijken naar nationaliteit van je spelers.

ik zie me al als ik de baas van Barcelona was in het echt en dringend een rechtsbuiten nodig heb .. en Ribery gratis word aangeboden, om dan te gaan denken, Ohnee toch maar liever niet want hij is een Fransman shit:) dan maar verder opzoek gaan:)

lol

Geplaatst

Een team raten heeft met allerlei factoren te maken. Kwaliteit van je spelers, functionaliteit van je spelers, financiële situatie waarin spelers zijn aangetrokken en ook nationaliteit kun je daartoe rekenen. Het raten bestaat naar mijn mening niet louter uit hoe goed een speler is.

Geplaatst
wtf zeur jij nou :? ik kraak niemands team af.. als ik iets zeg is het meestal ook waar, en ik geef alleen maar goeie kritiek, ik kraak helemaal geen team af :? .. ik rate gewoon meestal niet hoog. maar jullie rate alleen maar goed als iemand zn hele team van dezelfde nationaliteit heeft rondlopen, slaat toch compleet nergens op :?

denk je dat ze in het echt dr ook gaan opletten om perse een Italiaan of Spanjaard te kopen omdat een team Italiaans of Spaans is :?

dit dat is complete bullshit

en een team rate is niet kijken naar nationaliteit van je spelers.

ik zie me al als ik de baas van Barcelona was in het echt en dringend een rechtsbuiten nodig heb .. en Ribery gratis word aangeboden, om dan te gaan denken, Ohnee toch maar liever niet want hij is een Fransman shit:) dan maar verder opzoek gaan:)

lol

Oohja, ik was vergeten dat jij nooit iets fouts kon of het fout kon hebben, maargoed ik zal ophouden anders blijven de traantjes komen en word ik weer geband

Geplaatst

klopt maar de meeste van jullie rate alleen maar hoog als een team allemaal dezelfde nationaliteit heeft, slaat toch ook nergens op ofwel ?

Oohja, ik was vergeten dat jij nooit iets fouts kon of het fout kon hebben, maargoed ik zal ophouden anders word blijven de traantjes komen en word ik weer geband

jij hangt hier het klein kind uit, ik niet .. je bent al geband geweest, zegt al genoeg, en nu begin je weer zo dom te doen.

maarja, je kent het spreekwoord, eens een ....

Geplaatst

Hou nu maar even op zo grappig te doen knul en ga gewoon teams raten. Jij geeft ook wel eens een laag cijfer voor een team, en dan gaat diegene ook niet zeuren, dus als jij een keer een team post en iemand vindt het geen goed team moet je niet gelijk zo gaan zeuren.

Geplaatst

Als die mensen nu minder raten omdat je niet veel Italianen hebt , is het toch zo . Aanvaard het , daarom moet je niet direct in de aanval gaan.

Ik koop ook liever spelers van hetzelfde land waarin ik speel .

Geplaatst

ik geef niet makkelijk hoge punten nee, ik geef alleen hoge punten als ik ook echt vind dat het een goed team is, maar hij kraakte het gwn helemaal af, dat is iets heel anders.

Als die mensen nu minder raten omdat je niet veel Italianen hebt , is het toch zo . Aanvaard het , daarom moet je niet direct in de aanval gaan.

Ik koop ook liever spelers van hetzelfde land waarin ik speel .

ja oke, maar ik blijf er toch bij dat ze niet of vooral alleen naar nationaliteit moeten kijken.

Geplaatst
klopt maar de meeste van jullie rate alleen maar hoog als een team allemaal dezelfde nationaliteit heeft, slaat toch ook nergens op ofwel ?

Eens, zoals ik eigenlijk al zei.

jij hangt hier het klein kind uit, ik niet .. je bent al geband geweest, zegt al genoeg, en nu begin je weer zo dom te doen.

maarja, je kent het spreekwoord, eens een ....

Waarom haal je totaal irrelevante zaken erbij? Dat Ezra geband is, heeft 0% hiermee te maken. Erg laag-bij-de-grond.
Geplaatst

maak niet uit, hij komt zich er zomaar mee bemoeien en het klein kind uithangen terwijl ik hem niks gevraagd heb, en terwijl hij volgens mij niet eens weet waarover het gaat.

maarja zullen we ermaar mee stoppen:)