Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik zit ook in 2013 ofzo, bij mij In belgie is er geen enkel goeie regen, op 1 na dan misschien

Geplaatst

Dit wou ik zeggen, ik zit in 2014 en tot dusver zijn er zo'n 3 regens in het hele spel die van hetzelfde niveau zijn als zijn regens, zijn regens zijn zo'n 21 jaar en al net zo goed als de absolute wereldtop....

Dus ik heb toch het vermoeden dat hier iets meer achterzit..misschien een vorm van cheaten in de editor? Of een manier van scouten die nog niemand verder kent?

Geplaatst

regens zijn sowieso neppe spelers die pakweg op 18 jarige leeftijd al zo goed kunnen zijn als Ibrahimovic, maar in jouw game zullen er ook wel goeie regens zitten hoor, kijk maar is bij Brazilie ofzo

Geplaatst
Het enige; het zou leuk zijn als je spelers als Defour haalt, maar voor de rest top top top 10

Ik heb er trouwens tien minuten over gedaan om iéts te verzinnen wat niet goed was aan dit team.

Het grappige aan die reactie is dat ik Defour in 2012 aan Tottenham heb verkocht voor 25 miljoen (y)

een absolute 10...

maar hoe kom je in godsnaam aan zoveel ongekend goede regens, en ook allemaal uit belgie??

Iets aangepast in de editor misschien?

Ik zie geen andere verklaring, regens van die kwaliteit komen er per jaar misschien 2 á 3 bij, jij hebt er 15 van absolute wereldklasse en ook nog allemala uit belgie, dit kan geen toeval zijn...

Dus..ik wil uitleg!

Uitleg ? Wat moet ik uitleggen dan ? Dat ik buitenlanders en spelers 28+ die niks bijzonders betekenen voor het team bewoon buitenflikker en jonge Belgen de kans geef ?

Geplaatst

M'n 5e seizoen bij Feyenoord:

28r318z.png

Spelers als Bahia verkocht voor 5,5 miljoen, Nery Castillo voor 11,5 miljoen verkocht.

En aardig wat spelers transfervrij weten te halen :) Vorm, Schaars, Ari, Belluschi, Boulahrouz, Boussoufa, Willian.

Nourmohammadi maar voor 100 K gehaald, clubs als Ac Milan zitten nu achter hem aan.

Heerlijk elftal :)

Geplaatst

Mijn Arsenal team in 2013/2014 op Fm op de PSP

Doelmannen:

I. Akinfeev

S. Asenjo

F. Ochoa

Verdedigers:

D. Criscito

L. Orlandi*

S. Ferrari*

L. De Silvestri

P. Lahm

M. Richards

S. Ramos

G. Chiellini

M. Hummels

Middenvelders:

Adam Ljajic

F. Fabregas

J. Lynch*

C. Ronaldo

M. Morais*

S. Nasri

E. Jorge*

Kaka

T. Walcott

Aanvallers:

E. Adebayor

N. Bendtner

K. Benzema

Bojan

Hulk

Z. Ibrahimovic

Keirrison

Pato

*=regens

Geplaatst

wel leuk team, alleen wel erg veel goeie spitsen. en 3 wereldkeepers heb je naar mijn wete helemaal niet nodig, want er kan er toch maar 1ne van spelen en dan maak je die andere allemaal ongelukkig,, zelfde geld voor je spitsen

7.5

Geplaatst

8, wel leuk team, maar zoveel goede is overbodig.

Jordy, wat een heerlijk team zeg

Geplaatst

Sorry hoor, maar waarom vind iedereen het team van jordy zo goed / leuk?

Lazzarini, Senatore, neves, Marx, Bambi, Alves, Toth zijn totaal niet van wereldklasse laat staan goed genoeg voor de CL.

De andere spelers zoals: Meiradona, Furlanaldo, Diaz perez. Zijn allemaal voor monster bedragen aangekocht. Mag ik daar een screentje van? Het lijkt me immers sterk dat ze zoveel waard zijn gezien de rest van de waardes van je team. Mischien wat geedit?

Ook spelers zoals Morosini, Scarpa lijkt voor mij een luchtje aan te zitten. Meestal hebben (goede) regens hoge stats voor verschillende dingen. En deze alleen maar hele specifike stats en dan nog hoog ook.

Zou graag hun training overzicht zien? Hoeft natuurlijk allemaal niet meer het is mij een beetje te toevallig. Ook de massale lof uitingen zijn mij wat te veel. Toch een leuk team, maar meer als een 7,3 kom je niet.

Geplaatst

Lazzarini, Senatore, neves, Marx, Bambi, Alves, Toth zijn totaal niet van wereldklasse laat staan goed genoeg voor de CL.

De andere spelers zoals: Meiradona, Furlanaldo, Diaz perez. Zijn allemaal voor monster bedragen aangekocht. Mag ik daar een screentje van? Het lijkt me immers sterk dat ze zoveel waard zijn gezien de rest van de waardes van je team. Mischien wat geedit?

Ook spelers zoals Morosini, Scarpa lijkt voor mij een luchtje aan te zitten. Meestal hebben (goede) regens hoge stats voor verschillende dingen. En deze alleen maar hele specifike stats en dan nog hoog ook.

Zou graag hun training overzicht zien? Hoeft natuurlijk allemaal niet meer het is mij een beetje te toevallig. Ook de massale lof uitingen zijn mij wat te veel. Toch een leuk team, maar meer als een 7,3 kom je niet.

hehe nog eens iemand die er wat van zegt... ik zie mensen een 10 geven, dan is het dus perfect en zit er dus totaal geen verbeter mogelijkheden in.

Terwijl die er zeer zeker zijn... en die kan iedereen zo zien.

En dan ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar die overzichten (transfer en training etc.)

Iedereen zal Jordy nu wel weer gaan verdedigen aangezien ik twijfel aan een forum held (:cab:) nog maar te zwijgen over Jordy's reactie...

Geplaatst

Bullshit, die waardes zijn zo gegroeid. Gebeurde ook bij de beste regens die ik had in een andere game, best veel werden best snel 30+ waard, terwijl ze gekocht zijn voor nog geen 10 miljoen.

Geplaatst

Omdat het goed Ã*s

Stimmt

De andere spelers zoals: Meiradona, Furlanaldo, Diaz perez. Zijn allemaal voor monster bedragen aangekocht.

Meiradona en Furlanaldo allebei voor 500k en Diaz Perez is uit eigen jeugd

FM bevat ook een zekere logica, een spits zal niet snel een goeie mandekker zijn, weetje.

Tuurlijk schat, doe me maar PM'en wat je wil zien

Bedankt voor de rating btw

Geplaatst
Bullshit, die waardes zijn zo gegroeid. Gebeurde ook bij de beste regens die ik had in een andere game, best veel werden best snel 30+ waard, terwijl ze gekocht zijn voor nog geen 10 miljoen.

waardes kunnen groeien inderdaad, maar met een spelers kern als dit die neem ik aan al een paar jaar bij elkaar is en dan maar 3 spelers zo hoog? En de rest zo laag? Vreemd.... Daarnaast is het natuurlijk ook vreemd dat er elk jaar zo'n 3 a 4 super regen's in het spel komen en die ook nog eens belgs zijn! Ook allemaal zeer belgse namen. Waar in mijn fm de regens meestal een zeker naam krijgen die je dan erg vaak ziet voorkomen.

Maar graag de screens van de Finacieen, de training van je eigen talent Diaz + van Meiradona en Furlanaldo. + historie als het kan? De prijs moet immers op wat gebaseerd zijn :D Evenals de clubinfo/historie en de transfers.

En kan je ze niet gewoon hier posten? :) Anders even in de pm :)

Geplaatst

mijn spel plezier gaat er niet af maar ik wil wel eens duidelijkheid over hoe hij het toch elke fm voor elkaar krijgt de ene na de andere geniale dingen te laten zien.

En je kan die screenshots toch ook gewoon in het topic posten... er zullen vast meer geintresseerde zijn, zoals ik.

Dan wil ik wel een screentje zien voor hoeveel hij ze gekocht heeft en hoelang geleden...

Geplaatst
waardes kunnen groeien inderdaad, maar met een spelers kern als dit die neem ik aan al een paar jaar bij elkaar is en dan maar 3 spelers zo hoog? En de rest zo laag? Vreemd.... Daarnaast is het natuurlijk ook vreemd dat er elk jaar zo'n 3 a 4 super regen's in het spel komen en die ook nog eens belgs zijn! Ook allemaal zeer belgse namen. Waar in mijn fm de regens meestal een zeker naam krijgen die je dan erg vaak ziet voorkomen.

Ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat er veel Belgische talenten waren, ik zeg niet dat het er zoveel zijn, maar iig wel veel. In mijn games tenminste, heb wel steeds de Belgische competitie geselecteerd. En van die namen, bij mij heeft echt maar 1/5 ofzo van de regens een échte belgische naam.

Ik hoop trouwens wel dat je weet dat Meiradona en Furlanaldo bijnamen zijn ;e (y)

Niet dat ik nu speciaal Jordy wil beschermen enzo, maar vind het een beetje stierenpoep wat je zegt.

Dan wil ik wel een screentje zien voor hoeveel hij ze gekocht heeft en hoelang geleden...

Allemaal leuk en aardig, maar deze ging over mij ;c

Die van hem had hij zoals hij zei voor 500k.

Geplaatst

Een tip(of 2?) voor jullie jongens: XP = Start, configuratiescherm, software, FM09 verwijderen

Voor Vista: Start, configuratiescherm, programma's en onderdelen, FM09 verwijderen.

--

Elke Football Manager moet gewoon weten, dat elke game identiek is en elke speler een sterspeler kan worden als je hem maar goed kan gebruiken.

Geplaatst

Maar graag de screens van de Finacieen, de training van je eigen talent Diaz + van Meiradona en Furlanaldo. + historie als het kan? De prijs moet immers op wat gebaseerd zijn :D Evenals de clubinfo/historie en de transfers.

En kan je ze niet gewoon hier posten? :) Anders even in de pm :)

[spoiler=financien]2r7669u.png

Furlanaldo, Meiradona en Diaz Perez zitten alle 3 op hetzelfde schema.

[spoiler=Schema AMRL]2cdg11v.png

[spoiler=Meiradona & Furlanaldo]k9fg41.png

33wwlxd.png

[spoiler=Diaz Perez]ajxrno.png

En zeg je ook even wat je denkt op te maken uit historie enzo ?

Geplaatst
Een tip(of 2?) voor jullie jongens: XP = Start, configuratiescherm, software, FM09 verwijderen

Voor Vista: Start, configuratiescherm, programma's en onderdelen, FM09 verwijderen.

--

Elke Football Manager moet gewoon weten, dat elke game identiek is en elke speler een sterspeler kan worden als je hem maar goed kan gebruiken.

Echt gast, hou gewoon even op. Ga of inhoudelijk op de zaak in of hou gewoon je mond. Of gebruik anders het kruisje rechts boven, zowel in XP als in Vista. Werkt prima :mrgy:.

@ Masterhh.

Hmm, dan nog de overige namen beetje erg raar. En zoals ik al zei elk jaar 3 a 4 toppers is een beetje veel, Nog niet gezien ook eigenlijk. En het lijkt inderdaad net alsof je Jordy beschermt, maar dat zal dan wel. Over de regensnamen. Belgische namen hoeven het ook niet te zijn. In frankrijk waar ik nu speel het je veel: Lopez, Fernandez, Simon en Bonnet. Met nog wat namen. Bij hem vind ik ze allemaal net wat te "apart" voor Regens. Snap je?

Maar we wachten op de screens. Mochten die anders aanduiden ben ik de eerste om de beschuldigingen in te trekken!

Geplaatst

--

Villa kan je niet relevant posten?

Marcel Pannekoek zal idd een sterspeler worden als je hem met AC Milan koopt, daar ben ik het roerend over eens Villa.

Dat is de grootste onzin die je zegt natuurlijk, potentie daar gaat het om, niet iedereen kan een sterspeler worden.

En nogmaals waar de fuck slaat het op dat je tips geeft hoe je FM moet verwijderen, ik heb genoeg plezier aan mijn games maar ik vindt het beetje jammer dat ik twijfel of iemand cheat, daarom kan hij toch gewoon screentjes posten en dan is het opgelost toch. Want hij cheat toch niet dus, dan zal er niks bijzonders te zien zijn.

Stop dus over hoe je fm moet verwijderen want dat weet ik gelukkig zelf nog wel mocht ik ooit de behoefte hebben om het te verwijderen.

Geplaatst
Villa kan je niet relevant posten?

Marcel Pannekoek zal idd een sterspeler worden als je hem met AC Milan koopt, daar ben ik het roerend over eens Villa.

Dat is de grootste onzin die je zegt natuurlijk, potentie daar gaat het om, niet iedereen kan een sterspeler worden.

En nogmaals waar de fuck slaat het op dat je tips geeft hoe je FM moet verwijderen, ik heb genoeg plezier aan mijn games maar ik vindt het beetje jammer dat ik twijfel of iemand cheat, daarom kan hij toch gewoon screentjes posten en dan is het opgelost toch. Want hij cheat toch niet dus, dan zal er niks bijzonders te zien zijn.

Stop dus over hoe je fm moet verwijderen want dat weet ik gelukkig zelf nog wel mocht ik ooit de behoefte hebben om het te verwijderen.

Ik geef een voorbeeld, koop Tiago Carleto van Valencia C en zet hem bij ManUtd op de linksback, en laat hem daar een seizoen spelen en post hier de resultaten. Dan zou je mijn tip wel begrijpen.

@NielsV; Achja als je 2e deel niet relevant vindt, had je ook niet op mij gereageerd, omdat ik zegma offtopic reageerde, waardoor jij misschien nu wel offtopic bent gegaan.